SPECJALISTA DS. MARKETINGU Gliwice oferta pracy ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie w marketingu mile widziane; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie w marketingu mile widziane; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08:00-12:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż detaliczna produktów, konsultacje z klientami i doradztwo techniczne, dbanie o dobry wizerunek marki na terenie sklepu, raportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane związane z realizacją zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontach nieruchomości, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, sprzedaż szkolnych podręczników, art. szkolnych i biurowych, uzupełnianie braków towarowych
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Turek (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
operator mini koparki, kopanie rowów pod kabel
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
.
KAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Krzekotowice (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów branży poligraficznej, realizacja założonych planów sprzedażowych, podtrzymywanie bieżących kontaktów z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych
HENRYK MILER CENTRUM USŁUG DRUKARSKICH - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Żory (śląskie)
Wsparcie działu sprzedaży, prowadzenie stron internetowych oraz kanałów komunikacji społecznościowej, redagowanie tekstów marketingowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza działań marketingowych, dbanie o wizerunek marki
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Jawornik (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
rozliczanie operacji bankowych, analiza procedur, ocena ryzyka, tłumaczenia techniczne
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Poznań (wielkopolskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
realizacja wyznaczonych celów zakupowych Firmy; współpraca z dotychczasowymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi Firmy; koordynacja realizacji zawartych kontraktów; budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami; aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia w kraju i za granicą; wyjazdy służbowe do klientów.
Przedsiębiorstwo Metali Nieżelaznych "BOBREK" Spółka jawna - 2018-03-22 - Bobrek (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Dębowiec (wielkopolskie)
obsługa klienta, dbanie o porząeek i czystość lokalu, kontakt telefoniczny z klientem oraz warsztatami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tychy (śląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
specjalista ds. reklamy
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników. Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US. Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych. Zatrudnienie na 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia na pełny etat.
Majewski Fensterfabrik Sp. z o.o - 2017-04-04 - Nysa (opolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2016-10-19 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
praca przy wykrawaniu elementów z drobiu
Hurtowania Drobiu "KOKO" Jolanta Kozyra - 2017-11-30 - Dulowa (małopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia, dobór asortymentu do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek sklepu,
ORTOPLUS STOMIA MONIKA WARZYBOK, PAWEŁ WARZYBOK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-09 - Lublin (lubelskie)
wprowadzanie zamówień do bazy handlowej, wystawianie dokumentacji handlowej, stała opieka nad istniejącami klientami, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, wsparcie działu handlowego
GLASS4CARS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Trzebinia (małopolskie)
Analiza rynku oraz przemysłu. Przygotowywanie profilu i folderów banku oraz dokumentów dla działu marketingu. Pomoc w opracowywaniu dokumentów, raportów, memorandum informacyjnych oraz innych danych. Wsparcie procesu wyceny firm oraz benchmarkingu. Koordynacja i współpraca z innymi placówkami banku w państwach Europy Środkowej i Centralnej
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Austria (Austria)
Telefoniczna rozmowa z klientami, która dotyczyć będzie przedstawiania ofert bankowych, analiza dokumentów dochodowych firm, obsługa klientów w zakresie kredytów i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa kelnerska i barmańska.
Ambrozja Zbigniew Dudek - 2016-09-16 - Strzelin (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)