SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób eleminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji, umowa na czas określony, 2 zmiany, oferta dostępna w sali C
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób eleminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji, umowa na czas określony, 2 zmiany, oferta dostępna w sali C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: CU
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie bez znaczenia, roczne doświadczenie na ww stanowisku, umiejętności z zakresu Shingosari, Jamu, Shirodhara, Mandy Lulur, Balinese Boreh, Herbal Wraps, Panchakarma, techniki Abhyanga , masaże: balinese, javanese, shiatsu, lomi lomi, tajski, szwedzki. Wymagana znajomość języka angielskiego do kontaktu z klientami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-445/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja instrumentów rynku pracy, w tym w szczególności: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie złożonych wniosków.2. Opiniowanie złożonych wniosków pod względem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokumentów.4. Prowadzenie rejestru wniosków oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej,ekspozycja towaru na półkach sklepowych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-07-03 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR I KONTROLA PRAC SPAWLANICZYCH
INVESTREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-23 - Konin (wielkopolskie)
Specjalista ds. technicznych w spółdzielni - nadzór nad remontami, naprawami.sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa POD JAWORAMI - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
html strony www, aktualizacja oferty strony www, przygotowanie grafik produktów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kutno (łódzkie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Ozimek (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Manieczki (wielkopolskie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. Praca w wymiarze 1/2 etatu na terenie Kóz.
Poczta Polska S.A. - 2017-11-16 - Kozy (śląskie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
odbieranie telefonów od klientów, odpisywanie na e-maile, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie list zamówień, tworzenie zdjęć i filmików produktów, korygowanie kodów magazynowych EAN
Almarina Trade Spółka cywilna - 2016-04-22 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów na stacji paliw tj. tankowanie paliwa, dbanie o czystość placu przy stacji.
ENERGY THERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Parczew (lubelskie)
przyjmowanie zamówień na imprezy organizowane w hotelu, przyjmowanie i rezerwowanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Augustów (podlaskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, oraz sprzedaży przez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów-udział w tworzeniu ofert dla klientów-nauka prowadzenia rozmów handlowych z klientami-nauka obsługi posprzedażowej-udział w działaniach promocyjnych-nauka udzielania podstawowych informacji o produktach-podstawowa obsług asprzedawanych produktów-prace biurowe związane z obsługą dokumentów-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projeków przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próś kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-08 - Częstochowa (śląskie)
MOŻLIWOŚĆ PRACY W DOMU PRZEZ INTERNET.Dodawanie i aktualizacja ofert produktowych na portalach sprzedażowych.
Michał Ludowicz Mediopress - 2016-06-07 - Krzywiń (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie obowiązków zastępcy kierownika, nadzór nad zespołem portugalskojęzycznym, bezpośredni kontakt z członkami
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)