SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Kraków oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie teczek osobowych zgodnie z przepisami prawa pracy, przygotowywanie i wydawanie niezbędnych pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, sporządzanie i wysyłanie informacji ZUS w zakresie zgłaszania, weryfikacji i aktualizacji danych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków rodzin, kierowanie zatrudnionych pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrole oraz bieżąca aktualizacja badań okresowych pracowników w systemie kadrowo-płacowym, koordynowanie oraz nadzór nad sprawami związanymi z rozliczaniem czasu pracy pracowników, nadzór i kontrola uprawnień i certyfikatów zawodowych wymaganych na stanowisku pracy, organizacja i kierowanie na wymagane szkolenia, obsługa portali zewnętrznych związanych z sprawozdawczością GUS, MZ, PFRON.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prądnicka, 31-202 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie teczek osobowych zgodnie z przepisami prawa pracy, przygotowywanie i wydawanie niezbędnych pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, sporządzanie i wysyłanie informacji ZUS w zakresie zgłaszania, weryfikacji i aktualizacji danych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków rodzin, kierowanie zatrudnionych pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrole oraz bieżąca aktualizacja badań okresowych pracowników w systemie kadrowo-płacowym, koordynowanie oraz nadzór nad sprawami związanymi z rozliczaniem czasu pracy pracowników, nadzór i kontrola uprawnień i certyfikatów zawodowych wymaganych na stanowisku pracy, organizacja i kierowanie na wymagane szkolenia, obsługa portali zewnętrznych związanych z sprawozdawczością GUS, MZ, PFRON.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 2400 zł - 2800 zł brutto + premia regulaminowa, dodatek stażowy, premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: preferowane wyższe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, prawo lub pokrewne), min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość prawa pracy i innych obowiązujących przepisów prawnych związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem i prowadzeniem polityki kadrowej, umiejętność interpretacji przepisów, biegła obsługa komputera oraz praktyczna znajomość Ms Office, umiejętność pracy pod presją czasu, elastyczność i szybkość reagowania na potrzeby pracowników, kreatywność, otwartość, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego Optima, Płatnik, Biosys.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Podobne oferty pracy
Dbanie o BHP, wdrażanie systemów jakości, organizacja produkcji oraz zarządzanie jakością
"MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert dla klientów z doradcą sporządzanie umów, aneksów, prawnych form zabezpieczeń, uruchamianie transz aplikacje w formie CV proszę kierować na adres rekrutacja (at) bankbps.pl
BANK POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI SA Oddział w Zgorzelcu - 2016-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Hakowy - ciężka praca fizyczna.Umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie 2200,00 zł brutto w okresie próbnym.
PW CENTROSTAL - Wrocław S.A. - 2016-08-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw
X-PRESS COURIERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Transport krajowy i międzynarodowy, wyjazdy do Niemiec, Belgii, Holandii, wyjazdy 3-4 dniowe.
"MARKO-TRANS" MAREK WALÓW,ELŻBIETA WALÓW SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-15 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, sporządzanie kalkulacji robót, fakturowanie
SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI - 2018-01-10 - Podzamcze (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną. Rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus. Sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej. Sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw). Wykonywanie wszelkich, dodatkowych poleceń służbowych przełożonego. Przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedur ISO 9001 i 14001. Przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Janki (mazowieckie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Realizacja instrumentów rynku pracy, w tym w szczególności: 1. Przyjmowanie, sprawdzanie i rozliczanie złożonych wniosków.2. Opiniowanie złożonych wniosków pod względem formalno-prawnym.3. Przygotowywanie decyzji administracyjnych i innych wymaganych dokumentów.4. Prowadzenie rejestru wniosków oraz decyzji.Okres zatrudnienia:od: 01.07.2016 r. do: 30.12.2016 r.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
POWIATOWY URZĄD PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firmy, odpowiedzialnosć za kontakt nz menadżerami i wsparcie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z posostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i ststystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Solniczki (podlaskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, przestrzeganie terminów ważności i trwałości towarów oraz terminów zwrotu opakowań, utrzymywanie porządku i czystości w magazynier, przejezdności dróg transportowych, eksploatacyjnych i pożarowych, przestrzeganie zasada bezpieczeństwa ppoż, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych lub metodami tradycyjnymi, czynny udział w inwentaryzacjach doraźnych, ciągłych, zdawczo-odbiorczych, wyjaśnienie przyczyn powstawania różnic w stanie ilościowym towarów.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lipnica Dolna (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji odbiorowej, przystemplowania oznaczeń materiałowych, wykonywanie badań w laboratorium na powierzonym sprzęcie. Nadzór nad badaniami. Praca w Porębie, ul. Zakładowa 2 - na trzy zmiany: 07.00-15.00/15.00-23.00/23.00-07.00.
ENERGOINSTAL Spółka Akcyjna - 2019-01-16 - Poręba (śląskie)
Obsługa klienta, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera.
A-OTOKA Aldona Ligęska - 2018-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
1. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony p.poż., ergonomii i ochrony środowiska.2. Analizowanie rynku i ofert konkurencji.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.5. Analizowanie wyników sprzedaży.6. Tworzenie ofert handlowych.7. Negocjowanie umów i warunków handlowych.8. Realizowanie planów sprzedażowych.9. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż.10. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży ( wystawianie faktur, nabijanie paragonów fiskalnych).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Sierakowice (pomorskie)
jw.
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-15 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)
- Prowadzenie administracji kadrowej pracowników- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem , trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur- Współdziałanie z PUP, ZUS oraz innymi instytucjami- przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych do ZUS
AMEX PLUS SP. Z O.O. - 2017-10-23 - Zawada (świętokrzyskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami- przygotowywanie ofert- przyjmowanie i realizacja zamówień reklamowych- tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych
Arrow Electronics Poland - 2016-04-08 - Kielce (świętokrzyskie)
realizowanie polityki finansowej firmy, tworzenie i wprowadzanie procedur operacyjnych w dziale finansowym, analiza wyników i kosztów finansowych, sporządzanie i analiza raportów finansowych, obsługa bankowa oraz nadzór nad transakcjami gotówkowymi, zapewnienie prawidłowego obrotu środkami pieniężnymi, nadzorowanie pracy działu. Praca na Rogowcu.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-02 - Rogowiec (łódzkie)