SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 050 PLN
Zakres obowiązków: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek-korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek-korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek-korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe8093cb6cbdb381f8380ee8abe81abd
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań merytorycznych wynikających z przygotowania organizacyjnego egzaminów państwowych, realizacja zadań wynikających z procedury postępowania z zadaniami egzaminacyjnymi, realizacja zadań wynikających z prowadzenia rejestru osób przystępujących do państwowego egzaminu specjalizacyjnego oraz bazy zadań egzaminacyjnych, prowadzenie spraw związanych z korespondencją i obiegiem korespondencji w Centrum, koordynowanie terminów spotkań Dyrektora, obsługa centrali telefonicznej.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
nadzór nad realizacją zamówień, realizacja zamówień , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zleceń itp. umiejętność obsługi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarzadzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie całego zakładu, sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Końskowola (lubelskie)
Telefoniczny, mailowy kontakt z klientem.
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
wspołpraca z zespołem sprzedaży firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami, sporzadzanie elementów analityki i oceny pracy przedstawicieli handlowych, nadzór nad tworzeniem umów z kontrahentami i ich realizacją
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Turek (wielkopolskie)
Praca w dziale handlowym (armatura przemysłowa, w szczególności wodociągowa). Pozyskiwanie klientów, współpraca z zagranicznymi dostawcami i klientami. Opracowywanie katalogów. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość programu CAD i jęz. angielskiego. Mile widziany staż pracy. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
Przedsiębiorstwo MAK Adam Koliński - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2019-04-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, współpraca oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientem, organizowanie transportu, współpraca z firmami zewnętrznymi
Evostil sp. z o .o - 2019-04-29 - Mielec (podkarpackie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym,merytorycznym i rachunkowym - dekretowanie i księgowanie wyciągówbankowych i innych dokumentów księgowych - kontrola rozrachunków zdostawcami i odbiorcami - kontakt z kontrahentami - przygotowywanierozliczeń podatkowych i deklaracji VAT - przygotowywanie zestawień iraportów, sporządzanie pism - wykonywanie podstawowych czynnościbiurowych (segregowanie dokumentów) - realizacja zadańwyznaczonych przez Prezesa firmy - uzgadnianie kont księgowych iweryfikacja sald - współpraca z pozostałymi działami
PROTEC Budowa Prototypów i technika wytłaczania Sp z o.o. - 2018-02-01 - Chróścice (opolskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu spraw kadr i płac
WĘDZENIE I PRZETWÓRSTWO RYB "RAFA" SP.Jawna - 2017-01-25 - Władysławowo (pomorskie)
obsługa klienta w języku niemieckim pod telefonem, chat, e-mail; rozwiązywanie problemów technicznych związanych z drukarkami, komputerami, laptopami itp.; praca w godzinach 06.00-19.00 wg grafiku bez weekendów; I umowa na czas określony
HEMMERSBACH CENTRAL SUPPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pakowanie na produkcji, obsługa maszyn pakujących: pakowarki BLSB oraz linii pakowania termokurczliwego.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Łódź (łódzkie)
Dobór i zakup surowca pod bieżące zamówienia w oparciu o wytyczne klienta lub konstrukcje i parametry opakowaniaKontrola i nadzór produktów pod względem materiałowym ( kontrola dostaw, terminowość, sprawdzanie surowca, reklamacje, zwroty, gospodarka palet zwrotnych)Kontrola rynku tektury pod kontem dostawców i zmieniających się cenWybór dostawcy i negocjacje handloweKontrola faktur zakupowych
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wew. regulaminu, udział w pracach komisji przetargowych w szczególności sekretarza, organizowanie i dokumentowanie prac komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji w sprawie postępowań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji zw. z zawarciem umowy z wybranymi wykonawcami, opracowywanie danych do rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach przekazywanych Prezesowi UZP, ciągłe samokształcenie w zakresie przepisów ustawy PZP.
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Gdynia (pomorskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Racibórz (śląskie)
Wydawanie towarów i przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Piła (wielkopolskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-05-24 - Leżachów (podkarpackie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie - 2018-12-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dzilae logistyki
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta, sporządzanie zamówień na zlecenie działu handlowego, współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
sprzedaż usług izolacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
koordynowanie i zarządzanie projektami Klientów, budowa i utrzymanie dobrych relacji z nimi, współpraca z działem kreacji, research: gromadzenie, analiza i opracowywanie informacji, przygotowywanie kosztorysów i prezentacji; Pracodawca zapewnia umowę o pracę na cały etat, sensowne wynagrodzenie ( podstawa + premia od wyników), udział w prowadzeniu ambitnych i ciekawych projektów (warsztaty z klientami, tworzenie strategii), twórczą atmosferę i bardzo zgrany zespół; godziny pracy 8.00- 16.00; wynagrodzenie 2800 zł brutto- do uzgodnienia
RIO CREATIVO AGENCJA REKLAMOWA Marcin Zgórski - 2019-10-18 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedaży, prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym ewidencja ruchów środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie i księgowanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie wartości środków trwałych z księgami, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa techniczno-księgowa realizowanych projektów finansowanych ze środków UE i dotacji budżetowej, w tym przy wykorzystaniu programu SL2014, sporządzanie zestawień dot. rozliczeń kosztów, budżetowania i innych analiz księgowych
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
audyt stanowisk roboczych, przygotowywanie dokumentacji jakościowej, realizowanie planu kontroli jakości, wsparcie działów pracowniczych
"DELTA TRANS TRANSPORTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Świętochłowice (śląskie)