SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Krotoszyn oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (płaca do negocjacji)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bez znaczenia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnienia zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + podanie złożyć w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny - CV + podanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 09.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów w biurze podróży, obsługa rezerwacji zakładanych przez stronę www., obsługa mobilna z dojazdem do klienta na spotkanie w miejscu wyznaczonym przez klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Pułtusk (mazowieckie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stadła (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa zamówień
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2018-04-27 - Świnna Poręba (małopolskie)
Obsługa komputeraprzygotowanie wycenrozmowy z klientaminegocjacje
Petersmedia Majka Piotr, Mołdrzyk Piotr S.C. - 2017-02-13 - Konojad (wielkopolskie)
praca w sprzedazy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Józefosław (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Potęgowo (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds serwisu - naprawa sprzętu biurowego (niszczarki, kopiarki, drukarki), instalacja urządzeń drukujących, obsługa i fiskalizacja kas fiskalnychOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2015-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie konstrukcji stalowych , spoiny pachwinowe, i doczołowe
BMS METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś), delegacje w związku z pozyskiwaniem nowych klientów.
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2018-09-05 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty handlowej, budowa i utrzymanie relacji z kontrahentami, dbanie o wizerunek firmy, bieżący raport wyników pracy
Ekopol Górnośląski Holding SA - 2018-01-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
kierowanie zespołem, pozyskiwanie klientów, obsługa baz danych, umów, polepszanie wyników firmy, motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-07-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsluga gości, przygotowanie zamówień, dbanie o porządek na sali
Al-Gusto s.c. - 2016-11-03 - Brzeziny (łódzkie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej;Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-07-18 - Białystok (podlaskie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (107 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łosice (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomości, praca w godz. 7-14/14-21/21-7
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2016-06-13 - Ozimek (opolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca na terenie powiatu.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, pakietu Office, współpraca z działem marketingu, doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, samodzielność, znajomość procedur eksportowych, udokumentowane doświadczenie w eksporcie / imporcie, biegła znajomość języka angielskiego, lub niemieckiego ( lub inne języki obce). KONTAKT:info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych. Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego. Diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części. Pomoc użytkownikom. Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów. Konfiguracja urządzeń LAN. Konfiguracja, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012. Wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kontrachentów przy wystawianiu ofert sprzedażowych, obsługa biura. OFERTA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PROGRAM REGIONALNY 30 - 50
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzgów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: izabela.royaljob (at) gmail.com
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
pomoc w obsłudze firm, budowanie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych, pomoc w przygotowywaniu projektów rekrutacyjnych firm, asystowanie w prowadzeniu korespondencji pocztowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piotrkowice (wielkopolskie)
produkcja i przetwarzanie Kebabu, opiekanie, nabijanie i przyprawianie.Trybowanie mięsa drobiowego
MASARNIA P.P.H.U. B i Z Bożena Bojakowska - 2017-08-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)