SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów, inicjowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ofertowanie i aktywna sprzedaż produktów sys. CAD, usług aplikacji branżowych, aktywny udział w projektach i akcjach marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodowa 11, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta; prawo jazdy kat. B; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów, inicjowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, ofertowanie i aktywna sprzedaż produktów sys. CAD, usług aplikacji branżowych, aktywny udział w projektach i akcjach marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Nazwa pracodawcy: P.A. NOVA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
Usługi fizjoterapeutyczne
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZAKŁAD FIZJOTERAPII "ACTIVMED" ALICJA MARCINISZYN-ŁAPKA - 2016-10-31 - Żagań (lubuskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
stały nadzór i zarządzanie magazynem części zamiennych, fakturowanie i księgowanie zakupów części, maszyn oraz usług do maszyn prowadzonych dla Działu Utrzymania Ruchu, współpraca z Działem Księgowości, współpraca z dostawcami części zamiennych, prowadzenie analiz zużywalności i kosztów części, prowadzenie inwentaryzacji magazynu części zamiennych
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-10-23 - Słupsk (pomorskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z rozporządzeniem
MID OCEAN LOGISTICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
w/g załącznika
Onefone SA - 2017-01-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów kancelarii. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO,MAŁGORZATA MIĄSKO - 2016-05-30 - Modlnica (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników); Prośby o dokonywanie niezbędnych zmian danych dostawców po szczegółowej analizie oraz monitorowanie balansu na kontach dostawców; Dokonywanie płatności zgodnie z wymaganiami oraz na czas;
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych;przygotowanie i kontrola dokumentacji celnej;bezpośrednia współpraca z Urzędem Celnym;reprezentowanie firmy przed organami celnymi;przygotowywanie deklaracji INTRASTAT w przewozie i wywozie; uczestnictwo w rewizji celnej.
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
mocowanie łat,podanie łat,obowiązki pomocnika budowlanego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kundzicze (podlaskie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
planowanie prac produkcyjnych i nadzór nad ich realizacją, sporzadzanie ofert oraz kosztorysów i wysyłanie ich do klienta, monitorowanie dostaw towarów wychodzacych na magazyn oraz ich kontrola pod względem jakościowym, opracowywanie raportów i analiz, prowadzenie ewidencji, pomoc w wykonywaniu wycen poszczególnych detali i wysyłanie zapytań cenowych
"PONEFA" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż towarów firmy, koordynacja dostaw sprzedanego towaru, koordynacja płatności za dokonane transakcje, zdobywanie nowych klientów
Tonnies Fleisch Spółka z o.o. Kalisz Pom. - 2018-01-31 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-12 - Wołów (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-09 - Rybnik (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno- rachunkowym,wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych,bieżąca kontrola nalezności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Opole (opolskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ewidencji odpadowych, kontakt z kontrachentami w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie rozliczeń odbieranych odpadów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w spółce, administrowanie i monitoring serwerów pod kontrolą Windows Server, administrowanie systemami ERP - Comarch ERP XL i inne, nadzór i zarządzanie infrastrukturą LAN/WAN, wsparcie techniczne użytkowników, nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju, obsługa kopii zapasowych jednostek, zapewnienie bezpieczeństwa danych.Bierzemy pod uwagę, również pracę na 1/2 etatu, z proporcjonalnie obniżonym wynagrodzeniem brutto.
ERBET SP. Z O.O. - 2016-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)