SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Chełstówek oferta pracy "ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Administrowanie procesami HR (oceny okresowe, badanie satysfakcji pracowników i inne)Współpraca z menedżerami średniego i niższego szczebla w zakresie spraw personalnych. Aktywna rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Headhunting Współudział w tworzeniu i realizacji planów szkoleń oraz pozostałych działań rozwojowych dla pracownikówWdrażanie nowych narzędzi HR, prowadzenie i wsparcie projektów biznesowych, w tym działań z zakresu Employer brandingu Współudział w rozliczaniu i nadzorowaniu czasu pracyPrzygotowywanie raportów i zestawień, raportowanie kluczowych wskaźników HR
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Chełstówek (dolnośląskie)
Pracodawca: "ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-416 Chełstówek 2A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Administrowanie procesami HR (oceny okresowe, badanie satysfakcji pracowników i inne)Współpraca z menedżerami średniego i niższego szczebla w zakresie spraw personalnych. Aktywna rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Headhunting Współudział w tworzeniu i realizacji planów szkoleń oraz pozostałych działań rozwojowych dla pracownikówWdrażanie nowych narzędzi HR, prowadzenie i wsparcie projektów biznesowych, w tym działań z zakresu Employer brandingu Współudział w rozliczaniu i nadzorowaniu czasu pracyPrzygotowywanie raportów i zestawień, raportowanie kluczowych wskaźników HR
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełstówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Twardogóra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: b. dobra znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
56-416 Chełstówek 2A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełstówek
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d3bf3923b24bbfabd175927cd1b5ddc
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i wdrażanie narzędzi, procedur i rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, współudział w procesie kształtowania polityki personalnej firmy, opracowywanie programów i prowadzenie szkoleń wewnętrznych (pełnienie funkcji trenera dla potrzeb wdrażania procesów personalnych). Pierwsza umowa - o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia).
LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W PILE - 2015-12-02 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta firmy, przygotowywanie wycen produktów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, doradztwo
EKO OKNA S.A - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
• aktywne poszukiwanie nowych Klientów • negocjacje handlowe • tworzenie ofert handlowych • realizacja celów sprzedażowych • raportowanie i bieżąca analiza prowadzonych działań handlowych
Prosave.pl - 2018-03-09 - Żary (lubuskie)
Kontakty z dostawcami.Poszukiwanie nowych rynków zbytu.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Leszno (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
- planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Organizacja rachunkowości w przedsiebiorstwie organizującym wycieczki. Wystawianie faktur, ewidencja przychodów i kosztów. Obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Pierwoszyno (pomorskie)
sprzedaz czesci samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-11-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych.
Partner Finanse Sp.ZOO Grupa SKOK Jaworzno - 2017-06-30 - Opatów (świętokrzyskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu , sporządzanie przetargów, pism,
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia "Adler" Ryszard Szarejko - 2016-12-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, specjalność kadry, min. 3 letni staż pracy, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kandydat powinien posiadać zaświadczenia o ukończeniu szkoleń z zakresu prawa pracy, potwierdzenie stażu pracy na wymaganym stanowisku. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KINGSTAL PRECYZYJNA OBRÓBKA METALI SYLWIA BULENDA - 2018-01-23 - Świerklany Górne (śląskie)
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za konsulting w zakresie problematyki systemów energetycznych. Będzie wykonywać analizy techniczne pracy systemów elektroenergetycznych, analizy techniczno-ekonomiczne rozwoju systemu elektroenergetycznego, audyty obiektów elektroenergetycznych. Będzie również odpowiedzialna za koordynowanie zagadnień formalno-prawnych w procesie uzyskiwania pozwolenia na budowę obiektów elektroenergetycznych.- Wymagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu elektroenergetyki. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność pracy z komputerem - Pankiet Office i programy użytkowe. Komunikatywność. Solidność. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-760-86-87, 660-717-735) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy lub e-mail: wase-katowice (at) emca.pl
"EMCA VOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
PSInf Adam Gielewski - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)
obsługa klienta,pozyskiwanie klientów,organizacja usług gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Będzin (śląskie)
POMOC W PROWADZENIU BUDOWY.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA. MIEJSCE PRACY - ŚWINOUJŚCIE UL. ORKANA 9KONTAKT OSOBISTY - SZCZECIN UL. POŁUDNIOWA 25B POK. 117, TELEFONICZNY 91 4314 110, CV NA EMAIL - KADRY (at) S-G-I.PL
ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na budowie, wszystkie prace remontowo-budowlane
kontakt przez OHP - 2016-11-16 - Sędowice (świętokrzyskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2015-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)