SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER) Zielona G贸ra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: przygotowanie ofert handlowych, podpisywanie um贸w wst臋pnych na import gotoewych galanterii sk贸rzanych tj. portfele, paski, torebki, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami z Chin i Indii
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Zielona G贸ra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
przygotowanie ofert handlowych, podpisywanie um贸w wst臋pnych na import gotoewych galanterii sk贸rzanych tj. portfele, paski, torebki, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami z Chin i Indii
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zielona G贸ra
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zielona G贸ra
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 24.08.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze, 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w ci膮gu roku, znajomo艣膰 jako艣ci sk贸r i dodatk贸w (galaterii sk贸rzanej) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona G贸ra
Gmina pracodawcy: Zielona G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zielona G贸ra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy wa偶na do: 24.08.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obs艂uga i nadz贸r nad maszynami szyj膮cymi artyku艂贸w sk贸rzanych i/lub PVC. Praca w bran偶y motoryzacyjnej: szycie element贸w kokpitu. Dobieranie odpowiednich igie艂 i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie d艂ugo艣ci 艣ciegu; kontrolowanie pracy obs艂ugiwanej maszyny, mechanizmu transportu materia艂u i tworzonego 艣ciegu. Nadz贸r nad jako艣ci膮 szytych element贸w. Nadz贸r nad prac膮 zespo艂u szwaczek oraz innych pracownik贸w szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jako艣ci szytych element贸w. Odpowiedzialno艣膰 za prac臋 zespo艂u. Realizacja zada艅 powierzonych przez prze艂o偶onego. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-01 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Zakres obowi膮zk贸w:Tworzenie strategii komunikacji w mediach spo艂eczno艣ciowychWsp贸艂praca z Klientem na poszczeg贸lnych etapach realizacji projektuPrzygotowanie ofert przy wsp贸艂pracy z dzia艂em handlowymRaportowanie wynik贸w dzia艂a艅Telemarketing (Aktywne pozyskiwanie klient贸w)
TRANS EXPERT - sp贸艂ka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urz膮dze艅 w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci produkcji
BioConcept-Gardenia Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracownik贸w ze Wschodu, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemc贸w w Polsce, kontakt z ukrai艅skimi agencjami pracy
TAP Uliana Szczetenko - 2018-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahent贸w poprzez nawi膮zywanie kontakt贸w, negocjonowanie warunk贸w wsp贸艂pracy, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, analizowanie czynnik贸w maj膮cych wp艂yw na poziom sprzeda偶y, sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅 z dzia艂a艅 marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- kompleksowa obs艂uga kadrowo-p艂acowa w zakresie um贸w o prac臋 tymczasow膮, um贸w o prac臋 oraz um贸w cywilnoprawnych- sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej oraz rozliczanie kadrowe- obs艂uga p艂acowa pracownik贸w (sporz膮dzanie i rozliczanie list p艂ac, przygotowanie danych do przelew贸w, wystawianie za艣wiadcze艅)- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-p艂acowym- sporz膮dzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON- nadz贸r nad Zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 SocjalnychWymagana znajomo艣膰: przepis贸w prawa pracy i ubezpiecze艅 spo艂ecznych, rozlicze艅 wynagrodze艅 w systemie zmianowym i r贸wnowa偶nym, przepis贸w przy zatrudnianiu cudzoziemc贸w.Pro艣ba o przesy艂anie listu motywacyjnego i CV na adres e-mail: praca (at) styropmin.pl
P.P.U.H. STYROPMIN Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
SK艁ADANIE WNIOSK脫W TRANSPORTOWYCH W NIEMIECKIM URZ臉DZIE POPRZEZ SYSTEM KOMPUTEROWY VEMAGS, WYTYCZANIE TRAS POD PRZEJAZD POJAZD脫W PONADNORMATYWNYCH, NADZOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI WNIOSK脫W ORAZ KONTAKT Z URZ臉DAMI, DBANIE O AKTUALNY STAN DOKUMENT脫W TECHNICZNYCH POJAZD脫W;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PR脫BNYM;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PI艢MIE (WARUNEK BEZWZGL臉DNY), SILNA MOTYWACJA DO REALIZACJI ZA艁O呕ONYCH CEL脫W, ODPORNIO艢膯 NA STRES, DO艢WIADCZENIE W BRANZY TRANSPORTOWEJ ORAZ ZNAJOMO艢膯 TOPOGRAFII NIEMIEC B臉DZIE DODATKOWYM ATUTEM;
EUROKRAN 2 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ochrona ro艣lin, nawo偶enie, orka itp. dotyczy ro艣lin tj. rzepak, j臋czmie艅, przenica,偶yto, burak cukrowy
"AGRIZA" Sp. z o.o. 呕arczyn - 2016-06-22 - 呕arczyn (zachodniopomorskie)
obs艂uga program贸w zam贸wieniowych, weryfikacja zgodno艣ci zam贸wie艅, prowadzenie rejestru zam贸wie艅 i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Stare Babice (mazowieckie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gud藕aracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zach臋canie firm i inwestor贸w z Indii do inwestowania w Polsce, g艂贸wnie w wojew贸dztwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykszta艂cenie 艣rednie, znajomo艣膰 programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zam贸wieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporz膮dzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahent贸w, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiaj膮cymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (艣l膮skie)
przygotowywanie i klasyfikowanie dokument贸w, faktur, poczty, telefoniczne kontakty z klientami, sporz膮dzanie list i raport贸w, przygotowyanie ofert, zamawianie towar贸w, za艂atwianie formalno艣ci w urzedach, wsp贸艂praca z kontrahentami firmy w Indiach, Turcji, Ukrainie, Rosji, Bia艂orusi i i innych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
w/g stanowiska
KORONASp贸艂ka Akcyjna - 2017-10-05 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Zakres obowi膮zk贸w (czynno艣ci) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zak艂adu w potrzebne produkty, materia艂y, us艂ugi zgodnie z zam贸wieniami i zapotrzebowaniami z innych kom贸rek;2) Znajomo艣膰 bie偶膮cych potrzeb danego zak艂adu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawc贸w, negocjowanie warunk贸w handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunk贸w dostaw;5) Opracowywanie planu zakup贸w;6) Nadz贸r nad transportem zam贸wionych materia艂贸w oraz transportem wysy艂anych towar贸w do klient贸w;7) Magazynowanie towar贸w i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowa艅 zgodnie z zakresem uruchamianych zlece艅 oraz zapotrzebowa艅 bie偶膮cych na potrzeby funkcjonowania swojego dzia艂u;9) Wsp贸艂praca z osobami kieruj膮cymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onego- Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo umowa na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane wy偶sze. Mile widziane do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomo膰 j臋zyka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w pi艣mie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WA艁BRZYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-03 - Katowice (艣l膮skie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGR脫D I SK艁ADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU 呕YCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZ臉DZIE PRACY.Prowadzenie rozm贸w z klientami - przedstawianie ofert, obs艂uga komputera.Wykszta艂cenie min. 艣rednie, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, mile widziana znajomo艣膰 materia艂贸w i akcesori贸w budowlanych.
SAFER J. SBECZKA G. SBECZKA SP脫艁KA JAWNA - 2017-09-06 - Twork贸w (艣l膮skie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIA艁脫W BUDOWLANYCH - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga i wspieranie procesu sprzeda偶y, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obs艂uga sieci dystrybucyjnej, prowadzenie dzia艂a艅 marketingowych, prowadzenie biura.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-10-27 - Bulowice (ma艂opolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obs艂uga maszyn budowlanych i prowadzenie pojazd贸w w ramach posiadanych uprawnie艅, przyjmowanie materia艂贸w, sprawdzanie zgodno艣ci dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sieradz (艂贸dzkie)
produkcja konstrukcji stalowych, element贸w kot艂贸w energetycznych ruroci膮g贸w kana艂贸w, wymiennik贸w itp.
Przedsi臋biorstwo Monta偶owe KOT艁OMONTA呕 sp.z o.o. - 2015-12-02 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
1) Prowadzenie na pods dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-04-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obs艂uga klienta wed艂ug 艣ci艣le okre艣lonych standard贸w, odpowiadanie na wiadomo艣ci klient贸w telefonicznie i mailowo (bran偶a AGD)
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
weryfikacja i nadz贸r nad dokumentacj膮 dzia艂u jako艣cisporz膮dzanie raport贸w
SEUNG SAN IND.POLAND Sp贸艂ka z o.o. - 2017-02-24 - Ustro艅 (艣l膮skie)
Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji. Zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami, oraz anulowaniem podr贸偶y. Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie p贸艂 roku w momencie kiedy pracownik uzyska艂 pozytywn膮 ocen臋 od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokre艣lony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Organizowanie sposob贸w transportu, organizowanie wst臋pnej wsp贸艂pracy z firmami transportowymi, w ramach tych偶e z kierownikami i magazynierami, negocjowanie cen i warunk贸w dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Gr贸jec (mazowieckie)
- komunikacja z systemem informatycznym za pomoc膮 VPN- przygotowanie i kompeltowanie um贸w klienta- podpisywanie um贸w
ZAK艁AD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
CV
O艢RODEK KSZTA艁CENIA KIEROWC脫W SUKCES - 2016-10-04 - Wyst臋p (warmi艅sko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
- SPRZEDA呕 US艁UG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSP脫艁PRACA Z TRENERAMI- ZAANGA呕OWANIE
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
obs艂uga klienta, pozyskiwanie nowych klient贸w, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)