ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY Ostrów Wielkopolski oferta pracy UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. wyższe, obsługa programu AutoCad, prawo jazdy kat. B;pomoc w projektowaniu, przygotowywanie dokumentacji projektowej, dokumentacji odbiorowych, nadzór nad pracownikami wykonującymi prace montażowe;wynagrodzenie do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-05-09
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. wyższe, obsługa programu AutoCad, prawo jazdy kat. B;pomoc w projektowaniu, przygotowywanie dokumentacji projektowej, dokumentacji odbiorowych, nadzór nad pracownikami wykonującymi prace montażowe;wynagrodzenie do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła znajomosc programu AutoCad
Nazwa pracodawcy:
UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Wiejska 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-09:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 08.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
karmienie zwierząt, sprzątanie boksów
RADOMSKIE TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI - 2017-11-03 - Radom (mazowieckie)
- organizacja ramowego rozkładu dnia,- zapewnianie dzieciom bezpiecznych warunków w szkole,
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Police (zachodniopomorskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-06-07 - Głuchołazy (opolskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
Spawacz
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Sanok (podkarpackie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa klientów, kontakt z klientami, język chiński wymagany do porozumiewania się z zarządem pochodzenia chińskiego, jak i zamawiania towarów i składania raportów, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności, prowadzenie wszelkich prac zleconych przez zarząd i inne, zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, nadzorowanie sieci handlowej spółki
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
według oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Parchowo (pomorskie)
Planowanie zadań biura z efektywnym wykorzystaniem zasobów i przygotowywaniedokumentów, projektów, analiz, organizowanie sprawnego funkcjonowania zarządu z zapewnieniem prawidłowego przepływu informacji i inne.
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów, kierunek administracja, zarządzanie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel), prawo jazdy kat. B, bardzo dobra organizacja pracy własnej. Charakterystyka pracy: przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów, nadzorowanie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji, organizacja podróży służbowych pracowników, w tym rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli, zamawianie materiałów biurowych, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Żory (śląskie)
Pomoc w nadzorze w zakresie robót budowlanych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowę należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-05-30 - Siedlce (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentów planistycznych dla gmin.
GARD - PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA - MGR INŻ. ARCH. ANNA WOŹNICKA - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie zleconych przez pracodawcę zadań związanych z obsługą klientów.
PINIA Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Jarocin (wielkopolskie)
przyjmowanie i podział korespondencji, przestrzeganie obiegu dokumentów, wysyłanie i odbieranie faksów, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, odbieranie telefonów, łączenie rozmów wychodzących, sporządzanie pism i innych dokumentów, kserowanie, skanowanie, prowadzenie kalendarza spotkań, ustalanie terminów spotkań
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
jw.
ESD Aleksandra Kopacz - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości, sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, analiza dokumentów magazynowych, współudział w udoskonalaniu kont księgowych
Zakład Usługowo-Handlowy PAKIET Ewa Rzeszutek - 2016-02-04 - Rybina (pomorskie)
j.w.
INSTYTUT REUMATOLOGII IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, w tym korespondencję i przyjmowanie gości Programu, archiwizowanie dokumentacji, kierowanie zespołem administracyjno-technicznym Programu, nadzór nad remontami i inwestycjami w Programie, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi, organizowanie wsparcia technicznego i administracyjnego dla wszystkich jednostek programowych Programu Siedlce, inne zadania, jak prowadzenie kasy, sporządzanie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji i rozliczanie darów w naturze, inwentaryzacja mienia Programu, itp.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2017-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynowanie procesu wdrażania metodologii oraz narzędzi i technik Lean Manufacturing ( 5S, Kaizen) w obszarze produkcyjnym w tym wyznaczanie linii, oznakowywanie stanowisk pracy, tworzenie tablic informacyjnych itp.- Dokonywanie analizy procesów logistycznych i produkcyjnych pod względem możliwości wyeliminowania strat oraz inicjowanie zmian, których celem jest poprawa warunków pracy- Prowadzenie analiz wydajności linii, identyfikację potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji - Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w obszarze Lean Manufacturing
Vivenge sp. z o.o. - 2017-09-13 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Prace związane z logistyką, obsługa kontrahentów zagranicznych, fakturowanie
TECHNICAL -TĘGOS GRZEGORZ - 2017-09-22 - Koło (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów, umawianie spotkań i prezentacji produktów, obsługa dotychczasowych umów z klientami w zakresie przygotowywania umów, aneksów, terminów udzielonych licencji, aktualizacja materiałów handlowych i promocyjnych, wsparcie administracyjne działu handlowego
APR SYSTEM Piotr Such - 2015-12-01 - Nowiny (świętokrzyskie)
Praca dwuzmianowa, sklep czynny 6-23 . Osoba poszukiwana powinna posiadać cechy takie jak: komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, punktualność uczciwość. Wymagana jest książeczka sanepidowska. Dużym atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku. CV proszę wysyłać w odpowiedzi.
Rachunek - 2017-04-20 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Puławy (lubelskie)
pomoc przy księgowaniu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kwiatonowice (małopolskie)
przygotwanie raportów kontroli jakości, raportowanie działań korygujących
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)
kontakty z klientami, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Częstochowa (śląskie)