SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH Chojnice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA MLECZARNIA "SPOMLEK"
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji tech.-mag., gospodarki odpadami,prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi.
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA MLECZARNIA "SPOMLEK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Igielska 9, 89-604 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji tech.-mag., gospodarki odpadami,prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2202
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2020
Data zakończenia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie mile widziane
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 2020.KN
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELCZA MLECZARNIA "SPOMLEK"
danePracodawcy_nip: 5380002604
danePracodawcy_regon: 000867667
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Igielska 9, 89-604 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: chojnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2202
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928854
Ulica pracodawcy: Igielska
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242220
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da414faa156bf266ace1459771208c6e
Podobne oferty pracy
Produkcja szyldów, kasetonów, wyrobów z plexi, itp.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Ciemne (mazowieckie)
- naliczanie list płac- sporządzanie deklaracji do ZUS, PFRON- prowadzenie rejestrów pracowniczych
POLKO TECH Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Baciki Średnie (podlaskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
zajmowanie się sprawami personalnymi firmy
COMFORT S.A. - 2017-10-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, redagowanie pism urzędowych, raportowanie danych sprzedażowychwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość Excelznajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanymdoświadczenie na podobnym stanowisku
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-05-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy zieleni na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą e-mail: zielendmpz (at) poczta.onet.pl, tel. 71 3631238.
PPHU "Zieleń dawne MPZ" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace przy remontach i budowie dróg i chodników
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2019-09-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Odpowiada za sprzedaż produktów firmy. Reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami.Praca z komputerem
MRIJA PRODUKCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Wycena ładunku, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, przyg dokumentów. Wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Spartank Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tłumaczenie korespondencji, dokumentów technicznych, kontakt z klientem ukraińskim, kontakt z działem technicznym w języku polskim oraz ukraińskim, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Leszno (wielkopolskie)
praca polega na prostych pracach produkcyjnych drobnych elementów metalowych, obsługa maszyn produkcyjnych, pakowanie, sortowanie, kontrola jakości, praca w systemie dwuzmianowym i w soboty.
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2020-02-21 - Chróścice (opolskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAWBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, kierowanie na badania związane z podjęciem pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Bozpol Sp. z o.o. - 2019-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie zleconych projektów realizowanych przez firmę. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Redagowanie informacji prasowych i artykułów tematycznych. Współuczestniczenie w organizowaniu eventów. Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań. Obsługa administracyjna biura. Administrowanie stronami www i prowadzenie fanpage. Inne - w zależności od potrzeb klientów. Praca w godz. 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
1. Wsparcie techniczne dla instalatorów systemów kontroli dostępu.2. Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych oraz technicznych (warsztaty).3. Aktualizacja dokumentacji produktów.
CDVI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-20 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA ZAGADNIENIEŃ DOT. PRZEPISÓW OCHRONY ŚRODOWISKAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISKAMIEJSCE PRACY STARGARDCV NA ADRES E-MAIL:ADAM.ODUM (at) ONET.EU
ZAKŁAD USŁUGOWY "ODUM" SPÓŁKA CYWILNA ADAM DYMEK, DARIUSZ POLZIN - 2017-02-08 - Chodzież (wielkopolskie)
Świadczenie pracy socjalnej na terenie gminy Bargłów Kościelny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym - 2020-06-25 - Bargłów Kościelny (podlaskie)
-Pozyskiwanie kontrahentów-delegacje na terenie Ukrainy-tłumaczenie ofert handlowychwymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętność tłumaczenia dokumentów, wypełnianie oświadczeń, ofertowanie, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego- biegła, angielski- podstawowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
FAM PROJECT A Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Zabrze (śląskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Badanie krajowych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym. Koordynowanie oraz prowadzenie procesu ofertacji.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Mile widziana znajomość i doświadczenie w zakresie procesów obróbki skrawaniem. Mile widziana znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego. CV przesłać pocztą na adres: Zakłady Mechaniczne "Wiromet" S.A. 43-190 Mikołów, ul. Wyzwolenia 27 lub e-mail: praca (at) wiromet.com.pl.
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-27 - Mikołów (śląskie)