SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447) Inowrocław oferta pracy CIECH Soda Polska s.a.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań

Data publikacji: 2019-07-11

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: CIECH Soda Polska s.a.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: agent do spraw zakupów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja lub kier. techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, prawne, administracyjne lub techniczne Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze Zakupów Technicznych i/lub Inwestycyjnych Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w relacjach biznesowych Biegła obsługa MS Office (szczególnie Excel oraz PowerPoint) Umiejętności negocjacyjne Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność

Nazwa pracodawcy: CIECH Soda Polska s.a.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty ul. Fabryczna 4 w Inowrocławiu lub pod nr tel. 52 354 13 47

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Fabryczna

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów

Data dodania oferty pracy: 11.07.2019

Oferta pracy ważna do: 11.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5640520a66d3841dddede4a2c186d86

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROBOTYKI I AUTOMATYKI - 5 500 - 8 500 PLN

Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-05-02 - Kłobuck (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I HANDLU - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW (SYGN. PO V WO 1111.1.2018) - 4 000 - 5 000 PLN

- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO KADROWYCH - od 3 900 PLN

TWORZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, TWORZENIE UMÓW PRACOWNICZYCH, HANDLOWYCH. SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH DO GUS, OBSŁUGA SEKRETARIATU PLACÓWKI, ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH, PROWADZENIE ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH,
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W KOŁOBRZEGU - 2019-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Specjalista do spraw kadr i płac - -

Lars Laj Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego   Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 4 000 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klienta ukraińskojęzycznego, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY E-COMMERCE - 1 033,7 PLN

prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - (NR 1065) - 2 344,51 - 3 493,08 PLN

planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ IT (IT ANALYST) - do 9 555 PLN

Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy; Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH W BIURZE PROMOCJI URZĘDU MIASTA - do 2 250 PLN

Obsługa urządzeń audiowizualnych w biurze promocji Urzędu Miasta.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 000 PLN

przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OCHRONY MIENIA - od 3 000 PLN

Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW I ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

-sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym-ewidencja dokumentów-obsługa programów księgowych-zadania zlecone przez Zarząd
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Hucisko (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SKUPU - od 3 200 PLN

Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 400 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 1 850 PLN

Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Z JĘZYKIEM KOREAŃSKIM/ LOGISTICS SPECIALIST - od 8 760,75 PLN

- OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE LOGISTYKI NA RYNKU KOREAŃSKIM I NA RYNKU HISZPAŃSKOJĘZYCZNYCH,- STAŁY KONTAKT Z ODDZIAŁEM SPÓŁKI PACTRA W KOREI,- PLANOWANIE, KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH,- OBSŁUGA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH,- ZARZĄDZANIE ŚRODKAMI TECHNICZNYMI WYKORZYSTYWANYMI W PROCESACH LOGISTYCZNYCH,
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wronki (wielkopolskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI PROCESÓW - 4 000 - 5 500 PLN

Zdalne wsparcie procesów przedprodukcyjnych, produkcyjnych i postprodukcyjnych procesów poligraficznych prowadzonych na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 15 PLN

Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)


Wybierz powiat