SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59bb263a14aa412c92aa1f3e8ee0627a
Podobne oferty pracy
prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań,- współpraca z komórkami merytorycznymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; godz. pracy 7.15-15.15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostawców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowychWysokość wynagrodzenia do negocjacji
GAMET S.A. - 2017-07-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW; SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY; NEGOCJOWANIE CEN
GRUPA PROGRES SP. Z O.O. SP. K. - 2015-11-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie procesami transportu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, obsługa wózków widłowych
B-CONTRACTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2017-04-14 - Siedlce (mazowieckie)
ZGODNIE ZZ PROGRAMEMEM
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Białobrzegi (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Radom (mazowieckie)
wg stanowiska - obsługa klienta, sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Limanowa (małopolskie)
- prowadzenie doradztwa oraz udzielanie pomocy merytorycznej w zakresie realizacji tematów branżowych przez specjalistów ogrodnictwa, w szczególności: - stosowania nowoczesnych metod agrotechnicznych, przetwórstwa rolno- spożywczego i rozwiązywania problemów technologicznych w gospodarstwach ogrodniczych, - integrowanej produkcji owoców i warzyw.- sporządzanie analiz przemian w zakresie poziomu i jakości produkcji ogrodniczej i funkcjonowania gospodarstw oraz upowszechnianie tych analiz w pracy doradczej- udzielanie pomocy w sporządzaniu planów nawozowych lub planów przechowywania nawozów oraz innych opracowań dotyczących technologii produkcji ogrodniczej- udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy europejskich i krajowych- organizacja branżowych konferencji, seminarium, kursów i szkoleń dla służby doradczej i rolników- opracowywanie materiałów dydaktycznych tj. ulotek, broszur, artykułów, informacji dotyczących zagadnień branżowych;- prowadzenie współpracy z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi działającymi na rzecz rozwoju rolnictwa.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2019-01-31 - Kalsk (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-06-28 - Bierutów (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produków i usług oferowanych przez bank,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrymywnie i rozwijane relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2018-10-18 - Międzychód (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych;Specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne;Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi;Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne);Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej;Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego;Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych;Realizacja założonych planów sprzedażowych;Cykliczne analizy realizacji ustalonych planów;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-25 - Chorzów (śląskie)
przygotowanie posiłków, organizacja pracy pomocy kuchennych, dbanie o czystość, prowadzenie dokumentacji haccap
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż
Adecco Poland sp. z o.o. - 2017-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)