SPECJALISTA DS.WSPARCIE KLIENTA Z J.HOLENDERSKIM - WARSZAWA Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS.WSPARCIE KLIENTA Z J.HOLENDERSKIM - WARSZAWA
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-014 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.WSPARCIE KLIENTA Z J.HOLENDERSKIM - WARSZAWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne , mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku holenderskim (poziom C1, ew. B2) ,dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+),gotowość do pracy w systemie zmianowym (również noce), zorientowanie na potrzeby Klientów i cel ,wysoka kultura osobista, zwłaszcza w rozmowach telefonicznych ,podstawowa wiedza dotycząca budowy komputera, umiejętności diagnozy problemów ,mile widziana wiedza dotycząca serwisu sprzętu komputerowego , zakres obowiązków: udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracja zgłoszeń serwisowych, odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych, odpowiadanie na wiadomości mailowe, pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów, doradztwo, współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi - wprowadzanie raportów w aplikacji dotyczącej obsługi klienta (uzupełnianie bazy, sporządzanie raportów) Pracodawca oferuje: pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe, atrakcyjne wynagrodzenie i ew. pomoc w relokacji ,wielokulturowe środowisko pracy , udział w tworzeniu nowych struktur firmy, szkolenia projektowe, praca w godzinach: 6-14, 14:22, 22-6 Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 22.06.2016
Oferta pracy ważna do: 10.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Windykacja telefoniczna oraz e-mailowa głównie klientów zagranicznych; inne prace biurowe
P.H.U. MIRPOL BIS JAKUB LACH - 2017-05-16 - Wilczyna (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych. Przygotowywanie umów. Wspieranie procesów rekrutacyjnych. Dni pracy i godziny pracy do uzgodnienia. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie 1800 zł brutto + premia
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY - 2018-08-14 - Pruszków (mazowieckie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż produktów spółki w krajach azjatyckich
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie wpłat,listów,praca przy okienku pocztowym
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
Wprowadzanie zamówień do systemu. Kontakt z klientami. Udzielanie informacji telefonicznych. Wystawianie dokumentów sprzedażowych. Wprowadzanie ofert do systemu. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
sprzedaż urządzeń do zasilania awaryjnego: -agregaty prądotwórcze, zasilacze UPS- utrzymywanie i budowanie stałych relacji z klientami, - pozyskiwanie nowych klientów,-bezpośrednia współpraca z biurami projektowymi , inwestorami i firmami wykonawczymi,- prowadzenie negocjacji handlowych
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kruszyn Krajeński (kujawsko-pomorskie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Kuchnia polska
CEGAL SP.J HOTEL AMBASADOR - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Obróbka elementów metalowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowe MAROL - 2016-11-22 - Ciechów (dolnośląskie)
Rekrutacja uczestników projektów oraz utrzymywanie z nimi kontaktów.Realizacja projektów unijnych.
Caritas Diecezji Kieleckiej - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy - aktywne pozyskiwanie nowych klientów - przygotowanie ofert sprzedaży - przygotowywanie umów wstępnych - realizacja celów sprzedaży
Polska Press - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)
- przygotowywanie danych i sporządzanie bilansów energetycznych w zakresie wytwarzania ciepła oraz wytwarzania i zużycia energii; - podejmowanie działań zmierzających do utrzymania i poprawy efektywności procesów energetycznych; - współudział w planowaniu, nadzorowaniu realizacji oraz odbiorach zadań remontowych i inwestorskich w zakresie urządzeń i instalacji energetycznych; - opracowywanie i weryfikacja instrukcji eksploatacyjnych i stanowiskowych z zakresu swojego działania; - wykonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej z zakresu swojego działania;- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi;- współudział w tworzeniu i aktualizacji planów budżetowych w zakresie swojego działania; - kontrolowanie realizacji wymogów dotyczących wymaganych prawem badań i przeglądów urządzeń technologicznych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;- przygotowywanie i nadzór nad umowami zawartymi w zakresie wykonywanych prac (m.in. dostawy ciepła, przyłączenia nowych odbiorców);- nadzór nad gospodarką energetyczną, planowanie zużycia energii elektrycznej, rozliczeniem, współpraca przy postępowaniu taryfowym, współpraca z URE;- aktywny udział w realizacji polityki bezpieczeństwa Spółki;
VEOLIA WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Świdnik (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne,współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o wizerunek i promowanie firmy, poszerzanie bazy klientów. Tworzenie zamówień indywidualnych. Dbałość o wizerunek salonów odzieżowych, ich wystrój i ekspozycję towarów.
kontakt przez PUP - 2015-06-19 - Płock (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)