SPECJALISTA SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ Piotrków Trybunalski oferta pracy MONTERSI24 WIKTORIA MUSIAŁ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 4 129,95 - 6 966,03 PLN
Zakres obowiązków: Instalacja; konfiguracja; programowanie systemów zabezpieczeń (SSWiN,SKD, CCTV, IP).
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: MONTERSI24 WIKTORIA MUSIAŁ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sulejowska 31B/20, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Instalacja; konfiguracja; programowanie systemów zabezpieczeń (SSWiN,SKD, CCTV, IP).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 129,95 - 6 966,03 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3000-5000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: instalator systemów alarmowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 20
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 129,95 - 6 966,03 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY - KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wymagane doświadczenie w branży i znajomość systemów zabezpieczeń (SSWiN, SKD, CCTV, IP),-mile widziane osoby ze znajomością instalacji elektrycznych,-umiejętność posługiwania się urządzeniami i narzędziami serwisowymi-dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność,-brak przeciwskazań do pracy na wysokości,-dyspozycyjność,-niekaralność.
Nazwa pracodawcy: MONTERSI24 WIKTORIA MUSIAŁ
danePracodawcy_nip: 7712906858
danePracodawcy_regon: 383773337
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Sulejowska 31B/20, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysłać na adres email: praca (at) montersi24.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Sulejowska
Numer budynku pracodawcy: 31B
danePracodawcy_nrLokalu: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311402
Zawód wykonywany przez pracownika: instalator systemów alarmowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb60de00151d9db620e9b7f1a0258e38
Podobne oferty pracy
•realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym,•pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów,•rozwój bazy klientów i przewoźników,•dbałość o dobre relacje z klientami i przewoźnikami,•prowadzenie dokumentacji operacyjnej
REGESTA Spółka Akcyjna - 2018-06-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa procesu zakupów i sprzedaży produktów z Maroka w języku berberyjskim, arabskim, francuskim, angielskim i niemieckim
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wyroby stolarskie
1)Zakład Stolarski i Usługi Budowlane " DREWNOSTYL" Witold Śliwa 2) Zakład Produkcji Spożywczej VICTORIA Witold Śliwa - 2019-06-13 - Strzyżów (podkarpackie)
Przygotowanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Białystok (podlaskie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
•odpowiedzialność za bieżącą opiekę nad obecnymi i potencjalnymi klientami zagranicznymi•wsparcie klientów w zakresie doradztwa produktowego •udział we wdrażaniu nowych produktów na rynku•wystawianie dokumentów sprzedażowych , transportowych•ustalanie harmonogramu realizacji zamówień•zgłaszanie zamówień gotowych do wysyłki
VECTOR-FOOD KRZYSZTOF KANIUK I MARLENA KANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-02 - Wyczechowo (pomorskie)
- obsługa sprzedażowa klientów spółki z regionu wschodniego- pozyskiwanie nowych klentów i budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych- przygotowywanie ofert handlowych- kompletowanie dokumentów księgowych na potrzeby rozliczeń klientów- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych ze sprzedażą produktów
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie aukcji internetowych
Firma "BAXY" - 2019-10-03 - Jaworzno (śląskie)
efektywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzenie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowalnie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kawczyn (wielkopolskie)
kontrola załadunku bydła, zakup bydła, dbanie o dobrostan zwiarząt
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Golina (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Zaścianki (podlaskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z określonymi celami; utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi; tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedaży, dokumentów importowych, exportowych
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-07-17 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Analiza rynku i ofert handlowych; komunikacja z
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przeprowadzenie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrazanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
Planowanie, organizowanie oraz monitorowanie pracy pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej, podczas pracy w pracowni klocków drewnianych. Praktyczna nauka czynności zawodowych oraz wspieranie podczas wykonywania powierzonych zadań.Dbanie o wyposażenie i utrzymanie porządku w miejscu pracy. Udział w pracach zespołów programowych ( opracowanie, realizacja i aktualizacja Indywidualnych Programów Rehabilitacji)Bieżące prowadzenie obowiązkowej dokumentacji.Wykształcenie: średnie- mile widziane wyższe lub magisterskie -nauki społeczneDoświadczenie co najmniej 3- miesięczne z osobami z niepełnosprawnością
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ POLSKIEGO STOWARZYSZENIA NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W JAROSŁAWI - 2018-07-31 - Jarosław (podkarpackie)
współpraca z księgowością, rozliczanie produkcji, kontakt z klientem, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-07 - Radzymin (mazowieckie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Centrum 24 Opieka poszukuje pracownika na stanowisko 'Specjalista ds. Rekrutacji z językiem niemieckim'.Preferowane jest doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji.Praca polega na samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych oraz budowaniu i utrzymywaniu relacji ze zleceniobiorcami oraz budowaniu i aktualizowaniu bazy kandydatów. Do obowiązków rekrutera należy również obsługa bieżących zgłoszeń przy pomocy e-maila oraz telefonicznie.
Centrum 24 Opieka Plus Ltd. Sp.Komandytowa - 2019-08-19 - Bytom (śląskie)
Planowanie działań marketingowych, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi, obsługa biura firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lubaczów (podkarpackie)
Nadzór nad procesem naliczania płac dla podległych krajówzapewnienie jakościowej i czasowej obsługi procesu payrollowegowalidacja danych nadesłanych przez dostawcęwspółpraca z działami finansowymi I personalnymi w nadzorowanych krajachudzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczace płac (Tier 3)Zarzadzanie dostawcą usług payrollowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)