SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI EKONOMICZNEJ WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI EKONOMICZNEJ WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 396 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej na zakup sprzętu, materiałów i usług- prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki na zakupy i dostawy poza ustawą prawo zamówień publicznych- sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupup sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki
Data publikacji: 2019-04-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej na zakup sprzętu, materiałów i usług- prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki na zakupy i dostawy poza ustawą prawo zamówień publicznych- sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupup sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i Informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 396 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SEKCJI EKONOMICZNEJ WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 396 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES ZADAŃ:- sporządzanie wniosków oraz dokumentacji pomocniczej na zakup sprzętu, materiałów i usług- prowadzenie ewidencji środków finansowych wydatkowanych przez Wydział Łączności i Informatyki na zakupy i dostawy poza ustawą prawo zamówień publicznych- sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie zakupup sprzętu, materiałów i usług realizowanych przez Wydział Łączności i InformatykiWYMAGANIA NIEZBĘDNE:- Wykształcenie: wyższe- Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:- Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne-Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w zaopatrzeniu lub prowadzeniu gospodarki magazynowejDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:-CV i list motywacyjny-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:-Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 26 kwietnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3) Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.4) Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.5) Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6) Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7) Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8) W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9) Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10) Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG.11) Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2396,- zł. Planowana data zatrudnienia: 20.05.2019 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 16.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a95f1930130b8bb3e7c89cea6b57250
Podobne oferty pracy
wykształcenie wyższe, min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, koniecznie biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, technicznewymagana bardzo dobra umiejętność obsługi programu SOLID WORKSchęć do pracy, zaangażowanie1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3000 zł brutto
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- analiza awaryjności kotłów i urządzeń pomiarowych- ocena strony technicznego urządzeń- opiniowanie umów wykonywania dokumentacji projektowo-technicznej usług
PGE GÓRNICTWO I ENERGETYKA KONWENCJONALNA SPÓŁKA AKCYJNA - ODDZIAŁ ZESPÓŁ ELEKTROCIEPŁOWNI BYDGOSZCZ - 2018-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PLANOWANIE, KOORDYNACJA WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW GWARANCYJNYCH WYNIKAJĄCYCH Z UMÓW, SPORZĄDZANIE HARMONOGRAMU ROBÓT GWARANCYJNYCH, PRZYGOTOWYWYANIE KORESPONDENCJI, SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI OBSŁUGI BUDYNKU, BIEŻĄCE UTRZYMANIE INFRASTUKTURY TECHNICZNEJ BUDYNKU, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNICZNE),
OPERA NA ZAMKU - 2016-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zatrudnienie w Projekcie dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. Wsparcie w kryzysie Gorlicki Ośrodek Interwencji KryzysowejPrzyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK oraz udzielanie wsparcia w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej. Szczegółowy zakres zadań dostępny jest na stronie internetowej w treści ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko www.pcpr.gorlice.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach - 2018-11-30 - Gorlice (małopolskie)
Obsługa klienta, przygotowanie ofert dla klienta, praca graficzna, informatyczne bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wołów (dolnośląskie)
- wynagrodzenie do uzgodnienia
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)
Wykonywanie sieci i montaż urządzeń elektrycznych.Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - telefoniczny: 515 248 648.
K&O sp. z o.o. - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie opłat rachunków i sprzedaż usług finansowych- kredytów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- sprzedaż detaliczna i hurtowa w branży rolno - ogrodniczej, obsługa programu księgowo - magazynowego WFMAG, wysyłka towaru kurierem.
AGRO SYNTEZA JANUSZ JURKIEWICZ - 2016-02-02 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godzinach 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
Kontrola jakości produktów spożywczych
CHABER SA - 2016-03-18 - Odrzywołek (mazowieckie)
zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Oława (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-08-06 - Białystok (podlaskie)
Kontrola jakości produktów, owoców i warzyw wyjeżdżających i wjeżdzających z magazynu, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, dostawcami, wprowadzanie i wystawianie dkumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)