SPECJALISTA POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Oława oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Stanowisko: SPECJALISTA POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 045 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych szczegóły na: WWW.PCPR-OLAWA.PLZakres obowiązków ora wymagania wskazane pod adresem: WWW.PCPR-OLAWA.PLPraca jednozmianowa. w godz. 7:30-15:30Wynagrodzenie: 3.045, 00 zł brutto + dodatek stażowy
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych szczegóły na: WWW.PCPR-OLAWA.PLZakres obowiązków ora wymagania wskazane pod adresem: WWW.PCPR-OLAWA.PLPraca jednozmianowa. w godz. 7:30-15:30Wynagrodzenie: 3.045, 00 zł brutto + dodatek stażowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 045 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 045 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, doświadczenie w pracy o podobnym charakterze, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymiWykształcenie: wyższe, preferowany kierunek studiów: prawo, administarcja
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3 Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwo pracy, inne: szcegóły na www.pcpr-olawa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oława
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8bf90a60453441b28633f95422148d6
Podobne oferty pracy
naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-20 - Skwierzyna (lubuskie)
Telefoniczny kontakt z klientem. Sprzedaż szkoleń BHP i ppoż.Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
e-RK2 ROKSANA TROJANOWSKA - 2017-04-27 - Zabrze (śląskie)
Obsługa w języku polskim i angielskim klientów biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzedaży produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Weryfikacja kwalifikacji pracowniczych, monitorowanie na bieżąco wymogów kwalifikacyjnych zgodnie z ustawą wobec zatrudnianych i zatrudnionych pracowników dotyczących wymaganych kwalifikacji. Poszukiwanie szkoleń wymaganych dla kadry podnoszące jej kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i składników niskocennych oraz wyposażenie. Przygotowywanie procedur kasacji. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu obrony cywilnej i powszechnej samoobrony ludności realizowany przez Dom, w szczególności: organizowanie ochrony mieszkańców i pracowników Domu przed nagłymi i rozległymi zagrożeniami powstałymi w wyniku sił przyrody, klęsk żywiołowych lub awarii technicznej obiektów. Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego oraz zadań obronnych określonym w ustawie o powszechnym obowiązku obrony narodowej oraz wydawanych na jej podstawie przepisach wykonawczych w zakresie i trybie określonym przez Starostę Płockiego, poprzez: 1. organizowanie Stałego Dyżuru Dyrektora DPS, 2. wykonywanie zadań wynikających z "Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Płockiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny", 3. realizację szkolenia obronnego, 4. reklamowanie żołnierzy rezerwy do obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, 5. wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego w zakresie określanym przez Starostę Płockiego.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-11-07 - Brwilno (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań związanych z zatrudnieniem i wysokością wynagrodzeń.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu - 2020-01-02 - Opole (opolskie)
obsługa klientów i projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami z Turcji;- pozyskiwanie nowych klientów z Turcji;- sprzedaż produktów na rynek turecki;- przygotowywanie analiz marketingowych, raportów, sprawozdań sprzedaży;- tłumaczenia z j. angielskiego na j. turecki i z j. tureckiego na j. angielski.
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-16 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat, pracę w młodym, aktywnym zespole, ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, pakiet medyczny, atrakcyjny pakiet socjalny, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; praca w godz. 7-15; wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
Obowiązki: - przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, - obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, - przyjmowanie zamówień na części zamienne, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, - prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, - realizacja planów sprzedaży firmy, - współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, - dbałość o powierzone mienie firmy.Okres próbny 2 m-ce. Godz. pracy 8-16.
AUTO DIUG IWONA DIUG - 2019-08-19 - Słupsk (pomorskie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Pracodawca oferuje szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy,- utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych,- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów,- bieżące analizy rynku, działań konkurencji oraz sprzedaży - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Starpool - 2018-12-21 - Lewin Brzeski (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej kancelarii zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów nabiałowych. Pozyskiwanie i obsługa aktualnych odbiorców. Raportowanie na temat bieżących wyników sprzedaży do bezpośredniego przełożonego. Negocjacje handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
Pełnienie obowiązków głównego księgowego dla kilku placówek oświatowych w zakresie spraw finansowo-księgowych: - prowadzenie gospodarki finansowych zgodnie zobowiązującymi zasadami rachunkowości;- rozliczanie otrzymanych dotacji celowych;- wnioskowanie o zmiany w budżecie jednostki;- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:- poniedziałek-środa 7:17-15:15- czwartek 7:15-17:15- piątek 7:15-13:15
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2019-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzątanie i utrzymywanie czystości apartamentów w centrum miasta, wymiana pościeli i ręczników, mycie okien, itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacjii dot. działu kadr. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie i prowadzenie różnych ewidencji związanych z działem kadr i płac.
"JOKER-HERBY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sp.z o.o. - 2017-09-18 - Herby (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów, inicjowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ofertowanie i aktywna sprzedaż produktów sys. CAD, usług aplikacji branżowych, aktywny udział w projektach i akcjach marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-07 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie materiałów promujących Gminę Kobylnica do wydawnictw własnych i obcych, przygotowanie i realizacja projektów poligraficznych promujących wydarzenia organizowane bądź współorganizowane przez Gminę Kobylnica i jednostki organizacyjne, aktualizowanie strony internetowej www.kobylnica.pl, obsługiwanie systemu informacji mieszkańców SI SMS, inicjowanie i organizowanie wydarzeń promujących Gminę Kobylnica, w tym wydarzeń kulturalnych organizowanych przez GCKiP w Kobylnicy, promocja Gminy Kobylnica poprzez udział w targach, wystawach innych okolicznościowych wydarzeniach, prowadzenie korespondencji w zakresie promocji gminy, pozyskiwanie i gromadzenie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych Unii Europejskiej, fundacji krajowych i zagranicznych. Okres zatrudnienia 13 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-05-07 - Kobylnica (pomorskie)
Sporządzanie umów na wynajem hali sportowej, opracowywanie regulaminów, rozliczanie zrealizowanych godzin przez najemców, przestrzeganie Zarządzeń Burmistrza, Uchwał Rady Miasta, Tworzenie harmonogramów funkcjonowania hali sportowej.CV, List Motywacyjny, Świadectwa pracy, oryginał kwestionariusza osobowego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, ksero dokumentów: -potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zaświadczenie o zatrudnieniu.DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH z dopiskiem "DOTYCZY NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SPECJALISTA DS. OBIEKTÓW SPORTOWYCH" w siedzibie Gimnazjum do 04.03.2016r. do godz.16:00.
GIMNAZJUM MIEJSKIE Nr 2 im. Jana Pawła II - 2016-02-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kontakty z odbiorcami hurtowymi parkietów w Kolumbii
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Owińska (wielkopolskie)