SPECJALISTA IT DS. POMOCY TECHNICZNEJ (O) Tarnów oferta pracy SOFTSTORY G.Zieliński K.Jeż S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA IT DS. POMOCY TECHNICZNEJ (O)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie techniczne, obsługa telefoniczna klientów w zakresie pomocy technicznej.
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: SOFTSTORY G.Zieliński K.Jeż S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne, obsługa telefoniczna klientów w zakresie pomocy technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA IT DS. POMOCY TECHNICZNEJ (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość systemów operacyjnych MS Windows i zagadnień sieciowych. Zakres obowiązków: wsparcie techniczne, obsługa telefoniczna klientów w zakresie pomocy technicznej. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00; wynagrodzenie: 4 500 zł brutto. Kontakt: SOFTSTORY G.ZIELIŃSKI, K.JEŻ S.C.; CV proszę przesyłać na adres e-mail: biuro (at) opiekun.pl
Nazwa pracodawcy: SOFTSTORY G.Zieliński K.Jeż S.C.
danePracodawcy_nip: 9930352666
danePracodawcy_regon: 852721168
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251902
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2020
Data dodania oferty pracy: 11.08.2020
Oferta pracy ważna do: 01.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fd3554735699ae9b5145df994adf6a8
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu, komunikacja z pracownikami z Ukrainy, prowadzenie spraw kadrowych związanych z zatrudnieniem
CITY-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-04 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Skuteczne realizoawnie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
1. inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP,2. udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych,3. udział w opracowaniu i realizacji projektów w ramach realizacji wojewódzkich programów,4. współpraca z doradcami zawodowymi, pośrednikami pracy, specjalistami ds. rozwoju zawodowego przy realizacji projektów,
kontakt przez OHP - 2019-10-29 - Lublin (lubelskie)
Montaż elementów drewnianych, produkcja uli i drobnego asortymentu.
Usługi Stolarskie Bartłomiej Jura - 2018-01-04 - Radochów (dolnośląskie)
montaż instalacji sanitarnych, tryskaczowych, obsługa gwintownicy, fallownicy, praca na wysokości do i powyżej 3 metrów, praca w delegacji, wyjazdy na awarie
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Brzeg (opolskie)
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów poza granice kraju. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy (wymagane na stanowisko specjalisty administracyjnego), wiedza na temat zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, doświadczenie w przeprowadzaniu wystąpień publicznych /mile widziane/, znajomość zagadnień związanych z przedsiębiorczością akademicką oraz gotowość do pogłębiania wiedzy w tej dziedzinie, wysoka kultura osobista; biegła znajomość obszaru biznesu i startupów, znajomość problematyki finansowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach, znajomość j. angielskiego na poziomie B2, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, znajomość trendów marketingowych, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania, znajomość środowiska naukowego i otoczenia gospodarczego /dodatkowy atut/; Główne zadania: prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości, obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty), ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji coachingowych z właścicielami startupów z zakresu pomysłów biznesowych oraz strategii reklamowej, promowanie innowacyjności i przedsiębiorczości w środowisku akademickim poprzez organizowanie konferencji, szkoleń, warsztatów itp., jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-08-13 - Gliwice (śląskie)
prace remontowe dróg i chodników
MRW Wojciech Rożek - 2017-06-28 - Świebodzice (dolnośląskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa i rozwój stron internetowych obejmująca uzupełnianie oraz tworzenie treści,tworzenie i dystrybucja kwartalnika gminnego Nasza Gmina, wsparcie działań w obszarze mediów społecznościowych, uczestnictwo w organizacji wydarzeń, koordynacja obowiązków informacji i promocji Gminy Stara Biała i innych instytucji gminnych, koordynacja opracowywania oraz produkcji materiałów wydawniczych i promocyjnych Gminy Stara Biała i innych instytucji gminnych. Praca w godz. 7 - 15.
GMINNY OŚRODEK KULTURY I SPORTU W STAREJ BIAŁEJ Z/S W BIAŁEJ - 2019-03-26 - Biała (mazowieckie)
Praca w dziale handlowym
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-05 - Lębork (pomorskie)
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku PL, oraz kontaktów w rozbudowie portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest doświadczenie w branży motoryzacyjnej najlepiej handlowej u Dealera samochodów nowych/urzywanych. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-04-23 - Opole (opolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie w Katowicach.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
przyuczenie do obsługi maszyn ,przygotowanie materiału do wysyłki, załadunek samochodówGodziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 14.00 do 22.00
OZGraf - Olsztyńskie Zakłady Graficzne S.A. - 2018-03-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów (brak planów sprzedażowych),- informowanie Klientów o dostępnej ofercie Firmy, w tym o aktualnych promocjach,- obsługa dokumentów działu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,- współpraca z filiami,- prace administracyjno-biurowe.
HART sp. z o.o. - 2019-06-17 - Opole (opolskie)
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; • prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; • potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;• prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; • koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O.O. - 2020-06-08 - Żory (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami instytucjonalnymi, obsługa klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert przetargowych
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc - 2016-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie produktów zielarskich i medycznych
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prece związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów,opieka nad klientami,realizacja planów sprzedażowych,przygotowanie kalkulacji ofert,udział w konferencjach,seminariach oraz targach
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chrzanów (małopolskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów finansowo księgowych, dekretacja i księgowanie dokumentów przy zastosowaniu programów firmy Vulcan, wystawianie dokumentów sprzedaży, rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników szkoły, obsługa rachunków bankowych szkoły, przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych, obsługa księgowo finansowa warsztatów i przesłuchań organizowanych przez szkołę, udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, zastępowanie Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
archiwista zakładowy
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami; umawianie spotkań; obsługa urządzęń biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Oława (dolnośląskie)
- rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP- pomoc w realizacji zamówień- prowadzenie dokumentacji współpraca z innymi działami
KH-KIPPER Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Kajetanów (świętokrzyskie)