SPECJALISTA/LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO Poznań oferta pracy SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA/LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
Data publikacji: 2020-08-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: lektor języka obcego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
udokumentowane przygotowanie merytoryczne; biegła znajomość języka angielskiego; ukończony kurs pedagogiczny lub studia podyplomowe organizowane dla nauczycieli bez przygotowania pedagogicznego lub ukończenie kurów pedagogicznych I-go lub II-go stopnia; dodatkowe oczekiwania; umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, rzetelność; oferty przesyłane drogą elektroniczną nie będą brane pod uwagę, szczegółowych informacji na temat naboru można uzyskać na stronie internetowej www.sapsp.edu.pl w zakładce oferty pracy
Nazwa pracodawcy:
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
danePracodawcy_nip: 7831082949
danePracodawcy_regon: 000173433
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.sapsp.edu.pl w zakładce - oferty pracy;informacje telefoniczne dot. stanowiska pracy 61 835 58 40informacje dot. procedury naboru 61 835 58 90
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: szczegóowe informacje na stronie www.sapsp.edu.pl w zakładace oferty pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: CZECHOSŁOWACKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|235301
Zawód wykonywany przez pracownika: lektor języka obcego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84a355818823b9674e13f98ed74457d3
Podobne oferty pracy
Prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Administrowanie procesami HR (oceny okresowe, badanie satysfakcji pracowników i inne)Współpraca z menedżerami średniego i niższego szczebla w zakresie spraw personalnych. Aktywna rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Headhunting Współudział w tworzeniu i realizacji planów szkoleń oraz pozostałych działań rozwojowych dla pracownikówWdrażanie nowych narzędzi HR, prowadzenie i wsparcie projektów biznesowych, w tym działań z zakresu Employer brandingu Współudział w rozliczaniu i nadzorowaniu czasu pracyPrzygotowywanie raportów i zestawień, raportowanie kluczowych wskaźników HR
"ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-19 - Chełstówek (dolnośląskie)
• wsparcie techniczne klienta zewnętrznego,• przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych,• koordynacja i eskalacja incydentów, monitorowanie terminowości realizowanych zgłoszeń,• prowadzanie dokumentacji technicznej,• wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych i konfiguracyjnych
Systegra IT Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, rozmowy i negocjacje handlowe, badania rynków i obszarów sprzedaży zagranicznej, przygotowywanie dokumentacji
Fabryka Przewodów Energetycznych S.A. - 2016-02-09 - Będzin (śląskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjskojęzycznymi klientami, tworzenie planów promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek wchodzących w skład Grupy OPEC: budżetowanie, raportowanie, kontrola kosztów i Capex.Tworzenie planów, prognoz finansowych, opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze.Przeprowadzanie analiz opłacalności planowanych i realizowanych projektów inwestycyjnych.Opracowywanie i wdrażanie narzędzi modeli controllingowych.Opracowywanie działań naprawczych w procesach biznesowych.Wspieranie kierowników różnego szczebla w podejmowaniu decyzji biznesowych i tworzeniu strategii działania Grupy OPEC.
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
- sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy- prowadzeni akt osobowych- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku- przygotowywanie zaświadczeń, świadectw pracy, aneksów, kart zasiłkowych- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym- sporządzanie sprawozdawczości PIT, ZUS, US, PFRON- obsługa umów cywilnoprawnych
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-12-13 - Biłgoraj (lubelskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wchodniego.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Opole (opolskie)
identyfikowanie wymogów, ograniczeń, przesłanek rekrutacyjnych ze stronypodmiotu zatrudniającego
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i rozdział posiłkówutzrymanie porządku w przedszkolunauczanie języka angielskiego w przedszkolunauczanie języka rosyjskiego w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa klienta, opracowanie i przedstawienie ofert ubezpieczenia, dokonywanie oględzien i ryzyka zgłoszonego do ubezpieczeń, archiwizacja dokumentów przyjmowanie płatności
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Strzegowo (mazowieckie)
zgodnie z przyznanym zakresem usług specjalistycznych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy - 2020-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt z kandydatami do pracy, rekrutowanie pracowników, przygotowywanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów rekrutacyjnychGodzina zakończenia pracy: 16:00.Firma jest agencją zatrudnienia, ale dla tej oferty wystepują w roli pracodawcy (zatrudniaja do swojego biura).Sala E
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
jw.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Treecon Sp. z o. o - 2019-09-25 - Gdynia (pomorskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Bramki (mazowieckie)
Staż w firmie Screen-Pol . Miejsce odbywania stażu w Kielcach . Program stażu do zapoznania w pokoju nr 56.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Nowiny (świętokrzyskie)
realizacja zamówień
PGF CEFARM Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
dokonanie analizy sprzedażowej; zrealizowanie zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki; wstawienie opisanych produktów do oferty sklepu i wdrożenie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; opracowanie i wdrożenie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
-Analiza i weryfikacja aplikacji i kompetencji kandydatów,-Zarządzanie bazą kandydatów,-Umawianie spotkań rekrutacyjnych i uczestnictwo w nich,-Pozyskanie i wdrażanie pracowników,-Organizacja szkoleń, nadzorowanie wszystkich etapów projektu-Wsparcie zespołu HR w codziennych obowiązkach,-Przygotowywanie umów i archiwizowanie dokumentów,-Naliczanie wynagrodzeń, -Udział w realizacji procesów i projektów HR oraz kadrowo-płacowych,-Współpraca w zakresie zgłaszania pracowników na benefity i rozliczania,-Dbanie o przepływ komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji w obszarze personalnym,-Prowadzenie działań mających na celu integrację pracowników wokół misji i strategii firmy,
RADPOL S.A. - 2019-09-18 - Człuchów (pomorskie)
- wychodzenie z inicjatywą sprzedażową-nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,- identyfikacja potrzeb klientów w tym, weryfikacja potrzeb, doprecyzowywanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania,- promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb),- przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert,- stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego,- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej,- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych,- udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych,- koordynacja procesu zamówień,- kontrola rejestrów zamówień.
FAMEKS sp. z o. o. sp. k. - 2019-12-17 - Goleszów (śląskie)
Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2016-03-09 - Wrzosowa (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, umów i raportów sprzdaży, zawieranie umów abonenckich.
CONECT Marcin Barszcz - 2019-07-04 - Pilczyca (świętokrzyskie)
sprzedaż produktówbankowych oraz ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych.Obsługa klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem. Realizacja indywidualnych celów sprzedaży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ciechanów (mazowieckie)
- wyszukiwanie i rekrutacja pracowników fizycznych i umysłowych- przygotowywanie i podpisywanie umów o pracę-rozliczanie finansowe pracowników- przeprowadzanie i organizacja szkoleń BHP wraz z doborem szkoleniowców-organizowanie badań lekarskich dla pracowników-rozliczanie kosztów delegacjiPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)