SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Cieszyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, pilnowanie stanów magazynowych, wprowadzanie nowych towarów, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do wysyłki towarów
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego, pilnowanie stanów magazynowych, wprowadzanie nowych towarów, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do wysyłki towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane 5-letnie doświadczenie w handlu.Oferta skierowana do osób bezrobotnych w wieku powyżej 30 r.ż. w ramach projektu pn. "Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie ".
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 10.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?668eb9a119285948bbc14b5d152310d1
Podobne oferty pracy
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewnienia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizowanie faktur telekomunikacyjnych, tworzenie i kontrolowanie bilingów, sprawowanie nadzoru oraz dokonywanie rozliczania kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfigurowanie urządzeń telekomunikacyjnych i sieciowych w celu poprawnej pracy oraz przeprowadzanie aktualizacji oprogramowanoa w celu wykorzystania najnowszej wersji;-wykonywanie i uaktualnianie schematów łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowywanie specyfiki sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego;-prowadzenie wykazu abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów teleinformatycznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Projektowanie dokumentacji technicznej, przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji.Wymagania wykształcenie: min średnie lub wyższe, prawo jazdy kat B, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego stopień podstawowy. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Lubaczów (podkarpackie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za system cms sprzedaży oraz obsługa klientów hurtowych. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, word,exel subiect, program graficzny, obsługa drukarki fiskalnej, dyspozycyjność, sumiennośc, punktualnośc, umiejętnośc pracowania w grupie, znajomość branży rtv. Mile widziana znajomość języków obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozachęty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Miastko (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-11-09 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gliwice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratury opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; miejsce pracy: Racibórz;
Sąd Okręgowy w Gliwicach - 2019-06-07 - Racibórz (śląskie)
nadzorowanie produkcji pod kątem spełniania wymogów HACCP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LUMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Wólka Złojecka (lubelskie)
do uzgodnienia
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń z procedur obsługi klienta w zakresie wsparcia celnego w językach angielskim i niemieckim, opracowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji pracy, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne powadzenie działan handlowych i promocyjnych, rozbudowa bazy klientów. Negocjacje handlowe, regularny kontakt z kleintem, monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacje wyznaczonych celów sprzedaży. Bieżące raportowanie pracy, przygotowanie analiz i prezentacji. Współuczestictwow koordynowanowaniu działań handlowych
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)
Analizowanie przepisów, przygotowywanie opinii oraz raportów, współpraca z działem księgowości, realizacja zapytań z innych działów firmy.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kraków (małopolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie: bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:" Nabór nastanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji", w terminie do dnia 13.09.2019 r. do godziny 16:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska Główny Księgowy tel. 71782 35 14 wgodz. 9.0015.00 Umowa na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja faktur, prowadzenie analiz zakupionych materiałów, wystawianie dokumentów magazynowych.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2019-03-13 - Żary (lubuskie)
- sporządzanie umów o pracę,- przygotowywanie akt osobowych,- ewidencjonowanie świadectw pracy,- rozliczanie urlopów,- ewidencjonowanie szkoleń i badań pracowniczych,- przeprowadzanie rozmów z klientami,- obsługa platformy internetowej,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Kawczyn (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nysa (opolskie)
telefoniczne lub mailowe utrzymywanie kontaktów z klientami, przeprowadzania negocjacji dot. ofert handlowych.
EURTIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2019-12-18 - Brzeście (świętokrzyskie)
nadzór nad utrzymaniem ruchu maszyn i realizacji procesu technologicznego
"ISOPAK POLAND" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-17 - Świebodzice (dolnośląskie)
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)
naprawa infrastruktury technicznej PKP TELEKOMusuwanie usterek awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Głuchów (łódzkie)