SPECJALISTA/STARSZY INSPEKTOR DS.BHP I PPOŻ Sochaczew oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Stanowisko: SPECJALISTA/STARSZY INSPEKTOR DS.BHP I PPOŻ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz zasad przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ, sprawowanie nadzoru i kontroli technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego,opracowywanie planów zapewniających poprawę warunków bhp i ppoż, opracowywanie i aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznych zarządzeń, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;w drodze od i z pracy;zachorowań na choroby zawodowe, prowadzenie rejestrrów i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, prowadzenie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp i ppoż, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, nadzór nad rozmieszczeniem;sprawnością i koserwacją urządzeń zapewniających bezpieczeństwo przeciwpożarowe i alarmowe oraz niezwłoczne usuwanie usterek, realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego zgodnie z obowiazującymi przepisami.
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Sochaczew (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz zasad przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ, sprawowanie nadzoru i kontroli technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego,opracowywanie planów zapewniających poprawę warunków bhp i ppoż, opracowywanie i aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznych zarządzeń, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;w drodze od i z pracy;zachorowań na choroby zawodowe, prowadzenie rejestrrów i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, prowadzenie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp i ppoż, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, nadzór nad rozmieszczeniem;sprawnością i koserwacją urządzeń zapewniających bezpieczeństwo przeciwpożarowe i alarmowe oraz niezwłoczne usuwanie usterek, realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego zgodnie z obowiazującymi przepisami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/STARSZY INSPEKTOR DS.BHP I PPOŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sochaczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sochaczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sochaczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, techniczne, kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagany co najmniej 3 letni staż pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Adres pracodawcy:
Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: sochaczewski
Gmina pracodawcy: Sochaczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sochaczew
Ulica pracodawcy: Batalionów Chłopskich
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4554dd07efcaab070a052521165779c8
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1) Współpraca z klientami w zakresie realizacji bieżących dostaw materiałów:- przyjmowanie i realizacja zamówień,- prowadzenie kasy gotówkowej, bieżące sporządzanie dokumentacji kasowej,- rozliczanie faktur zakupowych oraz transportowych dotyczących zakupu surowców,- zapewnianie działań zgodnych z procedurami Spółki;2) Współpracę z pozostałymi działami:- z menadżerami produktu, produkcją, logistyką, kadrami i innymi działami,- realizacja usług transportowych na rzecz działu Produkcji;3) Kontrolę nad prawidłowością dokumentacji magazynowej surowców i produktów, poprawność oraz kompletność danych w systemiePraca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali F, E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 429 47 87, kadry.pgeekoserwis (at) gkpge.pl
PGE EKOSERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-16 - Kamień (dolnośląskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
Zgodnie z umową.
Elektro Serwis Witold Pociask - 2017-07-18 - Ropczyce (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych i naliczanie wynagrodzeń pracowników
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert do nFZ, rozliczanie usług medycznych z NFZ i MZ w ramach zawartych umów, aktualizacja danych w portalu NFZ, bieżący kontakt z pracownikami NFZ, monitorowanie, analiza i weryfikacja aktów prawnych, komunikatów, ogłoszeń, itp., Opracowywanie materiałów statystycznych, kompletowanie, uzupełnianie i przekazywanie we właściwych terminach zestawień statystycznych, obsługa systemu informatycznego ESCULAP oraz portalu Świadczeniodawcy NFZ, SZOI, SIMP, Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów z obszaru usług medycznych, sprawowanie kontroli w zakresie zgodności z umowami wykonywanych usług, rozliczanie usług medycznych, sporządzanie okresowych raportów o stanie realizacji kontraktu z NFZ, kontrola dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi jej prowadzenia i uregulować wewnętrznych. Umowa na okres próbny (możliwe zatrudnienie na czas określony - 36 m-cy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie min. 3500 zł (do negocjacji). Jedna zmiana w godz. 07.25-15.00. Miejsce wykonywania pracy Ars Medical Sp. z o.o. w Pile. Zatrudnienie od lutego 2019r.
"ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Piła (wielkopolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Nałęczów (lubelskie)
Brak danych
ZRUO SP. Z O.O. - 2016-05-23 - Gdynia (pomorskie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE KLUBU. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), BYWA TEŻ TAK, ŻE SPECJALISTA DS. MARKETINGU ZAJMUJE SIĘ PROJEKTAMI PLAKATÓW INFORMACYJNYCH O WYŚLIGACH KOLARSKICH , CIEKAWOSTEKACH KOLARSKICH, UMIESZCZENIE BIEŻĄCYCH INFORMACJI NA BILBORDACH, NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.
CCC TEAM - 2018-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi budynków (wentylacyjne, elektryczne),prowadzenie spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,koordynacja i nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i modernizacji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw, nadzór nad naprawami gwarancyjnymi,prowadzenie czynności związanych z odbiorem lokali mieszkalnych i użytkowych,przygotowywanie specyfikacji zamawianych robót, przeprowadzanie oględzin miejsc, w których ujawniono wady, w szczególności budynków i małej architektury,sporządzanie raportów z oględzin oraz przygotowywanie projektów pism/zgłoszeń do podmiotówodpowiedzialnych za usunięcie wad.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2019-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę. Praca na pół etatu, w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
Prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu przedsiębiorczości.
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
organizacja i przygotowanie wysyłek towarów
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Trzebinia (małopolskie)
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleńInstalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientówPrzygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnychOpracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązańObsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
R-SOFT STUDIO Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Lublin (lubelskie)
-obsługa partnerów biznesowych z Ukrainy, Białorusi oraz Rosji, współpracujących z firmą,- przygotowywanie i zawieranie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych,- składanie ofert sprzedaży,- utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert,- organizacja akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wyszków (mazowieckie)
Sprzedaz detaliczna produktów przez internet
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Obsługa KlientaZawieranie umów o pożyczkę
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2018-09-12 - Żagań (lubuskie)
Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-06 - Reńska Wieś (opolskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON,weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym,nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich,bieżące doradztwo z zakresu przepisów prawa pracy i pokrewnych,przygotowywanie zestawień i raportów,udział w pracach zespołów projektowych.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-04 - Malbork (pomorskie)
Budowanie strategii/koncepcji sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów dla systemów ERP.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
planowanie inwestycji budowlanych, przygotowanie dokumentacji do procedury przetargowej i projektowo-kosztorysowej.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2019-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe/średnie; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; średnio zaawansowana znajomość języka arabskiego; mile widziana znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Przygotowywanie fajki wodnej różnymi technikami, obsługa gości na sali, wymiana węgielków i proponowanie smaków tytoni, dbanie o miejsce pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami, sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-07-04 - Gdańsk (pomorskie)