SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU Katowice oferta pracy GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów poza granice kraju. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obroki 109, 40-833 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów poza granice kraju. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Mile widziana znajomość programu Impuls.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-833 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.gonar.com.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA NARZĘDZI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. pozwoleń na budowę odpowiedzialne jest za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zgłoszeń robót budowlanych/ rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów lub jego części; rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokali; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; znajomość j. rosyjskiego w stopniu zaawansowanym; praca w dziale handlu i marketingu; obsługa klientów; prace związane z administracją biurową; prowadzenie korespondencji w j. rosyjskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ "INNOVATOR" Sp.zo.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
w/g potrzeb
TEATR LALKI I AKTORA "KUBUŚ" - 2018-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
prawo jazdy kat. B,prace porządkowe,wydawanie narzędzi,opieka nad magazynem,zaopatrzenie
INTER MAX Wiesław Puchalski - 2016-02-04 - Przygodzice (wielkopolskie)
organizacja stanowiska pracy, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji działu, przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych, archiwizacja dokumentów, rejestr umów, sprzedaz produktów i usług firmy, tworzenie dokumentacji sprzedażowej, ofertowanie do klientów, obsługa zgłoszeń klientów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w zespołach projektowych nad opracowywaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych konstrukcji, wzorów urządzeń. Opracowywanie dokumentacji technicznej. Współpraca przy tworzeniu wycen, specyfikacji technicznych, zamówień materiałów do produkcji. Udział w procesie identyfikacji i badaniu rynku dostawców. Wynagrodzenie: zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy - w zależności od posiadanych kwalifikacji - od 4000 zł miesięcznie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Metkowanie kosmetyków, pakowanie w pudełka, układanie na pułkach w magazynie - wy
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
Budowa saun, wanien z hydromasażem, kabin parowych, preaca z drewnem, lamiinatami, szkłem
P.U.H "ACMEIMPORT" Grzegorz Kazimierowicz - 2016-02-04 - Sztum (pomorskie)
Sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami, handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE i Turcji, w szczególności z branży hotelarskiej.3/4 etatuPraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 9:00 - 17:00 9godziny pracy w wybrane dni tyg.)
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie posiłków
JOLBEX - JR Joanna Jedlińska - 2018-01-04 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Pleszew (wielkopolskie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
tworzenie i obsługa sklepów internetowychtworzenie reklam, grafik komputerowych, stron internetowych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Brenna (śląskie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Skarbimierz (opolskie)
- PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW ( W TYM SZKOLEŃ Z ZAKRESU STOSOWANIA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN)-WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OPRYSKIWACZY (PO UPRZEDNIM UZYSKANIU UPRAWNIEŃ)
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-03-22 - Abramowice Prywatne (lubelskie)
Do uzgodnienia
,,Elbo'' Józef Olejko i wspólnicy Spółka Jawna - 2016-04-22 - Sanok (podkarpackie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
sprzątanie hali zakładowej - sprzątanie i mycie maszyn - dbanie o porzadek; wynagrodzenie 17,83zł brutto/h
IFLEXS SP. Z O.O. OPOLE - 2016-09-27 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań; - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań; - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych; - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi; - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 oraz miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, wykorzystanie podpisanego porozumienia (MOU), zachęcanie firm i inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie i organizacja biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)