KOORDYNATOR DZIAŁU SERWISU Wołów oferta pracy OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O.

Stanowisko: KOORDYNATOR DZIAŁU SERWISU

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: - Koordynacja prac działu serwisu.- Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń od klientów.- Planowanie wizyt i rozliczanie prac serwisowych.- Realizowanie polityki ekonomicznej firmy.

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)

Pracodawca: OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ścinawska 49, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Koordynacja prac działu serwisu.- Rejestrowanie i weryfikacja zgłoszeń od klientów.- Planowanie wizyt i rozliczanie prac serwisowych.- Realizowanie polityki ekonomicznej firmy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DZIAŁU SERWISU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy:- Wykształcenie: min. średnie;- Bardzo dobra znajomość programów MS Office;- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta na podobnym stanowisku;- Doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- Niezbędne narzędzia pracy oraz motywacyjny system wynagrodzeń;- Pracę w zgranym zespole.

Nazwa pracodawcy: OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Adres pracodawcy:
Ścinawska 49, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) okno-piast.plProsimy o umieszczenie w tytule maila nazwy stanowiska pracy.Każda przesłana aplikacja będzie przez nas analizowana, jednak zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporzadzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roporządzenie o ochronie danych)". Administratorem danych jest OKNO-PIAST Wołów Sp. z o.o.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wołowski

Gmina pracodawcy: Wołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wołów

Ulica pracodawcy: Ścinawska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 14.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?891adb163e2213808c87341835b227c0

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - BRYGADZISTA - 3 500 - 4 000 PLN

praca przy produktach branży wędliniarskiej, nadzór nad pracownikami produkcji, kontrola nad zamówieniami
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Żory (śląskie)

MONTER INSTALACJI GRZEWCZYCH I SANITARNYCH - od 2 100 PLN

Wykonywanie montażu instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i grzewczych; Montowanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych; Wykonywanie robót przygotowawczych związanych z budową sieci; Wykonywanie robót związanych z konserwacją, naprawą i modernizacją sieci i instalacji; Usuwanie awarii
P.P.H.U. "WENTAR" JAKUB TARKA - 2018-08-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT C+E - od 4 000 PLN

przewozy artyk.spożywczychciągnik siodłowy z naczepą chłodniczącodzienny powrót do domu
PTU "TRANSON" - 2016-10-03 - Koluszki (łódzkie)

HOSTESSA - od 13,53 PLN

Rozdawanie ulotek i gadżetów, zapraszanie do stoiska.
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Augustów (podlaskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 520 PLN

Praca z dziećmi przedszkolnymi
Niepubliczne Przedszkole w Przywózkach - 2016-10-27 - Przywózki (mazowieckie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - 2 000 - 2 300 PLN

Opieka nad dziećmi.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony od 01.01.2017r.-31.03.2017r.Miejsce wykonywania pracy: Orzesze lub Mikołów lub Łaziska G.Praca w godzinach: 6-18, 18-6 pn-ndz. (system równoważny)
Dom Dziecka w Orzeszu - 2016-12-20 - Orzesze (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

obróka i przygotowywanie posiłków, obsługa urzadzeń kuchennych;
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSÓW - od 2 200 PLN

dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, inne zadania zlecone przez przełożonego
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)

KOORDYNATOR ZATRUDNIENIA (Z) - do 2 500 PLN

Koordynator zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Żabno (małopolskie)

MŁODSZY ASYSTENT - od 2 600 PLN

prowadzenie ewidencji i dokumentacji nadzorowanych obiektów, kontrola przestrzegania przepisów sanitarnych w nadzorowanych obiektach, kontrola realizacji programów oraz szerzenie oświaty sanitarnej, promowanie zdrowia
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Góra (dolnośląskie)

KOORDYNATOR PROJEKTU - od 2 250 PLN

Koordynowanie działań związanych z powołaniem oraz realizowaniem zadań Działu Projektu Razem można więcej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych we wniosku projektowym przyjętym do realizacji pod względem merytorycznym i finansowym oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura.2. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie zakładanych rezultatów.3. Prowadzanie szkoleń z równości płci i niedyskryminacji dla kadry projektu.4. Planowanie pracy w ramach zadań projektu w trybie tygodniowym i miesięcznym.5. Prawidłowe i terminowe:- nadzorowanie procesu rekrutacji uczestników projektu,- zaplanowanie i koordynowanie procesu monitoringu,- koordynowanie działań promocyjnych,- zabezpieczenie danych osobowych uczestników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - zaplanowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem poszczególnych form wsparcia w ramach projektu,- zorganizowanie obiegu dokumentów w projekcie,- zorganizowanie prac projektowych w sposób gwarantujący uzyskanie zaplanowanych rezultatów,- zaplanowanie pozyskiwania i pozyskiwanie informacji o rezultatach projektu.6. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu oraz wniosków o płatność,7. Nadzorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu. 8. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.9. Ścisła współpraca z Instytucją Zarządzającą, Wydziałem Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji projektowej.10. Współpraca z głównym Księgowym Centrum i Dyrekcją Centrum w sprawach związanych z realizacją projektu oraz planowaniem wydatkowania środków projektu.11. Bieżące ustalenie z Dyrekcją Centrum planów pracy oraz informowanie o wydarzeniach strategicznych dla projektu, w tym w szczególności w zakresie: zaangażowania personelu, rekrutacji, promocji, rezultatów oraz wydatkowaniu środków projektu.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Prawidłowe i terminowe zorganizowanie systemu pozyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań oraz rozliczeń projektu.14. Prowadzenie rejestrów wykonywanych samodzielnie lub koordynowanych zadań projektu.15. Nadzór nad prawidłową i kompletną archiwizacją dokumentacji prowadzonej przez pracowników projektu.16. Wykonywanie innych zadań, które wynikają z zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu.17. Dbałość o organizowanie wszystkich prac z zachowaniem przepisów BHP.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Koordynator Projektu, w terminie do dnia 28.01.2019 r. do godziny 15.00 .3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•Wykonywanie prac spawalniczych oraz ślusarskich•Prawidłową realizację procesu produkcji•Postępowanie zgodnie z instrukcjami oraz rysunkiem technicznym•Prowadzenie rejestrów stanowiskowych
Pilkington IGP Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Sandomierz (świętokrzyskie)

KOORDYNATOR OCHRONY (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 780 PLN

- Kontrola obiektów i pracowników ochrony fizycznej z wykorzystaniem pojazdu służbowego. Utrzymywanie relacji z klientami w niezbędnym zakresie oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Praca na terenie górnego śląska.- Wynagrodzenie: 2780 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 (do uzgodnienia). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane jakiekolwiek doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy z ludźmi. Wymagane aktualne Prawo jazdy kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 502-115-455) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków) lub e-mail: sekretariat (at) sed-hut.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Katowice (śląskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów
Kołodziejczak Maciej PPHU - 2017-08-14 - Sochaczew (mazowieckie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - od 2 780 PLN

Pomoc rodzinom zastępczym w wykonywaniu przez nich pracy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-12-12 - Oława (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY TERENÓW ZIELENI - od 14 PLN

prace fizyczne, prawo jazdy kat. B, wynagrodzenie 14 zł/h
PPUH EDYTA OGRODY MGR INŻ. EDYTA KRYŚ - 2018-04-03 - Tuchorza (wielkopolskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej, układanie kompozycji kwiatowych, prace porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Augustów (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż art. przemysłowych
Pasierb Patrycja - 2017-01-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 2 240 PLN

obsługa klienta w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)

KIEROWANIE POJAZDEM DOSTAWCZYM, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW - od 15 PLN

kierowanie pojazdem dostawczym, załadunek i rozładunek towarów
MKM SERWIS S.C. Marcin Karwat Marcin Plewnia - 2018-10-02 - Opole (opolskie)

KOORDYNATOR REALIZACJI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH - od 2 600 PLN

koordynowanie procesów prawidłowej realizacji zamówień z Indii od chwili wejścia zamówienia do ostatecznego rozliczenia;
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Pabianice (łódzkie)

KOORDYNATOR PROJEKTU - od 4 500 PLN

Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA(STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Zabrze (śląskie)

KOORDYNATOR ZESPOŁU DS. REKRUTACJI I SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

OBOWIĄZKIZarządzanie kilkuosobowym zespołem Koordynacja pracy handlowców oraz rekruterów Budowanie własnego portfolio klientów poprzez nawiązywanie telefonicznego i bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi KlientamiTworzenie i zarządzanie wewnętrzną bazą profili osobowych kandydatów Realizacja procesów rekrutacyjnych
PGB Human Resources Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Piotrkowice (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13,7 PLN

praca przy produkcji kosmetyków
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 1 575 PLN

weryfikacja zwrotów odzieży ze sklepów internetowychza pomocą programu return client
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Świebodzin (lubuskie)

NAUCZYCIEL TERAPII PEDAGOGICZNEJ - 2 148,44 - 2 948,44 PLN

Zajęcia terapii pedagogicznej z uczniami klas IV - VIII szkoły podstawowej i III gimnazjum. Praca na 16/18 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Pogódki (pomorskie)


Wybierz powiat