SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447) Inowrocław oferta pracy CIECH Soda Polska s.a.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CIECH Soda Polska s.a.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi Prowadzenie akcji ofertowych, przetargów, negocjacji handlowych oraz przygotowywanie umów Monitorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw Opracowywanie raportów na podstawie zrealizowanych postępowań Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w ramach realizacji bieżących zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (NR 2447)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja lub kier. techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, prawne, administracyjne lub techniczne Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze Zakupów Technicznych i/lub Inwestycyjnych Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w relacjach biznesowych Biegła obsługa MS Office (szczególnie Excel oraz PowerPoint) Umiejętności negocjacyjne Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: CIECH Soda Polska s.a.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty ul. Fabryczna 4 w Inowrocławiu lub pod nr tel. 52 354 13 47
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 11.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5640520a66d3841dddede4a2c186d86
Podobne oferty pracy
Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-05-02 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
pozyskanie nowych klientów
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "BIAŁY" Jarosław Biały - 2016-04-28 - Libertów (małopolskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
TWORZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, TWORZENIE UMÓW PRACOWNICZYCH, HANDLOWYCH. SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH DO GUS, OBSŁUGA SEKRETARIATU PLACÓWKI, ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH, PROWADZENIE ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH,
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W KOŁOBRZEGU - 2019-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta ukraińskojęzycznego, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy; Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń audiowizualnych w biurze promocji Urzędu Miasta.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym-ewidencja dokumentów-obsługa programów księgowych-zadania zlecone przez Zarząd
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Hucisko (mazowieckie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE LOGISTYKI NA RYNKU KOREAŃSKIM I NA RYNKU HISZPAŃSKOJĘZYCZNYCH,- STAŁY KONTAKT Z ODDZIAŁEM SPÓŁKI PACTRA W KOREI,- PLANOWANIE, KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH,- OBSŁUGA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH,- ZARZĄDZANIE ŚRODKAMI TECHNICZNYMI WYKORZYSTYWANYMI W PROCESACH LOGISTYCZNYCH,
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wronki (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zdalne wsparcie procesów przedprodukcyjnych, produkcyjnych i postprodukcyjnych procesów poligraficznych prowadzonych na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki.
QUAD/GRAPHICS EUROPE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-02 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Lublin (lubelskie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)