SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI 艢winouj艣cie oferta pracy GS Seacon
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 3聽500 - 5聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,- monitoring i rozliczanie czasu pracy,- raportowanie rozliczanych godzin,- asystowanie przy realizacji proces贸w rekrutacyjnych,- koordynacja obiegu dokument贸w i korespondencji,- przygotowanie zestawie艅, raport贸w i dokument贸w dla innych dzia艂贸w,- bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w,- przygotowywanie dokumentacji sprzeda偶owej,- komunikacja z kontrahentami i yrz臋dami,
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GS Seacon
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jana So艂tana 1, 72-602 艢winouj艣cie, powiat: m. 艢winouj艣cie, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,- monitoring i rozliczanie czasu pracy,- raportowanie rozliczanych godzin,- asystowanie przy realizacji proces贸w rekrutacyjnych,- koordynacja obiegu dokument贸w i korespondencji,- przygotowanie zestawie艅, raport贸w i dokument贸w dla innych dzia艂贸w,- bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w,- przygotowywanie dokumentacji sprzeda偶owej,- komunikacja z kontrahentami i yrz臋dami,
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 3聽500 - 5聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: 3500 z艂 - 5000 z艂 brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢winouj艣cie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. 艢winouj艣cie
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢winouj艣cie
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 3聽500 - 5聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: znajomo艣膰 pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - pocz膮tkuj膮cy, w pi艣mie - A1 - pocz膮tkuj膮cy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prowadzenie dokumentacji biurowej
Nazwa pracodawcy: GS Seacon
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢winouj艣ciu
Adres pracodawcy:
Jana So艂tana 1, 72-602 艢winouj艣cie, powiat: m. 艢winouj艣cie, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. 艢winouj艣cie
Gmina pracodawcy: 艢winouj艣cie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艢winouj艣cie
Ulica pracodawcy: Jana So艂tana
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢winouj艣ciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2019
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fca956fa56e2efdfab8330e7f181c3e0
Podobne oferty pracy
Praca przy rekrutacji pracownik贸w ze wschodu (Ukraina, Rosja, Bia艂oru艣, Mo艂dawia). Prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych, dbanie o wizerunek firmy.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Gdynia (pomorskie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅, do艣wiadczenie w marketingu mile widziane; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAOPATRZENIE PLAC脫WEK O艢WIATOWYCH-OPIEKU艃CZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2019-02-26 - Gliwice (艣l膮skie)
obowi膮zki administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
1. Dokonuje podzia艂u i przypisania koszt贸w, wg miesi臋cznych obci膮偶e艅 wynikaj膮cych z faktur, na poszczeg贸lne budynki, lokale mieszkalne, u偶ytkowe, miejsca postojowe w gara偶ach halowych, gara偶e indywidualne, wykonawc贸w obcych z tytu艂u 艣wiadcze艅 medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczysto艣ci komunalnych, konserwacji domofon贸w i inst. AZART, konserwacji d藕wig贸w, konserwacji i dzier偶awy w臋z艂贸w cieplnych, konserwacji bram gara偶owych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podzia艂u i przypisania zafakturowanych obci膮偶e艅 za dostaw臋 energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczeg贸lne grupy odbiorc贸w, przenosi podzia艂 do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i us艂ugi konserwacyjne tworzy specyfikacj臋 koszt贸w, sprawdza poprawno艣膰 wykonanych rozlicze艅, przekazuje faktury i specyfikacj臋 s艂u偶bom ksi臋gowym.4. Analizuje dokonane podzia艂y koszt贸w, uzgadnia i definiuje algorytmy podzia艂u koszt贸w.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali u偶ytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzier偶awy oraz umowy za no艣niki reklamowe itp. z uwzgl臋dnieniem obowi膮zuj膮cych stawek, kompletuje dokumenty do wysy艂ki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje s艂u偶bom ksi臋gowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysoko艣膰 stawek op艂at dla lokali u偶ytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje baz臋 danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupe艂nia parametry cennika, algorytmy rozlicze艅, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewn臋trznym za zu偶yte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obci膮偶enia za wykonane us艂ugi na rzecz mieszka艅c贸w oraz na inne jednostki zewn臋trzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zu偶ycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczeg贸lnych lokali u偶ytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawno艣膰 rozlicze艅, wystawia faktury dla u偶ytkownik贸w lokali.10. Rozlicza nadp艂aty i niedop艂aty za co wystawia faktury koryguj膮ce dla lokali u偶ytkowych /w warto艣ciach nieprzekraczaj膮cych obci膮偶enia za co/.11. Prowadzi ewidencj臋 mieszka艅c贸w w zakresie ilo艣ci os贸b, aktualizuje meldunki, informuje s艂u偶by ksi臋gowe, prowadzi korespondencj臋 z mieszka艅cami i urz臋dami w tym zakresie, ustala adresy d艂u偶nik贸w /informacja dla s艂u偶b ksi臋gowy/.12. Sporz膮dza dane do sprawozda艅, rozlicze艅 i plan贸w wynikaj膮cych z prowadzonych zada艅, ponosi odpowiedzialno艣膰 za merytoryczne za艂atwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnie艅 i posiadanych kompetencji, obowi膮zany jest samodzielnie kontrolowa膰 terminowo艣膰 prowadzonych przez siebie spraw, analizowa膰 ich stron臋 merytoryczn膮.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowi膮zany jest wykonywa膰 prace niezwi膮zane z ustalonym dla niego zakresem czynno艣ci, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowi膮zany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmuj膮cej wszystko czego si臋 dowiedzia艂 w sprawach zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sp贸艂dzielni. Obowi膮zek ten spoczywa na nim r贸wnie偶 po ustaniu wykonywanych czynno艣ci.15. Do obowi膮zk贸w specjalisty ds. ekonomicznych nale偶y informowanie prze艂o偶onego bie偶膮cym stanie wykonywania zada艅 oraz o potrzebach zwi膮zanych z zapewnieniem prawid艂owego i sprawnego dzia艂ania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwil膮 podj臋cia decyzji o przerwaniu dalszej wsp贸艂pracy ze Sp贸艂dzielni膮, pracownik zobowi膮zany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokument贸w wynikaj膮cych z pe艂nionej funkcji i prowadzonych prac,z艂o偶enia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach b臋d膮cych w toku, sprawach terminowych, itp.sporz膮dzenia i przed艂o偶enia rozlicze艅 wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbli偶szego miesi膮ca /po dacie zako艅czenia wsp贸艂pracy/.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa SZ脫STKA - 2017-10-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - L臋bork (pomorskie)
prace biurowe dotycz膮ce zatrudnienia p艂ac
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Top贸lka (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowej i p艂acowej Sp贸艂ki, naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w, rozliczenia z ZUS i US, praca w programie P艂atnik,ewidencja czasu pracy,sprawozdawczo艣膰 GUS i na potrzeby Zarz膮du Sp贸艂ki, obs艂uga Sekretariatu
Przedsi臋biorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2016-02-16 - Oborniki (wielkopolskie)
naprawa i konserwacja maszyn, planowanie zakup贸w 艣rodk贸w trwa艂ych, organizowanie pracy w Dziale Utrzymania Ruchu
ZAK艁AD PRZEROBU DREWNA LAS脫W PA艃STWOWYCH - 2017-11-09 - L臋bork (pomorskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kurz臋tnik (warmi艅sko-mazurskie)
budowanie sieci odbiorc贸w i partner贸w biznesowych (sklepy ze zdrow膮 偶ywno艣ci膮 i sklepiki szkolne), budowanie i utrzymywanie sta艂ych, telefonicznych kontakt贸w handlowych z klientami, wysy艂anie ofert w odpowiedzi na zapytania klient贸w o ofert臋, telefoniczne pozyskiwanie zam贸wie艅, informowanie klient贸w o nowo艣ciach i promocjach, realizacja wyznaczonych cel贸w sprzeda偶owych, dba艂o艣ci o kompletno艣膰 i aktualno艣膰 baz danych klient贸w
Stewiarnia sp. z o.o. - 2016-01-11 - Chylice (mazowieckie)
wykszta艂cenie min. 艣rednie, bieg艂o艣膰 w obs艂udze komputera, internetu, ch臋膰 i gotowo艣膰 do rozwijania swoich umiej臋tno艣ci pozyskiwania klient贸w, zaanga偶owanie i determinacja w dzia艂aniu, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci komunikacyjne, realizacja plan贸w sprzeda偶owych.Zakres obowi膮zk贸w: Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, wsparcie i rozw贸j sprzeda偶y produkt贸w poprzez telemarketing, aktualizacj臋 bazy klient贸w,
A2HM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-24 - Ko藕min Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"MEGIW" Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Borzechowo (pomorskie)
Praca biurowa przed monitorem ekranowym, praca w dziale HR.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
koordynowanie wysy艂ek towar贸w, przygotowywanie dokumentacji, sprawdzanie tras dla nowych klient贸w, reklamacje.
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Lipsko (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie, czyszczenie mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
pomoc kucharzowi, pomoc w utrzymaniu porz膮dku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Piaseczno (mazowieckie)
naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie listy p艂ac pracownik贸w. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie um贸w oraz za艣wiadcze艅. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Che艂st贸wek (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapewnienie zasob贸w dla organizacji poprzez kompleksowe prowadzenie rekrutacji w obszarze biznesowym, na stanowiskach menad偶erskich i specjalistycznych. Wspieranie menadzer贸w w realizacji polityki personalnej w zakresie: zarz膮dzania wynikami, szkoleniami i rozwojem pracownik贸w. Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej w zakresie prawa pracy. Wsp贸艂praca z agencjami rekrutacyjnymi i instytucjami po艣rednictwa pracy. Wdra偶anie systemowych inicjatyw HR wspieraj膮cych dzia艂alno艣膰 biznesow膮 firmy i udzia艂 w korporacyjnych projektach z zakresu HR. Kreowanie kultury organizacyjnej wspieraj膮cej warto艣ci decyduj膮ce o przewadze konkurencyjnej firmy.- Wynagrodzenie: 2200 do 4000 z艂/brutto + premia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane min. 2 lata do艣wiadczenia na stanowisku Specjalista ds. rekrutacji pracownik贸w. Wymagana umiej臋tno艣膰 pracy z wy偶sz膮 kadr膮 mened偶ersk膮, bardzo dobrej praktycznej znajomo艣ci prawa pracy. Wymagana dobra znajomo艣膰 program贸w MS Office (w szczeg贸lno艣ci Excel i PowerPoint). Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (艣l膮skie)
odbieranie towaruz tunelu susz膮cego, pomoc w dziale farb i produkcji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Kompleksowa obs艂uga w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodze艅 oraz zasi艂k贸w, rozliczanie um贸w cywilnoprawnych, sporz膮dzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporz膮dzanie raport贸w i sprawozda艅, bie偶膮ca obs艂uga pracownik贸w w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie za艣wiadcze艅 i informacji dla pracownik贸w), nadz贸r nad przestrzeganiem procedur wewn臋trznych zwi膮zanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projekt贸w z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gda艅sk (pomorskie)
Oferta sta偶u dla os贸b w szczeg贸lnej sytuacji na rynku pracy- 艣cie偶ka dost臋pu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykszta艂cenie wy偶sze; komunikatywna znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; zakres obowi膮zk贸w: pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w na linii produkcyjnej, wsp贸艂tworzenie raport贸w itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gliwice (艣l膮skie)
-Administrowanie pod k膮tem merytorycznym systemami finansowo-ksi臋gowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jako艣ci wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do system贸w finansowo-ksi臋gowych w celu dokonywania usprawnie艅 procedur rozlicze艅 finansowo-ksi臋gowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnie艅 u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych (m. in. dla pracownicy dzia艂u ksi臋gowo艣ci i plac);-Konfiguracja system贸w finansowo-ksi臋gowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju system贸w finansowo ksi臋gowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 statutowych CUWO;-Pomoc przy wdra偶aniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zada艅 statutowych;-Pomoc i szkolenie pracownik贸w w zakresie obs艂ugi system贸w finansowo-ksi臋gowych i program贸w komputerowych zakupionych do realizacji zada艅 statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepis贸w, instrukcji i innych akt贸w prawnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem system贸w finansowo-ksi臋gowych w celu uzyskania pe艂nej sprawno艣ci i aktualno艣ci funkcjonalnej u偶ytkowanych system贸w;- Przygotowanie dokumentacji zwi膮zanej z zakupami sprz臋tu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zada艅 statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprz臋tu komputerowego i oprogramowania we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Informatyki w Departamencie Obs艂ugi Administracji Urz臋du Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdro偶eniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwi膮zywanie bie偶膮cych problem贸w merytorycznych zg艂oszonych przez u偶ytkownik贸w system贸w finansowo-ksi臋gowych.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-04-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1.Informowanie o mo偶liwo艣ciach i zasadach korzystania z us艂ug szkoleniowych 艣wiadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalno艣ci na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych os贸b uprawnionych do szkolenia.3.Sporz膮dzanie i upowszechnianie planu szkole艅.4.Prowadzenie zaj臋膰.5.Rekrutacja os贸b uprawnionych do udzia艂u w szkoleniach.6.Monitorowanie prawid艂owo艣ci realizacji um贸w oraz przebiegu szkole艅.7.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W TORUNIU - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE STRONY WWW, PORTALU SPO艁ECZNO艢CIOWEGO, CZYNNE WSPOMAGANIE DZIA艁A艃 MUZEUM, IMPREZ, WYDARZE艃 I WYSTAW
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
obs艂uga zam贸wie艅 klient贸w oraz fakturowanie sprzeda偶y, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dba艂o艣膰 o wysoka jako艣膰 obs艂ugi klient贸w oraz efektywno艣膰 procesu sprzeda偶y, fachowe doradztwo produktowe, bie偶膮cy nadz贸r nad nale偶no艣ciami, przygotowywanie analiz i raport贸w sprzeda偶owych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)