SPECJALISTA HR Słubice oferta pracy "NILSON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA HR
Wynagrodzenie: od 4 210,18 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z zarządem spółki- sterewanie procesem adaptacji nowego pracownika- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: "NILSON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Transportowa 8, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z zarządem spółki- sterewanie procesem adaptacji nowego pracownika- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 210,18 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od 8:00 do 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 210,18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
"NILSON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Transportowa 8, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Transportowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 06.12.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd4a859afe6ac0737b95f5b44c5cec5d
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów marketu, rozliczanie kasy po każdej zakończonej zmianie.
kontakt przez OHP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
Strzyżenie damskie, męskie, dziecięce; czesanie, wykonywanie upięć, trwałej ondulacji, stylizacji oraz koloryzacji włosów;
SALON FRYZJERSKI PAWEŁ CIESIELCZUK - 2017-03-28 - Lublin (lubelskie)
dystrybucja kosmetyków
kontakt przez OHP - 2019-03-21 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów tłumaczenie CV na język polski i ofert na język rosyjski i ukraiński
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
załadunek, rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji przewozowych, trasy międynarodowe
"EK TRANSPORT" Agnieszka Mike - 2016-08-23 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Milówka (śląskie)
nadzór nad pracownikami i raportowanie produkcji, dbanie o serwis i porządek
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia; znajomość zagadnień techniczno-eksploatacyjnych w zasobach mieszkaniowych; znajomość przepisów prawa budowlanego; mile widziane uprawnienia budowlane; dozorowe instalacje; sporządzanie specyfikacji zamówień; sprawdzanie, sporządzanie kosztorysów, obsługa mieszkańców; korespondencja z mieszkańcami i podmiotami zewnętrznymi; nadzór i kontrola robót; odbiór i organizowanie robót; prowadzenie dokumentacji przetargowej; udział w przetargach; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, al. Majowa
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ALEJA MAJOWA" - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa tokarki
ZAKŁAD USŁUG HYDRAULICZNYCH MICHAŁ BRONOWICKI - 2018-10-03 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
- raportowanie w jezyku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, - opracowywanie sprawozdań, zestawień i prezentacji dotyczących wdrażanych projektów i rozwiązań, - przygotowywanie raportów dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, - monitorowanie realizacji strategii rozwoju firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
1) wsparcie prowadzenia rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,3) tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,4) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,5) bieżące, prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,6) przygotowywanie dokumentów do prawidłowej rejestracji operacji gospodarczych i finansowych,7) analiza dokumentów finansowych,8) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,9) wsparcie w zakresie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS,10) wsparcie w sporządzaniu w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,11) udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne,12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,13) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,14) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,15) prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,16) wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,17) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań, 18) odprowadzanie składek ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,19) wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,20) wystawianie rachunków,21) prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,22) prowadzenie rachunku bankowego,23) prowadzenie spraw kadrowych,24) przygotowywanie wniosków o płatność i ich prawidłowe rozliczenie25) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,26) wsparcie merytoryczne dot. wnioskowania wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,27) realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży,28) prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,29) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,30) prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Łęgów Odrzańskich" - 2019-03-05 - Prochowice (dolnośląskie)
Analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych, obsługa zamówień, doradztwo w zakresie opracowywania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Wieruszów (łódzkie)
Praca w stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej. Praca na II zmiany 6:00-18:00, 18:00-06:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce.
Pol-Naft Sp. z o. o. - 2017-06-09 - Łaziska Górne (śląskie)
Przygotowywanie wycen i opracowywanie ofert handlowych, prowadzenie, korespondencji i rozów handlowych z klientami. Przygotowywanie pism służbowych, weryfikacja projektów dostosowania przestrzeni dla osób niewidomych - po przeszkoleniu.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta hurtowego, zamawianie towaru.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Rumia (pomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w magazynie, dowóz tkanin
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-10-02 - Guzew (łódzkie)
naprawa samochodów ciężarowych oraz jazda samochodem ciężarowym
USŁUGI TRANSPORTOWE STANISŁAW RUTKOWSKI - 2018-12-03 - Czarny Bór (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za planowanie produkcji;Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;Raportowanie;
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-07-04 - Gorzyce (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)