SPECJALISTA DS HR Człuchów oferta pracy RADPOL S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS HR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -Analiza i weryfikacja aplikacji i kompetencji kandydatów,-Zarządzanie bazą kandydatów,-Umawianie spotkań rekrutacyjnych i uczestnictwo w nich,-Pozyskanie i wdrażanie pracowników,-Organizacja szkoleń, nadzorowanie wszystkich etapów projektu-Wsparcie zespołu HR w codziennych obowiązkach,-Przygotowywanie umów i archiwizowanie dokumentów,-Naliczanie wynagrodzeń, -Udział w realizacji procesów i projektów HR oraz kadrowo-płacowych,-Współpraca w zakresie zgłaszania pracowników na benefity i rozliczania,-Dbanie o przepływ komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji w obszarze personalnym,-Prowadzenie działań mających na celu integrację pracowników wokół misji i strategii firmy,
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: RADPOL S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Analiza i weryfikacja aplikacji i kompetencji kandydatów,-Zarządzanie bazą kandydatów,-Umawianie spotkań rekrutacyjnych i uczestnictwo w nich,-Pozyskanie i wdrażanie pracowników,-Organizacja szkoleń, nadzorowanie wszystkich etapów projektu-Wsparcie zespołu HR w codziennych obowiązkach,-Przygotowywanie umów i archiwizowanie dokumentów,-Naliczanie wynagrodzeń, -Udział w realizacji procesów i projektów HR oraz kadrowo-płacowych,-Współpraca w zakresie zgłaszania pracowników na benefity i rozliczania,-Dbanie o przepływ komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji w obszarze personalnym,-Prowadzenie działań mających na celu integrację pracowników wokół misji i strategii firmy,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : Znajomość Kodeksu Pracy, zagadnień ZUS oraz podatków, Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: RADPOL S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 18.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3865ff3081965cc3314ee95cd80150e
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Kraków (małopolskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Górzno (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych.
BUDKOM Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Wieliczka (małopolskie)
- planowanie i koordynowanie działań marketingowych,- kampanie w mediach,- przygotowywanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-02-07 - Rokocin (pomorskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola jakości artykułów- kompletowanie wadliwych zamówień- wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, przygotowanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, sporządzenie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, przygotowanie sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy, urlopów, ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
GRAVIS RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI Spółka z o.o. - 2018-03-27 - Legnica (dolnośląskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ W CDKIIT, OPIEKA MERYTORYCZNA, ARTYSTYCZNA I TECHNICZNA NA DZIAŁAJĄCYMI W FILI ZESPOŁAMI ARTYSTYCZNYMI, KOŁAMI I KLUBAMI ZAINTERESOWAŃ, OPROWADZANIE WYCIECZEK PO EKSPOZYCJI MUZEALNEJ CDKIIT, ORGANIZACJA WYSTAW, PLENERÓW MALARSKICH, SZKOLEŃ ORAZ INNYCH DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROMOCJĄ DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, POZYSKIWANIE GRANTÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW KULTURALNYCH.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY IM. KATARZYNY SOBCZYK W TYCZYNIE - 2018-12-20 - Tyczyn (podkarpackie)
wdrażanie na rynek nowości,budowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. kontrolingu
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
RINV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Złoty Stok (dolnośląskie)
- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem oraz kandydatami ubiegającymi się o prace u naszego Klienta. Wsparcie dla kandydatów, w przypadku problemów technicznych z wypełnianiem aplikacji. Odpowiedzi na zapytania kandydatów i Klientów. Praca na systemie EVS. Sporządzanie raportów i prezentowanie ich naszym Klientom. Praca w języku niemieckim i angielskim: Praca jest w języku niemieckim i angielskim z uwagi na pracę z klientem i kandydatem niemieckojęzycznym i angielskojęzycznym. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego jest wymagana do kontaktu z kandydatami i klientami w krajach, w których mówi się po angielsku lub po niemiecku.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok i 6 miesięcy w obsłudze klientów. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniem słabowidzącym
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W MIĄCZYNIE - 2016-08-02 - Miączyn (lubelskie)
- przygotowywanie dokumentacji związanej z obrotem zboża,- organizacja transportu,- kontakt z rolnikami,- wizyty w gospodarstawach rolnych
SKR STRZELCE KRAJEŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Przyjmowanie, opisywanie i wystawianie faktur.Nadzór nad prawidłowym i sprawnym obiegiem dokumentów. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi ( kadry, banki, audytorzy, firmy ubezpieczeniowe).Obsługa szkoleń, organizacja cateringu, hoteli, zamawianie taksówek itp. Rozliczenia delegacji, organizacja lotów i inne.
TECHEM SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)
-prowadzenie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-11-26 - Polkowice (dolnośląskie)
- współpraca z działami księgowości w zakresie zapytań klientów- zarządzanie zaległymi płatnościami- zarządzanie niewykorzystanymi środkami pieniężnymi- wyjaśnianie rozbieżności (kontakt z bankami, klientami)- przygotowywanie i wysyłanie wyciągów- wspieranie lidera zespołu BTC-zapewnienie zgodności z polityką operacyjną- minimalizowanie złych długów- odpowiadanie na wnioski kierownika- uczęszczanie na zajęcia edukacyjne- język angielski jest językiem korporacyjnym- kontakt z oddziałami spółki w Indiach
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z klientami z Ukrainy i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,- monitoring i rozliczanie czasu pracy,- raportowanie rozliczanych godzin,- asystowanie przy realizacji procesów rekrutacyjnych,- koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji,- przygotowanie zestawień, raportów i dokumentów dla innych działów,- bieżąca obsługa kadrowa pracowników,- przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej,- komunikacja z kontrahentami i yrzędami,
GS Seacon - 2019-04-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskim OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)