SPECJALISTA DO SPRAW KADR Mikołów oferta pracy BIURO RACHUNKOWE SRW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych, naliczanie list płac (urlopów, zasiłków), wystawianie świadectw pracy, pism komorniczych, druków 2-3, sporządzanie ZUS DRA oraz zestawień do PIT 4
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE SRW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WRZOSOWA 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie list płac (urlopów, zasiłków), wystawianie świadectw pracy, pism komorniczych, druków 2-3, sporządzanie ZUS DRA oraz zestawień do PIT 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie min. 5-10 lat w kadrach i płacach, mile widziane w biurze rachunkowymdobra organizacja pracy własnej, dokładność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE SRW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
WRZOSOWA 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : pon-pt. 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: WRZOSOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e9553b23c51e9bf3ddf6ee5f34e0c30f
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
obróbka i toczenie drewna
Bazdrew Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Andrzej Kutnik - 2016-12-23 - Szumiąca (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2019-01-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Czarnia (mazowieckie)
świadczenie usług pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, prace porządkowe, drobne naprawy okularów; praca w godz. 10-18; wynagrodzenie 1850zł brutto+premia; praca w Słupsku oraz filie w Słupsku i Ustce
Optyk "P.Hilary" Maciej Gawlik - 2016-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w Szwecji na terenie obiektów przemysłowych/rafineria. Rotacja 4/1 (4 tyg. Szwecja, 1 tydz. Polska).
GLT Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Koordynacja prac działu serwisu.- Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń od klientów.- Planowanie wizyt i rozliczanie prac serwisowych.- Realizowanie polityki ekonomicznej firmy.
OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O. - 2019-05-15 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa programów komputerowych, opracowywanie projektów reklamowych, projektowanie ich konstrukcji, mocowania kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Milejów (lubelskie)
prowadzenie analiz rynkowych w zakresie cen i asortymentu, utrzymywanie kontaktów klientami i pozyskiwanie nowych, tworzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, realizowanie planów sprzedażowych
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2016-05-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. majątkowych, inwestycyjnych i majątkowych
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. ŚWIATOWIDA 77GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: ODPORNOŚĆ NA STRES, WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (EKONOMICZNE,PRAWNICZE, ADMINISTRACYJNE), OBSWŁUGA PAKIETU OFFICE (EXEL, WORD)
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta w języku angielskim i mandaryńskim, - dostarczanie 1wszej linii wsparcia technicznego zadalnie przez telefon lub chat, - raportowanie w języku angielskim, mandaryńskim i rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego, - aktywny kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (po kantońsku, mandaryńsku i angielsku), - monitorowanie czasu realizacji zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
ewidencja dokumentów księgowych (księgi rachunkowe, KPiR) w tym obrót zagraniczny WNT, WDT, import/eksport;uzgadnianie sald rozrachunkowych;prowadzenie środków trwałych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Chorzów (śląskie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale produkcji, nadzoru i sprzedaży
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lanckorona (małopolskie)
Przyjmowanie klientów - obróbka skrawaniem, usługi tokarskie (przyjmowanie zleceń, obsługa klienta). Praca przez 8 godzin dziennie w godz.: 7-16. Oferta dostępna w sali G, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 512 225 393, e-mail: zmm (at) srednicki.pl
Krzysztof Średnicki Zakład Mechaniki Maszyn - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Klucze (małopolskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
ewidencja odpadów, wystawianie kart przekazania odpadów, obsługa wagi samochodowej, praca biurowa
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Nowak - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
mycie samochodów
Clar System S.A. - 2017-02-14 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
obsługa linii do przetwarzania folii, kontrola stanu technicznego maszyny, wymiana noży w głowicy tnącej, wymiana Big-Bagów
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bytom (śląskie)
Pozyskiwanie klientów. Tworzenie ofert, negocjowanie umów i warunków handlowych. Częste delegacje służbowe. Zadaniowy tryb pracy.
We Can Do HR Sp.zo.o. (KRAZ 11686) - 2019-10-15 - Gdynia (pomorskie)
jw.
GLASS TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)