SPECJALISTA SYSTEMÓW ERP Koszalin oferta pracy MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski
Stanowisko: SPECJALISTA SYSTEMÓW ERP
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie zadań w siedzibach naszych klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL- udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów ComArch ERP Optima, ERP XL- analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta- konfigurowanie systemów ComArch ERP wg wymagań i specyfiki Klienta- szkolenia użytkowników w zakresie obsługi systemów ComArch ERP- doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemów ComArch ERP
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Warszawy 30, 75-211 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie zadań w siedzibach naszych klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL- udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów ComArch ERP Optima, ERP XL- analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta- konfigurowanie systemów ComArch ERP wg wymagań i specyfiki Klienta- szkolenia użytkowników w zakresie obsługi systemów ComArch ERP- doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemów ComArch ERP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SYSTEMÓW ERP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kandydaci muszą posiadać odpowiednie kwalifkacje do wykonywania powierzonych obowiązków tj.: wykonywanie zadań w siedzibach klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL, udział w realizacji projektów wdrożeniowych systemów ComArch ERP Optima, ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemów ComArch ERP wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników w zakresie obsługi systemów ComArch ERP, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemów ComArch ERP,
Nazwa pracodawcy:
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 30, 75-211 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 - 16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 09.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2105f9c63486b0d2323b8f06332786e
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
umawianie spotkańprowadzenia rozmów biznesowychkontakt ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chorzów (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie wyższe lub drugi stopień kierunek BHP. Dopumentowanie zapisów w rejestach, eidencjonowanie sekcji BHP, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Rybnik (śląskie)
- nadzrorowanie stanu BHP- opracowywanie regulaminów, instrukcji, postępowania powypadkowe- prowadzenie szkoleń BHP- sporządzanie sprawozdań- pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury, wyposażenia domów i ogrodów, zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami i klientami. Praca w Jasienicy w godz. 7-15.00. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny (3 miesiące), docelowo na czas nieokreślony.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2019-03-12 - Jasienica (śląskie)
w/g potrzeb
KOMFORT ŁAZIENKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż części i akcesoriów samochodowych, pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim, obsługa klientów z rynku ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Ostrołęka (mazowieckie)
diagnozowanie i leczenie zaburzeń psychicznych, współpraca z zespołem psychologów i pedagogów, współtworzenie programów terapii, prowadzenie wymaganej dokumentacji
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualna koło w Lublinie - 2018-01-05 - Lublin (lubelskie)
- negocjowanie warunków dostaw- wyszukiwanie i porównywanie dostawców- budowanie długotrwałej relacji z dostawcami- zdobywanie najkorzystniejszych ofert zakupu - współpraca z innymi działam firmy tj. dział produkcji oraz dział handlowy
City Biuro Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-21 - Witnica (lubuskie)
przygotowanie ofert handlowych, podpisywanie umów wstępnych na import gotoewych galanterii skórzanych tj. portfele, paski, torebki, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami z Chin i Indii
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej dokumentacji kadrowej,Obsługa finansowa pracowników w zakresie wynagrodzeń,Obsługa ZUS.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowiązków Specjalisty ds. BHP na realizowanej budowie; codzienne nadzorowanie procesu wykonywania robót w obszarze BHP; przygotowywanie dokumentacji z obszaru BHP, nadzór nad dokumentacją BHP; współpraca z Klientem BHP; doradztwo z zakresu przepisów BHP, współpraca z nadzorem budowy w zakresie działań dot. BHP; uczestnictwo w naradach, inspekcjach BHP; udział w dokumentowaniu i aktualizacji ocen ryzyka zawodowego; zwiększenie świadomości i zaangażowania pracowników firm w zakresie BHP. Wymagana znajomość zagadnień prawnych związanych z BHP w branży budowlanej, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Poner sp. z o.o. - 2019-06-06 - Mianowice (wielkopolskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
Praca w magazynie materiałów produkcyjnych na terenie PKN ORLEN S.A.
Petro EnergoRem Spółka z o.o. - 2016-02-19 - Płock (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Analiza dokumentacji przetargowej: zamówienia publiczne.Wspólpraca z firmami zewnętrznymi( dostawcy, podwykonawcy). Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i kontrahentami .Weryfikacja wycen projektów i kosztorysów Negocjowanie cen i zakup materiałów
GEO Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Radymno (podkarpackie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-02-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń według harmonogramu pracy na obiekcie.Praca w godzinach 6-14,12-20
Clar System S.A. - 2019-01-16 - Komorniki (dolnośląskie)
Praca w biurze podróży. Sprzedaż ofert turystycznych.
ACTIVE TRAVEL Agnieszka Nowinowska - 2019-05-20 - Legionowo (mazowieckie)
-zakładanie akt osobowych-pilnowanie terminów badań lekarskich-zapozanie się z kodeksem pracy-rozliczanie czasu pracy-zapoznanie się z programem kadrowym-wprowadzanie danych do komputera-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (wielkopolskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów i sprzętu do produkcji urządzeń, organizacja pracy magazynu, koordynowanie i prowadzenie dokumentacji magazynowej, praca w systemie magazynowym programu ENOVA, dbałość o zgodność magazynu surowca oraz wyrobów gotowych.
Minibrowary .pl. Andrzej Gałasiewicz Spółka Komandytowa - 2019-04-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)