SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PERSONELEM Piła oferta pracy LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W PILE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PERSONELEM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i wdrażanie narzędzi, procedur i rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, współudział w procesie kształtowania polityki personalnej firmy, opracowywanie programów i prowadzenie szkoleń wewnętrznych (pełnienie funkcji trenera dla potrzeb wdrażania procesów personalnych). Pierwsza umowa - o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia).
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W PILE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kalina 10, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i wdrażanie narzędzi, procedur i rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, współudział w procesie kształtowania polityki personalnej firmy, opracowywanie programów i prowadzenie szkoleń wewnętrznych (pełnienie funkcji trenera dla potrzeb wdrażania procesów personalnych). Pierwsza umowa - o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PERSONELEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi programów Ms Office (Excel, Word, Power Point), min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W PILE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Kalina 10, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Wymagany kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: Kalina
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 04.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie procesów realizacji zobowiązańz klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-28 - Nowy Targ (małopolskie)
Penetracja rynku urządzeń elektronicznych pod kątem sprzedaży i sprzedaż
NORTH TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Gdynia (pomorskie)
- Przekazywanie informacji o projekcie.- Przygotowanie informacji prasowych, w tym aktualizacja strony internetowej www.- Dystrybucja materiałów promocyjno-informacyjnych.- Prowadzenie rekrutacji.- Prowadzenie dokumentacji uczestników projektu.- Opracowanie list uczestników i list rezerwowych.- Obsługa logistyczno-organizacyjna szkoleń.- Opracowanie harmonogramów szkoleń.- Organizacja cateringu i materiałów szkoleniowych.- Współpraca z trenerami i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu.
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Stalowej Woli.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Planowanie zapotrzebowania na materiały i komponenty do produkcji i montażu, zamawianie surowców, materiałów i komponentów potrzebnych do produkcji oraz materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych potrzebnych do utrzymania ruchu.Negocjowanie cen oraz warunków dostaw. Ustalanie optymalnego poziomu zapasów surowców, poszukiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej.
CARFI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, sprzedaż środków ochrony roślin i pasz;
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Chemirol" sp.zo.o. - 2016-12-09 - Zambrów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)
Nadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Łebieniec (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi: stan prawny nieruchomości, stan ksiąg wieczystych, weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych, plany inwestycyjne Miasta; czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi: zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości, wyceny lokali mieszkalnych, inne opracowania i ekspertyzy; nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych; przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi: wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego, projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku, projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska, protokoły rokowań; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi; bieżąca obsługa interesantów, w tym: udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
praca przy obsłudze, budowaniu relacji i pozyskiwaniu klientów zagranicznych.Oferujemy:- Praca biurowa w Chełmku ( małopolskie)- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja- Umowa o pracęOczekujemy:- biegła znajomość jeżyka angielskiego i niemieckiego- biegła znajomość obsługi komputera- zaangażowanie i umiejętność budowania relacji z klientami- Dyspozycyjność ( firma prezentuje się na targach krajowych i międzynarodowych, obecnie jest to ok 20 dni w roku) Osoby zainteresowane szczegółami proszę o bezpośredni kontakt pod numerem telefonu: 694733472
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Chełmek (małopolskie)
RACHUNKOWOŚĆ, TWORZENIE ANALIZ ORAZ RAPORTÓW W ZAKRESIE ZEZNAŃ, UZGODNIONEJ RACHUNKOWOŚCI, OŚWIADCZEŃ NT. ŹRÓDEŁ DOCHODU I FINANSOWANIA, PROWADZENIE WYWIADU NT. KONT, KLASYFIKOWANIE TRANSAKCJI FINANSOWYCH, UDIZAŁ W TESTACH MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, WSPARCIE KADRY MENADŻERSKIEJ W ZAKRESIE FINANSOWANIA PROJEKTÓW ORAZ ZARZĄDZANIA RYZYKIEM.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientem, mile widziane doświadczenie w oferowaniu produktówfinansowych ze szczególnym uwzględnieniem rachunków bankowych (Call Center lub oddział bankowy). Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
COLLECTION LINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Raszyn (mazowieckie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w targach i konferencjach, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z obecnymi klientami i rozwiązywanie problemów
HK LOGISTIC Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Pszczyna (śląskie)
sporządzanie potraw i ciast
C.W.S. "GWAREK" - 2016-02-26 - Ustroń (śląskie)
udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych wraz z wyceną w oparciu o protokoły typowania komórek organizacyjnych, udział w sporządzaniu planów remontów ,analiza kosztów i opłacalności inwestycji, sporządzanie umów i aneksów na zadania zlecane przez dział IT.Osoba ta docelowo będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "PEC" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych.
Color Graf Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Kotlin (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Obsługa zleceń produkcyjnych.
Unidez Sp. z o. o - 2017-08-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Pakowanie produktów gotowych i półproduktów. Zabezpieczanie wyrobów do transportu. Układanie produktów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie i komplementacja towarów. Proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zduny (pomorskie)
Rozliczenia dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)