ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH  Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH 

Wynagrodzenie: od 1 600 PLN

Zakres obowiązków: organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu 

Data publikacji: 2018-04-12

Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu 

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH 

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Data zakończenia pracy: 30.09.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 13.04.2018

Oferta pracy ważna do: 26.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 2 000 PLN

badanie słuchu, proponowanie aparatów słuchowych
MARTON Diagnostyka i protetyka słuchu Mariona Hawran, Grażyna Bem s.j - 2017-09-01 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT DS. INFORMATYKI - do 3 000 PLN

Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA/ HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Przygotowanie miejsca pracy lekarza. Czynne asystowanie przy zabiegu. Przeprowadzenie sterylizacji narzędzi. Dezynfekcjka powierzchni i urządzeń. Obsługa urządzeń w gabinecie stomatologicznym. Przygotowywanie materiałów i leków stomatologicznych.
SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA S.C. JOANNA JASTRZĘBSKA, ANITA JASTRZĘBSKA - 2016-09-02 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 3 000 PLN

wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, wprowadzanie danych do systemu księgowego, prace administracyjne
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Staż w godzinach 8-16 w Kołobrzegu.Czynności pomocnicze przy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami nepalskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK DO INTROLIGATORNI (NR 4671) - od 2 100 PLN

- proste prace ręczne,- składanie, sklejanie opakowań, wyciskanie,- sortowanie, liczenie, pakowanie w paczki gotowych wyrobów.
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów, współpraca z wietnamskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. BEZPIECZEŃSTWA IT - od 3 300 PLN

- Techniczne wsparcie dla klienta- rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa transakcji, prowadzenie raportów i statystyk.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lat doświadczenia korporacyjnego. Wymagana umiejętności: biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz język francuskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 100 PLN

Przygotowanie ofert handlowych i innych, administracyjna i organizacyjna obsługa Klienta, wsparcie Zespołu ds Sprzedaży i Promocji w prowadzeniu projektów sprzedażowych, aktualizowanie baz danych i bieżąca obsługa systemów sprzedażowych, analiza działań konkurencji i bieżące monitorowanie rynku, analizowanie danych sprzedazowych i raportowanie do bezpośredniego przełożonego, obsługa biura.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wieliczka (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 050 PLN

Sterylizacja narzędzi, prowadzenie dokumentacji pacjenta.
Jerzy Mazur "PROFIDENT" Gabinety Lekarskie - 2017-04-11 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA ARCHITEKTURY - od 2 000 PLN

opracowywanie projektów budowlanych architektonicznych
Biuro Projektowe ARCH-DOM Sp. Jawna H. Dołęgowski,R. Suchora - 2017-09-29 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 1 850 PLN

wyksz. wyższe, obsługa programu AutoCad, prawo jazdy kat. B;pomoc w projektowaniu, przygotowywanie dokumentacji projektowej, dokumentacji odbiorowych, nadzór nad pracownikami wykonującymi prace montażowe;wynagrodzenie do uzgodnienia
UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 000 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Bangladeszu, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

FAKTURZYSTA - od 1 750 PLN

współudział w prowadzeniu dokumentacji księgowej, kontrola płatności należnej,wstępna windykacja nalezności.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Oferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Rypin w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 750 PLN

księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont, sprawdzanie poprawności rejestrów księgowych, rozliczanie kas
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Lubaczów (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Udział w przygotowaniu ofert oraz kosztorysów. Współpraca z projektantem przy wykonywaniu dokumentacji budowlanej, wykonawczej i podwykonawczej. Nadzór nad terminowym pozyskaniem wymaganych decyzji i opinii. Wykonywanie rysunków technicznych w programie AutoCAD. Prace poligraficzne ( wydruk dokumentacji, przygotowanie dokumentacji do przekazania inwestorowi ). Analiza dokumentacji projektowej.
DEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Uniszowice (lubelskie)

FRYZJER/KA - od 1 850 PLN

Praca w charakterze fryzjera, obsługa klienta w zakresei fryzjerstwa.H
Jan Maślanka "Agnieszka" Zakład Fryzjersko-Kosmetyczny - 2016-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA [DZIAŁ ADMINISTRACYJNY/SEKRETARIAT] - od 2 500 PLN

Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, redagowanie pism urzędowych przygotowywanie korespondencji, zestawień, raportów, organizacja spotkań, wizyt, w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-10-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT EKONOMICZNY - 997,4 PLN

zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ślemień (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

Bieżąca organizacja pracy zespołu budowy, zarządzanie realizowanymi pracami, planowanie robót
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2017-05-09 - Hrubieszów (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT KP DS. HARMONOGRAMOWANIA I RAPORTOWANIA - 40 - 6 500 PLN

praca biurowa, praca 8 godz. w przedziale 7:00 -17:00
PORR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-19 - Bonikowo (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

Sporządzanie pism procesowych i umów, reprezentowanie klientów kancelarii w sądzie.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT OBSŁUGI PODRÓŻEGO W WAGONACH SYPIALNYCH I KUSZETKACH - od 2 500 PLN

OBSŁUGA PODRÓŻNYCH WAGONÓW SYPIALNYCH I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ZGODNIE ZE STANDARDAMI WARS S.A., PRZYGOTOWYWANIE I ZMIENIENIE POŚCIELI W WAGONACH SYPIALNYCH I KUSZETKACH DO JAZDY, DBANIE O PORZĄDEK W WAGONIE, SPRZEDAŻ BILETÓW NA MIEJSCA SYPIALNE I Z MIEJSCAMI DO LEŻENIA ORAZ TOWARÓW HANDLOWYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OBSŁUGĄ RELACJI, DBAŁOŚĆ O POWIERZONE MIENIE I SPRZĘT; PRACA WG. GRAFIKÓW W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY, RÓWNIEŻ W WOLNE DNI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, GOTOWOŚĆ DO PRACY POD PRESJĄ CZASU, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE PODRÓŻNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE UMOŻLIWIAJĄCYM SWOBODĘ KOMUNIKACJI Z PODRÓŻNYMI; MIEJSCE PRACY - RELACJE OBSŁUGIWANE PRZEZ ODDZIAŁ ZACHÓD W SZCZECINIE;
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat