SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdynia oferta pracy Almarina Trade Spółka cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: odbieranie telefonów od klientów, odpisywanie na e-maile, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie list zamówień, tworzenie zdjęć i filmików produktów, korygowanie kodów magazynowych EAN
Data publikacji: 2016-04-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Almarina Trade Spółka cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chwaszczyńska 131 B, 81-572 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odbieranie telefonów od klientów, odpisywanie na e-maile, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie list zamówień, tworzenie zdjęć i filmików produktów, korygowanie kodów magazynowych EAN
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Data zakończenia pracy: 23.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Almarina Trade Spółka cywilna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jakub Gąsiorowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.04.2016
Oferta pracy ważna do: 23.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16, 13-21
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Przewłoka (pomorskie)
- przeglądanie ogłaszanych przetargów- sporządzanie dokumentacji ofertowej- wyszukiwanie nowych rynków zbytu- rozmowy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cisiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników
POLSKO-UKRAIŃSKI DOM PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2015-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Namysłów (opolskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-16 - Limanowa (małopolskie)
jw
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ, OBSŁUGA BEZPOŚEDNIA KLIENTA.
SYNERGICO TOMASZ GRĘDA - 2018-04-17 - Skierniewice (łódzkie)
Przygotowywanie raportów w j. angielskim i rosyjskim, obsługa w j. rosyjskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
Meble.pl S.A. - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista ds. Sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeń. Obsługa klientów biura. Pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
prowadzenie zajęć zgodnie z podstawą programową w szkole ponadgimnazjalnej,udział w zebraniach, dniach otwartych oraz radach pedagogicznych,prowadzenie dokumentacji szkolnej,prowadzenie kół zainteresowań.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) msl.com.pl
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu - 2018-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety i kosmetyków. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorlice (małopolskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zagadnień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
praca na magazynie
TOP-SERVIS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. MAŁGORZATA PAWELEC, MARCIN PAWELEC - 2016-05-10 - Krępiec (lubelskie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)