SPECJALISTA DS. EKSPORTU (JĘZ. WŁOSKI) Grudziądz oferta pracy ELPIGAZ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU (JĘZ. WŁOSKI)
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: •Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
Data publikacji: 2019-05-06
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ELPIGAZ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 14, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU (JĘZ. WŁOSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaawansowana obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikacja i negocjacje w biznesie i kontaktach z klientami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych[Umiejętność 1] : Dyspozycyjność, komunikatywność i wysoka kultura osobista[Inne] : - Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania i obsługi klienta zagranicznego- Gotowość do wyjazdów zagranicznych- znajomość drugiego języka obcego będzie atutemDo wynagrodzenia dodatkowo system premiowy od sprzedaży
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ELPIGAZ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Szybowcowa 31A, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt e-mail: kadry (at) elpigaz.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV + LM z dopiskiem DEX/04/2019/GRD
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Szybowcowa
Numer budynku pracodawcy: 31A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26363a143f12536391c07b1ab8c6903f
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie finansów firmy, planowanie kosztów, raporty finansowe, współpraca z innymi księgowymi
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLA PROCESU PRODUKCJI, SPRAWDZANIE GOTOWYCH PRODUKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej i technologii produkcji, dobór, kalkulacja i przygotowanie rysunku technicznego wykonawczego i ofertowego, przygotowywanie i nadzór nad ofertami handlowymi, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, udoskonalanie i rozwijanie techniczne produktów firmy
NavoTech Inżynieria Środowiska Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)
Projektowanie i konstruowanie węzłów mechanicznych przy remontach, modernizacji urządzeń dźwignicowych, współpraca z klientami dostawcami usług i materiałów, UDT.Jedna zmiana, umowa na okres próbny.kontakt z pracodawcą: Zbigniew Fryc tel. 71-356-54-77, z.fryc (at) dozamel.plInformacja o ofercie w sali F.
DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "DOZAMEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie usług fryzjerskich oraz utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
Salon Urody Mademoisell - 2016-07-22 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa kadr i płac
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2017-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
Obsługa klienta,prace biurowe,praca z komputerem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chęciny (świętokrzyskie)
Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-06-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
osoby do 30 r.ż. po zapoznaniu sie z Firmą, pozyskiwanie klientów do współpracy z agencją, analiza zasad promocji, reklamy i marketingu, prowadzonego przez zakład pracy, przeprowadzanie analiz marketingowych, zarzadzanie budzetem reklamodawcy, projektowanie oraz produkcja przekazu reklamowego, przygotowywanie kampanii reklamowych, realizacja srodków reklamowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
aktywna sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień, dbanie o powierzoną grupę produktów, obsługa programu WF -MAG
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-12-01 - Żyrardów (mazowieckie)
Obowiazki związane z wykonywanym zawodem
HEINZ-PLASTICS Polska Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
pełen zakres prac związanych z fryzjerstwem damsko-męskim- strzyżenie,modelowanie,koloryzacja,trwała ondulacja
Joanna Kabacińska STUDIO FRYZJERSKIE - 2017-02-21 - Poddębice (łódzkie)
organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łuków (lubelskie)
x
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Sieniawa (podkarpackie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych na rynku zagranicznym (Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.). Realizacja planów sprzedażowych na wybranym rynku zagranicznym. Monitorowanie trendów rynkowych w podległym regionie. Realizowanie długofalowych projektów produktowych. Przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych, Negocjowanie warunków współpracy. Sporządzanie raportów i analiz. Przygotowywanie prezentacji dotyczących rynków międzynarodowych. Stały kontakt z klientami, analiza ich potrzeb, monitorowanie możliwości rozszerzenia współpracy oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. konkurencji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + częste wyjazdy służbowe do Państw typu Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.- Wynagrodzenie: 6400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub medyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku farmaceutycznym, w zakresie współpracy z rynkami europejskimi i międzynarodowymi w sprzedaży suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych - warunek konieczny. Wymagane umiejętności: wysoka skuteczności działania, zdolności analitycznego myślenia, samodzielność, ambicja i motywacja do osiągania celów, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
prowadzenie polityki kadrowej przedsiębiorstwa, prowadzenie teczek osobowych - zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Nowosielec (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bieżące wsparcie i doradztwo dla menedżerów i pracowników w zakresie HR, sporządzanie raportów, analiz, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, budowanie systemów wartościowania stanowisk pracy, współpraca z zewnętrznymi agencjami pośrednictwa pracy, całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, koordynacja działań związanych z zatrudnieniem, legalizacja pobytu cudzoziemców - pracowników firmy.
BUSINESS IN POLAND Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)
Organizacja sprzedaży i marketing handlowy, nadzorowanie transakcji sprzedażowych, kontakty z Ukrainą, Białorusią, Rosją.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie zestawień do księgowości, obsługa klientów, reklamacji. Równoważny system czasu pracy, 2 zmiany (poniedziałek-sobota 9.00-17.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Zabrze (śląskie)
Obsługa realizowanych przez firmę projektow budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kraków (małopolskie)
Bieżące opracowywanie, składanie i koordynacja zamówień, bieżące wprowadzanie dokumentów zakupu, weryfikacja ofert oraz prowadzenie korespondencji z dostawcami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2019-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)