SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubawa oferta pracy AGRO SYNTEZA JANUSZ JURKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż detaliczna i hurtowa w branży rolno - ogrodniczej, obsługa programu księgowo - magazynowego WFMAG, wysyłka towaru kurierem.
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AGRO SYNTEZA JANUSZ JURKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 5, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż detaliczna i hurtowa w branży rolno - ogrodniczej, obsługa programu księgowo - magazynowego WFMAG, wysyłka towaru kurierem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy, obsługa komputera, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: AGRO SYNTEZA JANUSZ JURKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Towarowa 5, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie relacji handlowych z klientami z Ukrainy i Rosji. Nadzór nad sklepem internetowym oraz aukcjami dotyczącymi sprzedaży części samochodowych i pojazdów. Kontrola nad dokumentacją eksportową dotyczącą sprzedawanych towarów.
BAJON WOJCIECH AUTO PARTNER - 2018-03-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Ewidencjonowanie, prowadzenie gospodarki substancjami kontrolowanymi. Pisanie sprawozdań. Wysyłanie sprawozdań do właściwych Urzędów. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Istnieje możliwość przejścia na pełny etat.- Praca na 1/2 etatu po 4 lub 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagana - > pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub francuskiego w stopniu średnim. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-204-18-09) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 125 A, 40-156 Katowice - TEREN GEOLOGII).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KLIMATYZACYJNYCH Z SERWISEM HIROSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; podstawy obsługa komputera; niekaralność; ochrona obiektu; jedna zmiana od 15:00-7:00 + weekendy po 12 godzin (7-19; 19-7); miejsce pracy: Przyszowice, oczyszczalnia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Przyszowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, udzielanie klientom informacji, udzielanie klientom informacji o produktach, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o dobry wizerunek firmy. Przyjmowanie zamówień, nadzór nad ich realizacją.
Firma DENIX Rafał Makarewicz - 2015-12-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-07-06 - Żary (lubuskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wyszukiwanie nowych firm/klientów za pomocą Internetu, dzwonienie, rozmowa z potencjalnym klientem, przygotowywanie i wysyłanie ofert, wyjazdy do klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi i nowymi klientami
NORSTEEL Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu na terenie UE
FABIEN Grzegorz Tomaszczyk - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentow (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa i nadzór nad kotłami, wymienniki ciepła, nisko i wysokociśnieniowe, praca w godz. 7:30-15:30
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych Budownictwa "AKWEDUKT" Zbigniew Piec - 2016-03-25 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
jw.
KHAGANI SALIMZADE - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, pomoc w prowadzeniu ksiąg handlowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, rozliczanie płatności, pomoc w rozliczaniu podatków (VAT, CIT,PIT) oraz sporządzaniu deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników, pomoc w sprawozdawczości GUS, bieżaca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, kompleksowe prowadzenie akt osobowych naliczanie oraz sporzadzanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej, rozliczenia z ZUS.
Szubert Marek Andrzej Firma Budowlana SZUBERT - 2017-08-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, zasad obowiązujacych procedur BHP oraz PPOŻ, zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)