ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY Ostrów Wielkopolski oferta pracy UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: wyksz. wyższe, obsługa programu AutoCad, prawo jazdy kat. B;pomoc w projektowaniu, przygotowywanie dokumentacji projektowej, dokumentacji odbiorowych, nadzór nad pracownikami wykonującymi prace montażowe;wynagrodzenie do uzgodnienia

Data publikacji: 2016-05-09

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wiejska 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wyksz. wyższe, obsługa programu AutoCad, prawo jazdy kat. B;pomoc w projektowaniu, przygotowywanie dokumentacji projektowej, dokumentacji odbiorowych, nadzór nad pracownikami wykonującymi prace montażowe;wynagrodzenie do uzgodnienia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła znajomosc programu AutoCad

Nazwa pracodawcy:
UNIPAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wiejska 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-09:00

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wiejska

Numer budynku pracodawcy: 18

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne

Data dodania oferty pracy: 09.05.2016

Oferta pracy ważna do: 08.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPIEKUN ZWIERZĄT - od 2 000 PLN

karmienie zwierząt, sprzątanie boksów
RADOMSKIE TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI - 2017-11-03 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

- organizacja ramowego rozkładu dnia,- zapewnianie dzieciom bezpiecznych warunków w szkole,
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-06-07 - Głuchołazy (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

Spawacz
kontakt przez OHP - 2016-07-07 - Sanok (podkarpackie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Ciechanów (mazowieckie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 2 200 PLN

obsługa klientów, kontakt z klientami, język chiński wymagany do porozumiewania się z zarządem pochodzenia chińskiego, jak i zamawiania towarów i składania raportów, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności, prowadzenie wszelkich prac zleconych przez zarząd i inne, zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, nadzorowanie sieci handlowej spółki
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

według oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Parchowo (pomorskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - od 2 600 PLN

Planowanie zadań biura z efektywnym wykorzystaniem zasobów i przygotowywaniedokumentów, projektów, analiz, organizowanie sprawnego funkcjonowania zarządu z zapewnieniem prawidłowego przepływu informacji i inne.
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-28 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów, kierunek administracja, zarządzanie, bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel), prawo jazdy kat. B, bardzo dobra organizacja pracy własnej. Charakterystyka pracy: przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów, nadzorowanie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji, organizacja podróży służbowych pracowników, w tym rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli, zamawianie materiałów biurowych, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Żory (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 1 900 PLN

Pomoc w nadzorze w zakresie robót budowlanych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowę należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-05-30 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 300 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT URBANISTY - od 1 850 PLN

Opracowywanie dokumentów planistycznych dla gmin.
GARD - PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA - MGR INŻ. ARCH. ANNA WOŹNICKA - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KASJER/KA - od 2 600 PLN

Wykonywanie zleconych przez pracodawcę zadań związanych z obsługą klientów.
PINIA Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Jarocin (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - 997,4 PLN

przyjmowanie i podział korespondencji, przestrzeganie obiegu dokumentów, wysyłanie i odbieranie faksów, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, odbieranie telefonów, łączenie rozmów wychodzących, sporządzanie pism i innych dokumentów, kserowanie, skanowanie, prowadzenie kalendarza spotkań, ustalanie terminów spotkań
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie księgowości, sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, analiza dokumentów magazynowych, współudział w udoskonalaniu kont księgowych
Zakład Usługowo-Handlowy PAKIET Ewa Rzeszutek - 2016-02-04 - Rybina (pomorskie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 600 PLN

Prowadzenie sekretariatu, w tym korespondencję i przyjmowanie gości Programu, archiwizowanie dokumentacji, kierowanie zespołem administracyjno-technicznym Programu, nadzór nad remontami i inwestycjami w Programie, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi, organizowanie wsparcia technicznego i administracyjnego dla wszystkich jednostek programowych Programu Siedlce, inne zadania, jak prowadzenie kasy, sporządzanie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji i rozliczanie darów w naturze, inwentaryzacja mienia Programu, itp.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2017-04-21 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT WDROŻENIA 5S - od 2 000 PLN

Koordynowanie procesu wdrażania metodologii oraz narzędzi i technik Lean Manufacturing ( 5S, Kaizen) w obszarze produkcyjnym w tym wyznaczanie linii, oznakowywanie stanowisk pracy, tworzenie tablic informacyjnych itp.- Dokonywanie analizy procesów logistycznych i produkcyjnych pod względem możliwości wyeliminowania strat oraz inicjowanie zmian, których celem jest poprawa warunków pracy- Prowadzenie analiz wydajności linii, identyfikację potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji - Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w obszarze Lean Manufacturing
Vivenge sp. z o.o. - 2017-09-13 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Prace związane z logistyką, obsługa kontrahentów zagranicznych, fakturowanie
TECHNICAL -TĘGOS GRZEGORZ - 2017-09-22 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 750 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów, umawianie spotkań i prezentacji produktów, obsługa dotychczasowych umów z klientami w zakresie przygotowywania umów, aneksów, terminów udzielonych licencji, aktualizacja materiałów handlowych i promocyjnych, wsparcie administracyjne działu handlowego
APR SYSTEM Piotr Such - 2015-12-01 - Nowiny (świętokrzyskie)

KASJER - od 2 000 PLN

Praca dwuzmianowa, sklep czynny 6-23 . Osoba poszukiwana powinna posiadać cechy takie jak: komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, punktualność uczciwość. Wymagana jest książeczka sanepidowska. Dużym atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku. CV proszę wysyłać w odpowiedzi.
Rachunek - 2017-04-20 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI - od 2 100 PLN

przygotwanie raportów kontroli jakości, raportowanie działań korygujących
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT - od 900 PLN

kontakty z klientami, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat