SPECJALISTA PORADNICTWA PSYCHOSPOŁECZNEGO I RODZINNEGO/SPECJALISTA DS. RODZINY Kamienna Góra oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: SPECJALISTA PORADNICTWA PSYCHOSPOŁECZNEGO I RODZINNEGO/SPECJALISTA DS. RODZINY
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja fizyczna i usprawnianie funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym
Data publikacji: 2019-12-14
Lokalizacja: Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojska Polskiego 1, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja fizyczna i usprawnianie funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA PORADNICTWA PSYCHOSPOŁECZNEGO I RODZINNEGO/SPECJALISTA DS. RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. w sprawie usług specjalistycznych n art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 6a, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kamiennogórski
Gmina pracodawcy: Kamienna Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamienna Góra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Beata Wrzesińska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Data dodania oferty pracy: 14.12.2019
Oferta pracy ważna do: 14.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6e89d9abda3d4e84208ec326e3b7fef
Podobne oferty pracy
kontrola jakości platformy e-commerce do sprzedaży video w sieci (kontrola jakości, testowanie manualne)
CLEENG SP.Z O.O. - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
- Reprezentacji firmy i współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu. Negocjowanie warunków umów, realizacja planów sprzedażowych, stały kontakt i budowa długotrwałych relacji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe do Rosji, Ukrainy, Kazachstanu.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Katowice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORSYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Piła (wielkopolskie)
- prowadzenie sprzedaży w biurze- obsługa klienta przez telefon i w biurze- prowadzenie korespondencji mailowej- przygotowywanie raportów sprzedażowych
RAN Rafał Niczyporuk - 2016-11-30 - Białystok (podlaskie)
-wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych,- wspieranie działu sprzedaży,-ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług,
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Rzeszów (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, branża ppoż
FG SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Białystok (podlaskie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca dla Custody Tax Services, bycie częścią zespołu US-TAX-NRA. Odpowiedzialność za analizę i wprowadzanie formularzy podatkowych dla danych funduszu. Przygotowywanie paczek audytowych oraz aktualizacje bazy danych NRA
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
promocja portalu turystycznego w internecie , aktywna sprzedaż usług www.visition.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Wasilków (podlaskie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa stoiska sprzedaży biletów oraz walidacji kodów kreskowych, drukowanie biletów, sprzedaż biletów z wykorzystaniem systemu rezerwacji , skanowanie biletów
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sygneczów (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie procesu rejestracji produktów leczniczych. Komplementowanie dokumentacji medycznej otrzymywanej z firm z innych krajów.Dbanie, aby przygotowywana dokumentacja była zgodna z przepisami prawnymi. Kompletowanie i ocena fachowej literatury naukowej. Tłumaczenie dokumentów.
UAB Aconitum - 2017-04-14 - Litwa (Litwa)
Specjalista ds. pracowniczych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach RPO ( 50+) lub niepełnosprawnościami. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, odpowiedzialność.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Kontakty handlowe z odbiorcami z Polski i Ukrainy. Przygotowanie i przetwarzanie dokumentów handlowych (oferty, zamówienia, korespondencja handlowa) w języku polskim, ukraińskim i rosyjskim. Obsługa systemu / platformy internetowej FIORI.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do obsługi systemu / platformy internetowej FIORI, która jest obsługiwana wyłącznie w języku angielskim (system / platforma internetowa napisana wyłącznie w języku angielskim). W systemie tym znajdują się sprzedawane produkty wraz z ich specyfikacją techniczną oraz jest to platforma internetowa do obsługi specjalnych warunków handlowych z producentem sprzedawanego sprzętu.- Wynagrodzenie: 2780 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera z obsługą internetu. Wymagana biegła znajomość języka polskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
branża: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie teczek osobowych zgodnie z przepisami prawa pracy, przygotowywanie i wydawanie niezbędnych pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, sporządzanie i wysyłanie informacji ZUS w zakresie zgłaszania, weryfikacji i aktualizacji danych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków rodzin, kierowanie zatrudnionych pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrole oraz bieżąca aktualizacja badań okresowych pracowników w systemie kadrowo-płacowym, koordynowanie oraz nadzór nad sprawami związanymi z rozliczaniem czasu pracy pracowników, nadzór i kontrola uprawnień i certyfikatów zawodowych wymaganych na stanowisku pracy, organizacja i kierowanie na wymagane szkolenia, obsługa portali zewnętrznych związanych z sprawozdawczością GUS, MZ, PFRON.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2019-04-02 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2016-06-15 - Daleszyce (świętokrzyskie)