SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Udział w pracach nad projektowaniem nowych maszyn i urządzeń, przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla nowych produktów, opracowanie dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w pracach nad projektowaniem nowych maszyn i urządzeń, przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla nowych produktów, opracowanie dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektromechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: elektrotechinka, autoamtyka, robotyka
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok, umiejętności pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektromechanik*
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, organizacja biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Chrzanów (małopolskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Toporów (łódzkie)
- Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarządzania wartością klienta, realizacja celów w obszarze zarządzania wartością klienta, rozumianych jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją, aż do podsumowania jej wyników, nadzorowanie i koordynacja działania zespołu CRM, opracowanie wewnętrznych norm i procedur, sporządzanie raportów zawierających analizy skuteczności systemów.- Język turecki jest wymagany w celach marketingowych na rynku tureckim oraz w kontaktach z klientami z Turcji.- Język angielski jest wymagany w celu kontaktowania się wewnątrz organizacji oraz z klientami międzynarodowymi.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem tureckim (obsługa klienta, call center), doświadczenie w marketingu oraz sprzedaży przez internet. Wymagana umiejętność myślenia koncepcyjnego, umiejętność prowadzenia projektów oraz planowania, zdolności organizacyjne, samodzielność, znajomość specyfiki konfiguracji kampanii marketingowych w systemach CRM. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, współpraca z obecnymi, sprzedaż usług firmy.
KATARZYNA SZEWCZYK AGENCJA REKLAMOWA PROGRES - 2018-07-03 - Cikowice (małopolskie)
obsługa tokarek, frezarek CNC
SOTER Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
-DIAGNOZOWANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH/MECHANICZNYCH-ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH W SYTUACJACH AWARYJNYCH-NADZÓR BIEŻĄCEJ KONSERWACJI MASZYN I URZĄDZEŃ
INVER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Dębica (podkarpackie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-07-21 - Leżachów (podkarpackie)
Ewidencjonowanie dokumentów kadrowych, sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik
PHU KOSZTBUD KRZYSZTOF SUCHACKI - 2019-02-12 - Chojnice (pomorskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Zdunowo (mazowieckie)
wspołudział w tworzeniu (misji, wizji, wartości) planów rozwoju i strategii firmy, w szczególności konstrukcja strategii marketingowej. Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, współpraca z agencjami i urzędami pracy. Zarządzanie stroną internetową - aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie jej pozycjonowania, serwisów internetowych i portali społecznościowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń i pokoi pensjonatu
Pensjonat Pod Lwem Janina Lew - 2017-05-16 - Krynica Morska (pomorskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
nadzór nad dokumentacją, ochrona praw własności i zachowanie poufności
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub administracja; przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych, znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy; znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejetność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt osobisty lub e-mailowy: sekretariat (at) szpital.rybnik.pl
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.kariera.polsl.plWykształcenie wyższe preferowane z zakresu administracji, ekonomii lub prawnicze; min. 3 lata stażu pracy w dziale kadr; umiejętność obsługi komputera /pakiet Ms Office/; znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
Prace rachunkowe, księgowe
FIRMA HANDLOWA IN-HOME JUSTYNA SIUDEK - 2015-12-11 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
kierowca-mechanik, przewóz rzeczy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marek Konecki - 2016-08-31 - Opatów (świętokrzyskie)
Kasjer-sprzedawca w branży spożywczej
Firma Handlowo Usługowa METRO Tomasz Fliśnik - 2016-03-23 - Olesno (małopolskie)
udzielanie klientom telefonicznych i mailowych informacji o oferowanych przez biuro usługach, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa biura, obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie dokumentacji , tłumaczenia materiałów informacyjnych, prowadzenie korespondencji biznesowej,przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie danych, obieg dokumentów związanych z usługami biura, segregowanie i archiwizacja dokumentów, - wystawianie faktur. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Piastów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
szkolenie indyjskich firm na temat rynku polskiego oraz sposobów działania na rynku polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
kontrola osób wchodzących i wychodzących z obiektu
"OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)
Motywacja, rozwój i organizacja pracy zespołu
Opracowanie i spełnianie wewnętrznych norm oraz procedur
Sprzedaż szerokiej gamy produktów
Uaktualnianie wiedzy z zakresu sprzedaży produktów Orange
Sporządzanie raportów na potrzeby przełożonego
Kreowanie ścieżki zawodowej pracowników
Wysoka jakość w obsłudze klienta
Media Expert - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)