SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów, inicjowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ofertowanie i aktywna sprzedaż produktów sys. CAD, usług aplikacji branżowych, aktywny udział w projektach i akcjach marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Data publikacji: 2019-03-07

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grodowa 11, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów, inicjowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ofertowanie i aktywna sprzedaż produktów sys. CAD, usług aplikacji branżowych, aktywny udział w projektach i akcjach marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Nazwa pracodawcy: P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 07.03.2019

Oferta pracy ważna do: 05.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - od 4 500 PLN

Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI - od 1 050 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ DZIAŁU TECHNICZNEGO - 2 000 - 3 000 PLN

stały nadzór i zarządzanie magazynem części zamiennych, fakturowanie i księgowanie zakupów części, maszyn oraz usług do maszyn prowadzonych dla Działu Utrzymania Ruchu, współpraca z Działem Księgowości, współpraca z dostawcami części zamiennych, prowadzenie analiz zużywalności i kosztów części, prowadzenie inwentaryzacji magazynu części zamiennych
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH I OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 1 850 PLN

Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

w/g załącznika
Onefone SA - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Obsługa klientów kancelarii. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO,MAŁGORZATA MIĄSKO - 2016-05-30 - Modlnica (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 3 500 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ - do 2 200 PLN

Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników); Prośby o dokonywanie niezbędnych zmian danych dostawców po szczegółowej analizie oraz monitorowanie balansu na kontach dostawców; Dokonywanie płatności zgodnie z wymaganiami oraz na czas;
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - od 1 050 PLN

Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - 2 650 - 2 850 PLN

Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. CELNYCH(NR 6184) - od 3 500 PLN

Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych;przygotowanie i kontrola dokumentacji celnej;bezpośrednia współpraca z Urzędem Celnym;reprezentowanie firmy przed organami celnymi;przygotowywanie deklaracji INTRASTAT w przewozie i wywozie; uczestnictwo w rewizji celnej.
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK DEKARZA - 2 000 - 3 000 PLN

mocowanie łat,podanie łat,obowiązki pomocnika budowlanego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kundzicze (podlaskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - do 2 800 PLN

przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-HANDLOWYCH - 3 000 - 5 000 PLN

planowanie prac produkcyjnych i nadzór nad ich realizacją, sporzadzanie ofert oraz kosztorysów i wysyłanie ich do klienta, monitorowanie dostaw towarów wychodzacych na magazyn oraz ich kontrola pod względem jakościowym, opracowywanie raportów i analiz, prowadzenie ewidencji, pomoc w wykonywaniu wycen poszczególnych detali i wysyłanie zapytań cenowych
"PONEFA" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZESYŁEK/MAGAZYNIER - od 2 800 PLN

- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 3 000 - 4 000 PLN

Sprzedaż towarów firmy, koordynacja dostaw sprzedanego towaru, koordynacja płatności za dokonane transakcje, zdobywanie nowych klientów
Tonnies Fleisch Spółka z o.o. Kalisz Pom. - 2018-01-31 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - od 1 850 PLN

a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-12 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 2 600 - 3 480 PLN

Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-09 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH - od 3 000 PLN

Wystawianie faktur sprzedaży,weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno- rachunkowym,wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych,bieżąca kontrola nalezności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. TWORZENIA I ZARZĄDZANIA BACKUPEM - KOPIĄ BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) [DOPOSAŻENIE PFRON] - od 2 250 PLN

- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 200 PLN

prowadzenie ewidencji odpadowych, kontakt z kontrachentami w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie rozliczeń odbieranych odpadów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA IT - od 5 000 PLN

Zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w spółce, administrowanie i monitoring serwerów pod kontrolą Windows Server, administrowanie systemami ERP - Comarch ERP XL i inne, nadzór i zarządzanie infrastrukturą LAN/WAN, wsparcie techniczne użytkowników, nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju, obsługa kopii zapasowych jednostek, zapewnienie bezpieczeństwa danych.Bierzemy pod uwagę, również pracę na 1/2 etatu, z proporcjonalnie obniżonym wynagrodzeniem brutto.
ERBET SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)