SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH (1/2 ETATU SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ 1/2 ETATU SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH Z MOŻLIWOŚCIĄ POŁĄCZENIA DO 1 ETATU) Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH (1/2 ETATU SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ 1/2 ETATU SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH Z MOŻLIWOŚCIĄ POŁĄCZENIA DO 1 ETATU)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie: bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:" Nabór nastanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji", w terminie do dnia 13.09.2019 r. do godziny 16:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska Główny Księgowy tel. 71782 35 14 wgodz. 9.0015.00 Umowa na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8:00 - 15:00.

Data publikacji: 2019-09-04

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie: bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:" Nabór nastanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji", w terminie do dnia 13.09.2019 r. do godziny 16:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska Główny Księgowy tel. 71782 35 14 wgodz. 9.0015.00 Umowa na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8:00 - 15:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH (1/2 ETATU SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ 1/2 ETATU SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH Z MOŻLIWOŚCIĄ POŁĄCZENIA DO 1 ETATU)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu PŁATNIK

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Comarch Optima

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.6. Bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych,Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym,7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows.8. Umiejętność posługiwania się programem Płatnik.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie zawodowe związane z naliczaniem wynagrodzeń i rozliczeniami z ZUS i urzędem skarbowym oraz PFRON w jednostce samorządowej (minimum 2-letni staż pracy).2. Znajomość programu kadrowo-płacowego Comarch Optima.3. Umiejętność korzystania z bankowości elektronicznej.4. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.5. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji.7. Umiejętność poprawnego formułowania pism;

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 05.09.2019

Oferta pracy ważna do: 13.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b27d88bee8aa44b542f72ca10f60cfb

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowo - płacowej pracowników, administrowanie dokumentacją pracowniczą, sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS. Sporzadzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji, kontakty z klientami wg. potrzeb, prowadzenie bieżących spraw biurowych, wprowadzanie faktur do programu ksiegowego .
TRAGER SOLTIKAL Sp. z o.o Sp. K. - 2019-06-05 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - 2 500 - 3 500 PLN

w/g stanowiska
Mostostal Kielce S.A w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

Samodzielna obsługa pracowników spółki w obszarze kadrowo płacowym. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, Rozliczanie czasu pracy, Samodzielne naliczanie płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.
Aco Engineering Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 033,7 PLN

zakres zgodny z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Annopol (lubelskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 250 PLN

Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kiosku, praca przy komputerze, przygotowanie ofert, zamykanie sprzedaży, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ - do 2 600 PLN

- aktywna sprzedaż towaru, - profesjonalna obsługa klientów, - dbałość o prawidłową ekspozycje towaru, - rozliczanie powierzonej gotówki, - utrzymanie porządku w miejscu pracy, - praca według standardów firmy. Praca w godzinach: 8:00-21:00. Miejsce pracy: Pasaż Tesco, Aleja Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce. 2 osoby - pełen etat, 1 osoba - pół etatu za 1300 zł brutto. Istnieje możliwość podjęcia pacy na umowę o pracę lub na umowę zlecenie (według potrzeb kandydata). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.jz (at) wyspaczapek.pl, tel.: 784 644 784.
WYSPA CZAPEK BARBARA BANASIAK - 2017-10-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - od 2 500 PLN

prezentacja i sprzedaż samochodów osobowych. Praca od 08-16
Kombat Sp. z o.o Sp.K - 2019-04-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 6 000 PLN

raportowanie w jezyku koreańskim, tłumaczenia i sporządzanie dokumentów w jezyku koreańskim i angielskim, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zaścianki (podlaskie)

SPECJALISTA D.S. RYNKU NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

Pełna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, kupna, wynajmu oraz najmu nieruchomości; rozmowa telefoniczna z klientami, umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA W JĘZ. UKRAIŃSKIM - 2 350 - 2 650 PLN

odbieranie połączeń z zapytaniem o ofertę, fakturę, problemy techniczne- informacje sieci komórkowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DZIAŁU BADZWCZO-DOŚWIADCZALNEGO - od 2 600 PLN

Prowadzenie doświadczeń z roślinami doniczkowymi i warzywami (siew,zbiór doświadczeń, prace fizyczne z tym zwiazane, prowadzenie obserwacji faz rozwojowych chorób, szkodników, dokumentacja doświadczeń), prace wynikające z potrzeb zakładu.
Centralny Ośrodek Badania Odmiany Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Seroczynie - 2018-03-01 - Kawęczyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI 122A - od 1 850 PLN

zarządzanie łańcuchem dostaw, koordynowanie wysyłek towarów, zarządzanie flotą samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wiskitki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - do 2 000 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń na terenie kraju, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WINDYKACJI NALEŻNOŚCI - od 3 500 PLN

Windykacja należności, rozliczanie produkcji, pisanie pozwów księgowych.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - 2 800 - 3 500 PLN

-Obsługa zapytań, zamówień klientów polskich i zagarnicznych- Pomoc w przygotowaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych- Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji
"TERMIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-29 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 2 300 PLN

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PA/PY - od 8 000 PLN

zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie biur na terenie ElblągaI zmiany 7-15 (14)Wynagrodzenie 2250 zł brutto
Spółdzielnia Wulkan w Olsztynie - 2019-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ K/M - od 3 500 PLN

Planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 250 PLN

Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji, selekcji kandydatów na różne stanoiwska. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA - od 1 850 PLN

Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej Komendanta CSP oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Przyjmowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji; wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej i urzędów pocztowych; gromadzenie i dystrybucja wewnętrznych aktów prawnych; prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw i umów; analiza dokumentów w zakresie ich zgodności; sporządzanie rozkazów i informacji dziennych; zamieszczanie wewnętrznych aktów pranych na portalu wewnętrznym jednostki; monitorowanie prawidłowości stosowania w jednostce przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-21 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 2 300 PLN

analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)