SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Chocianów oferta pracy Feniks Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż internetowa - nadzorowanie poprawności funkcjonowania aukcji internetowych, Obsługa Klientów Internetowych, doradztwo w zakresie wyboru produktów, Opracowywanie newsletterów i reklam w Internecie. Współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych w social mediach. Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu obowiązków na stanowisku o wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej w innych państwach UE (dla osób zainteresowanych lepszymi zarobkami).
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Chocianów (dolnośląskie)
Pracodawca: Feniks Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:T.Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż internetowa - nadzorowanie poprawności funkcjonowania aukcji internetowych, Obsługa Klientów Internetowych, doradztwo w zakresie wyboru produktów, Opracowywanie newsletterów i reklam w Internecie. Współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych w social mediach. Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu obowiązków na stanowisku o wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej w innych państwach UE (dla osób zainteresowanych lepszymi zarobkami).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chocianów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chocianów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (angielski, niemiecki, francuski, włoski lub inny)[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość programów graficznych lub do edycji zdjęć / tekstów[Inne] : Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Feniks Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6912473010
danePracodawcy_regon: 021346452
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
T.Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: polkowicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0216
Gmina pracodawcy: Chocianów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chocianów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954060
Ulica pracodawcy: T.Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1328bd57b2874a59e44ee41e505b1cbf
Podobne oferty pracy
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
Praca związana ze sprzedażą wyrobów firmowych (głównie tras kablowych). Dbanie o dobrą relację z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-02-08 - Karczew (mazowieckie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zachęcanie firm i inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)
obsługa klienta, wypisywanie faktur, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Bieruń (śląskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracownikaprowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników oraz zakładanie akt osobowych dla nowych osób, naliczanie wynagrodzeń, systematyczne wprowadzanie kart urlopowych oraz absencji, w tym zwolnień lekarskich do systemu kadrowego firmyudzieleanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie deklaracji ZUS, rozliczanie umów cywilno-prawnych, rozliczanie podatku od osób fizycznych,l sprawozdania do GUS
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wągrowiec (wielkopolskie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie maszyn w ruchu, dobra organizacja pracy w dziale zarządzanie zespołem.Wymagania:- wykształcenie średnie techniczne - kierunkowe,- książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych,- uprawnienia SEP E i D do 1 kV.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2015-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Rozpatrywanie rekrutacji klientów, komunikacja w zakresie rekamacji z pracownikami duńskiej grupy, poszukiwanie przyczyn i wprowadzanie działań zapobiegawczych.
BPI - POLSKA Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Lipiany (zachodniopomorskie)
zakupy i sprzedaż towarów na terenie Bangladesz i Indii
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Sosnowiec (śląskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-12-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- prowadzneie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-05-31 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. załącznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Czarnków (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, obsługa zamówień.
"Made of Wood Group" Surmiak Mateusz - 2019-03-11 - Świnna Poręba (małopolskie)
Bieżące utrzymanie dróg i ulic powiatowych nr 2701N-2740N, 1533N,1549N,1547N
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
frezowanie na frezarce poziomej
STAB PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-09 - Zawiercie (śląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie w systemie prowizyjnym współpracujących z ASF agentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
wyszukiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji, weryfikacja kandydatów , kierowanie do pracy, poszukiwanie miejsc pracy i pozyskiwanie pracowników z Rosji , Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– promowanie działań usprawniających sprzedaż– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów– identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów, baz danych,– negocjowanie umów i warunków handlowych,– przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),– sporządzanie zleceń produkcyjnych,– sporządzanie potwierdzeń zamówień,– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów)Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 7:00-15:00
Bodtech Sp. zoo - 2019-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
czynności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń pracowniczych, archiwizacja dokumentów pracowniczych
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)