SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Nauka przygotowywania wniosków o pozwolenia wodnoprawne w zakresie wody i ścieków.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Nauka przygotowywania wniosków o pozwolenia wodnoprawne w zakresie wody i ścieków.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Data zakończenia pracy: 13.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, itp.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Gen.Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Ulica pracodawcy: Gen.Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe badania i analizy techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?992aaf0b6eaef82c6a39811861cf7540
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej , naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS (obsługa programu Płatnik), sporządzanie deklaracji podatkowych
"TOMSOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• Obsługa gości kasyna grających na automatach • Dokonywanie wypłat na automatach• Dbanie o porządek na sali gier w kasynie
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-11-15 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- montaż komputerów stacjonarnych i laptopów- instalacja systemów operacyjnych- diagnoza sprzętu komputerowego
kontakt przez OHP - 2018-06-15 - Sosnowiec (śląskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji/ samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska/ poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego/ kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Opole (opolskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kliczków (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielanie informacji Klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2016-08-05 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez DOM-y dokumentacji lokali mieszkalnych, kontrola prawidłowości zawieranych umów najmu/aneksów do umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych, prawidłowości naliczenia wysokości czynszu najmu i opłat niezależnych od właściciela, nadzorowanie postępowań zmierzających do wypowiedzenia najmu oraz opróżniania lokali mieszkalnych z terenu DOM, prowadzenie rejestru dokonywanych wypowiedzeń, nadzór nad pracą DOM w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach do nich przyległych, przeprowadzanie okresowych kontroli sanitarno-porządkowych budynków i zarządzanych terenów, projektowanie warunków umów na dostawę mediów do lokali oraz umów z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości takich jak: sprzątanie, usługi opróżniania pustostanów, dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja, inne w zależności od potrzeb oraz przygotowanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie tych umów, rozpatrywanie i załatwianie wniosków oraz interwencji mieszkańców, urzędów i instytucji, współpraca i korespondencja z Wydziałem Zasobów Lokalowych w zakresie spraw dotyczących budynków i lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
MIN. KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH I POZABUDŻETOWYCH W RAMACH DZIAŁAŃ USTAWOWYCH OHP
kontakt przez OHP - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacji jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-09-13 - Filipów (podlaskie)
wykonywanie różnych rodzajów tynków, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Olkusz (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Radom (mazowieckie)
Detekcja kabli telekomunikacyjnych oraz ich oznaczenie wg. dokumentacji oraz współpraca z innymi działami firmy
APROJEKT Jacek Szymczak - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
nauka wystawiania faktur, przyjmowanie towaru do sklepu, dbałość o ogólny wizerunek sklepu, pomoc przy hodowli ryb i koralowców
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Trzecia linia wsparcia w obszarze serwerowym i pamięci masowej. Analiza i określanie wymagań technicznych dla infrastruktury. Konsultacje dotyczące istniejących usług/komponentow IT. Przeprowadzanie analizy wykonywalności technicznej. Projektowanie koncepcji i rozwiązań dotyczących infrastruktury. Definiowanie działań operacyunych. Wdrożenie , testowanie oraz dokumentowanie koncepcji i rozwiązań. Szacowanie i analiza kosztow w zależności od zakresuusług. Współtworzenie architektury systemu w zakresie infrastruktury i aspektów operacyjnych. Zarządzanie cyklem życia wszystkich elementów ( komponentów). Zdolność techniczna, bezpieczeństwo i zarządzanie wydajnością.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Legnica (dolnośląskie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
-Tworzenie i kowersja istniejących modeli finansowych będących częścią produktu Refinitiv;-automatyzacja istniejących modeli przy użyciu VBA oraz skomplikowanych obliczeń matematycznych;-praca przy projektach ściśle powiązanych z rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Koordynacja przyjazdów pracowników. Bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, stały kontakt z pracownikami, monitorowanie przyjazdów, dbałość o najwyższą jakość udzielanych informacji.
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia w sprzedaży np. usług, szkoleń, ubezpieczeń lub telefonicznej; praca biurowa; pozyskiwanie klientów; pośredni nadzór nad procesami handlowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PASJO.NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień i dostarczanie zamówień do klientów, dbanie o wizerunek firmy. Dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00, około 25 godzin pracy w tygodniu, około 100 godzin miesięcznie. Odbiór zamówień z: - Bielan Wrocławskich, - al. Pracy (Wrocław).
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Suchorzów (podkarpackie)
Alokowanie otrzymanych środków, uzgadnianie wyciągów bankowych.Aktualizowanie danych w systemie księgowym.Rozwiązywanie problemów z płatnościami.Ścisła współpraca z działem collections.Współpraca z zewnętrznym i wewnętrznym klientem.Kontakt z pracodawcą: monika.obojska (at) cognizant.com
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad technicznym zapleczem Przedsiębiorstwa (sprzęt, warsztat, maszyny budowlane, pojazdy zaopatrzenie, itp.). Organizowanie i kierowanie zespołem pracowników. Organizacja materiałów potrzebnych do realizacji zleceń. Wykonywanie obmiarów robót. Kontakt z Klientem. opis merytoryczny faktur zakupowych.
KANALIZACJA GMINY KOLONOWSKIE ,,KGK" SP. Z O.O. - 2020-10-08 - Kolonowskie (opolskie)
Staż organziowany przez GUP.Organizacaja eventów, targów, prowadzenie social media, organizacja dni otwartych szkoły, uzupełnianie informacji na stronę www, prowadzenie dokumentacji związanej z marketingiem szkoły.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek-korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie procesu sprzedaży; działania marketingowe; współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)