SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie procesu sprzedaży; działania marketingowe; współpraca z klientem
Data publikacji: 2020-01-13
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie procesu sprzedaży; działania marketingowe; współpraca z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku rotacji kierowane będą osoby z wykształceniem minimum średnim, bez konieczności znajomości obsługi programów graficznych, do przeszkolenia przez pracodawcę.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.01.2020
Data dodania oferty pracy: 13.01.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d111ccbcf4c5702299d44b8d6bfb1c44
Podobne oferty pracy
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obrobkasprzetu medycznego m.in. zakładanie blaszek, gumek, doklejanie końcówek, skladanie komponentów w wyroby gotowe, pakowanie w opakowania jednostkowe i opakowania zbiorcze.
AVION MEDICL SP.Z O.O. - 2018-01-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja; rejestracja nowych pracowników; legalizacja zatrudnienia pracowników; kontakt z instytucjami tj. pup, urząd wojewódzki, straż graniczna; prowadzenie bazy danych pracowników; bieżąca obsługa biura
Soltrex Sp. z o.o. - 2020-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad procesem technologicznym, zarządzanie podległym personelem. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
BROWARY ŁÓDZKIE S.A. - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
- Sprzedaż suplementów diety i kosmetyków, - Konsultacje ze stałymi klientami, - Akwizycja, - Sporządzanie ofert, - Opracowywanie etykietek, - Zakup suplementów diety u dystrybutora, - Zadania organizacyjne. Oferta dostępna w sali G, H.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-05 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielokrotnego badania arabskiego rynku gier, odpowiedzialność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-24 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie ofert cenowych dla klientów, analiza technicznych możliwości wykonania danego produktu, stały kontakt z klientem, nadzór nad produkcją i dostawami, praca w godz. 7-15kontakt z pracodawcą: mieszkania (at) instrem.pl lub 603-78-55-12
WZRM Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja polityki obsługi posprzedażowej wobec klientów krajowych i zagranicznych; budowanie realizacji biznesowych z lokalnymi jednostkami serwisowymi; nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analizowanie przyczyn reklamamcji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu naprawy, aktualizowanie bazy reklamacji, raportów i analiz statystycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowanie i aktualizacja cen sprzedaży produktów, sporzadzanie raportów i analiz sprzedażowych, przygotowanie
Torex Spółka zoo Janowice - 2016-06-08 - Piątek (łódzkie)
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
"Administrator" sp. z o.o. - 2017-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa księgowa i rozliczanie projektów ze środków publicznych i unijnych, dekretowanie dokumentów, sporządzanie faktur, sporządzanie bilansu , deklaracji VAT
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Rozliczenia finansowe (istnieje możliwość przyuczenia)
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Sieradz (łódzkie)
kontrolę merytoryczną i finansową wszelkich ogniw danejorganizacji
PRACA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
praca z zakresu kadr i płac oraz obsługa sekretariatu w tym:prowadzenie akt osobowych -przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy -sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych i zewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów do merytorycznych komórek organizacyjnych
SPOŁEM DISTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
Obsługa spotkań odbywających się w salach konferencyjnych, bieżąca dbałość o odpowiedni wygląd sali, dbanie o dobry wizerunek spółki.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Gniezno (wielkopolskie)
budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż
Adecco Poland sp. z o.o. - 2017-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia , wstepna ocena kandydatów, OBSŁUGA SYSTEMU SMK, przygotowywanie sprzetu i pomieszczeń do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumntacji szkolen podyplomowych
Stowarzyszenie NaRzecz Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Pielęgniarek i Położnych NOVUM - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
wstępna weryfikacja projektów (analiza dokumentacji projektowej), sporządzanie przedmiarów robót, zapytań ofertowych, kosztorysów ofertowych i wykonawczych na podst. dokumentacji, weryfikacja poprawności ofert oraz wycen robót awaryjnych składanych przez firmy zewnętrzne, sporządzanie harmonogramów prac (praca na terenie woj. dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności "Energetyka")
ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Monitorowanie, kontrola, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji (absencji, chorobowych i innych). Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia). Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych. Sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, PIT, sprawozdań GUS. Nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 3 lat. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymarze czasu pracy. Istnieje również możliwość pracy w mniejszym niepełnym wymiarze czasy pracy - do uzgodnienia.- Praca: 8:00-16:00. Istnieje możliwość pracy również w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie, Wymagane doświadczenie na w.w. stanowisku pracy. Wymagana znajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIA One Payroll. Wymagana znajomość i stosowanie przepisów: Kodeksu Pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)