SPECJALISTA DS. PRODUKTÓW I LOGISTYKI Rzeszów oferta pracy ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTÓW I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
Data publikacji: 2016-01-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MAURYCEGO MOCHNACKIEGO 25/4, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTÓW I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży budowlanej, oraz znajomość języka niemieckiego lub francuskiego .
Nazwa pracodawcy:
ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
MAURYCEGO MOCHNACKIEGO 25/4, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: MAURYCEGO MOCHNACKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 28.01.2016
Oferta pracy ważna do: 27.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie potraw,dbanie o najwyższą jakość i smakprzygotowywanych dań,porcjowanie i wydawanie posiłków,utrzymanienależnej czystości i porządku naczyń,sprzętu i pomieszczeń. Zmianowość: trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 07:00-15:00 III. 11:00-19:00
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, MCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, SQL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
naprawa sprzętu, usuwanie usterek
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sanniki (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowywanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących pracę
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kletnia (łódzkie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz serbskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie stałej współpracy z partnerami z USA, pozyskiwanie partnerów biznesowych, obsługa klientów telefoniczna i e-mailowa, negocjowanie warunków handlowych, budowanie bazy klientów , raportowanie sprzedaży, badanie rynku, realizacja planów sprzedażowych, promocja produktów, przygotowywanie indywidulanych ofert dla klientów, reprezetowanie firmy w wydarzeniach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zaczernie (podkarpackie)
Składanie wniosków o dofinansowanie w zakresie efektywności energetycznej i innych. Opracowywanie studium wykonalności. Opracowywanie wniosków w zakresie funduszyeuropejskich, norweskich oraz krajowych zgodnie z regulaminami konkursów. Podstawowe wiadomościw zakresie rozliczania dotacji. projektów
"KMK-ENERGIA" Maciej Karoń - 2017-12-20 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działek realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości LGD zgodnie z Ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. (Dz. U. z 2002r. Nr 76 poz. 694). Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej LGD.Należyte przechowywanie i zabezpieczene dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych, bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych.Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod wzgledem formalno- rachunkowym. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru.Dokonywanie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych obowiązującymi przepisami prawa sprawozdań.Prowadzenie dokumentacji składek członków zwyczajnych i wspierających.Obsługa Walnego Zebrania Członków LGD, Rady i Zarządu LGD, innych zespołów/grup pracujących na rzecz LGD oraz wydarzeń organizowanych przez LGD, oraz tych, w których LGD bierze udział. Wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w planie finansowym.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem kasy gotówkowej zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami prawa.Prowadzenie systematycznej kontroli wewnetrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie akt osobowych.Sporządzanie umów pracowniczych i innej dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac oraz rozliczanie z ZUS i US.Organizowanie i kontrola szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wpółpraca z Urzędem Pracy. Zadania związane z projektami grantowymi - przygotowywanie umów, kontakty z realizatorami, monitoring prowadzonych operacji, rozliczenie projektów, etc. Opieka kadrowo - księgowa nad pracownikami Biura LGD.Realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd LGD.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich - 2016-05-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Białystok (podlaskie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej dla wyrobu, dla pomocywarsztatowych ,części zamiennych, opracowywanie dokumentacjikonstrukcyjnych dla armatury, opracowywanie szkiców operacyjnych dlaobróbki skrawaniem, tworzenie rysunków w systemie CAD.Praca od 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Ozimek (opolskie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej, pomoc w doborze ubrań, dbanie o prządek w sklepie.Umowa o pracę, praca wg grafiku, dwie zmiany.Oferta dla osób niepełnosprawnych.Praca na Bielanach Wrocławskich.Kontakt z zpracodawcą: milosz.szarawara (at) polskihr.pl lub 728 430 919
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Tworzenie oferty hotelowej, pozyskiwanie, obsługa klientów. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie średnieKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 535 685 995, 16 736 11 20
PREIS Paweł Preisner - 2017-03-02 - Radawa (podkarpackie)
TEL. I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIM; BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W WEWNĘTRZNYM PROGRAMIE DO OBSŁUGI KLIENTA; RAPORTOWANIE WYNIKÓW SWOJEJ PRACY; SZKOLENIAGodzina zakończenia pracy: 00:00Praca na czas określony: 33 miesiące
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stanowiska spawalniczego.
MSprojekt Maciej Szulc - 2017-10-30 - Opalenica (wielkopolskie)
współpraca z klientami formy w zakresie wsperania działańeksportowych. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsłgi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)