SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa techniczo-administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa techniczo-administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane uprawnienia budowlane w spec. konstruktor-bud,znajomość przepisów Prawabudowlanegoi obsługa programu NORMA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: BANKOWA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy ważna do: 12.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47fe8094eebaf36b5728fb8091309ed0
Podobne oferty pracy
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
- rozliczanie projektów finansowanych z EFS, RPO- zarządzanie procesem realizacji projektów (obsługa administracyjna, finansowa projektu)- terminowe przygotowywanie zestawień dokumentów, raportów finansowych wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowie o dofinansowanie- sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczeniowej i ewaluacyjnej (w tym: studium wykonalności, analizy finansowej i ekonomicznej dla projektów inwestycyjnych).Firma oferuje:- Elastyczne formy zatrudnienia umowa o pracę/umowa zlecenie;- Stabilne warunki zatrudnienia; - Ciekawe kontakty zawodowe; - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności; Możliwość rozwoju zawodowego; Niezbędne narzędzia pracy; - Dobrą atmosferę pracy;- Pracę nad ciekawymi projektami;- Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
szczegółowych informacji mozna uzyskać na stronie www.zdw.lodz.pl w zakładace "Praca" - Zakres podstawowych obowiązków: 1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie, b)przekazywanie placów budowy wykonawcom robót, c)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie i rozliczanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami i umowami na roboty budowlane, e)rozliczanie rzeczowo finansowe prowadzonych zadań.2.Współudział w sprawdzaniu pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów związanych z realizacją zadania.3.Wykonywanie i współudział w przeglądach bieżących i jednorocznych dróg, obiektów mostowych i przepustów, w tym nadzór i ochrona przeciwpowodziowa i przeciwlodowa obiektów. 4.Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów w bieżąco użytkowanym systemie informatycznym.5.Sporządzanie planów bieżącego utrzymania i remontu dróg, obiektów mostowych i przepustów, wniosków, specyfikacji technicznych, kosztorysów inwestorskich oraz wniosków o naprawy i zabezpieczenia interwencyjne. 6.Sporządzanie projektów umów dotyczących bieżącego utrzymania dróg z opracowywaniem wniosków. 7.Współudział w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wraz z aktualizacją projektów organizacji ruchu.8.Prowadzenie samochodu w czasie wyjazdów służbowych.9.Realizacja zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg.10.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych mieszczących się ramach kompetencyjnych Działu Technicznego.11.Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz regulaminów i instrukcji funkcjonujących w Zarządzie.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie - 2019-05-02 - Bełchatów (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw księgowości i kadr
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Trzebień (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
obsługa maszyn do okuwania skrzydeł, znajomość rozwiązań technologicznych dotyczących stosowania zaczepów, zasuwnic i czopów, sposobu i miejsc ich montażu, monitorowanie poszczególnych czynności, kontrolowanie jakości wykonywanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prace budowlane
SKIBICKI-ZABUDOWY Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, składanie zapytań ofertowych, analiza stanówmagazynowych, organizowanie transportu, kontrola realizacji zamówień,weryfikacja złożonych zapotrzebowań z komórek wewnętrznych. Praca od 6-14. Wynagrodzenie 2400zł brutto w okresie próbnym, wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym 3000zł brutto.
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-08 - Ozimek (opolskie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
kontakt z klientem w zakresie zapytań ofertowych i przygotowywanych ofert, prowadzenie rejestru w systemie ERP, monitorowanie ofert, kontakt z klientem w zakresie potwierdzania zamówień, wystawanie faktur, CV proszę przesłać na adres: infosek (at) hydromechanika.com.pl
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-22 - Piaskowiec (pomorskie)
jw.
JOB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,- prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją lub rozwiązaniem stosunku pracy oraz aktualizacja danych pracowniczych w systemie,- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS w programie PŁATNIK,- obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników,- tworzenie wymaganych przepisami prawa sprawozdań, raportów i deklaracji do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych,- obsługa praktyk szkolnych i studenckich, - obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenia stanowisk pracy, prace interwencyjne itp.),- wsparcie w procesach rekrutacyjnych (przygotowywanie i wystawianie ofert pracy itp.),- bieżąca aktualizacja/zmiany w dokumentacji firmy w zakresie regulaminów, zarządzeń itp.
PREVAC Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Rogów (śląskie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
diagnostyka - naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń BHP: wspepnych i okresowych, kompleksowa obsługa szkoły w zakresie BHP
Zespół Szkół Specjalnych nr 89 - 2019-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
pobieranie próbek surowca, wykonywanie prostych analiz chemicznych, prowadzenie dok.laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-01-18 - Lubiszyn (lubuskie)
Montaż, konserwacja i naprawa wszystkich elektrycznych hulajnóg, diagnostyka i testy floty, badania uszkodzonych hulajnóg, codzienny rejestr czynności w dzienniku konserwacji, gdy jest to wymagane obsługa floty na terenie miasta.
kontakt przez OHP - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów, sprzedaż produktów, realizacja zamówień, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowywanie ofert przetargowych
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o. - 2018-11-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Prace biurowe, prace w terenie
Firma Handlowo-Usługowa "ANTER" Anna Przybycień - 2017-08-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
Praca na targetach sprzedażowych. Codzienny kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi firmy Google, właścicielami kampanii marketingowej Google Adword`s.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, zapenienie sprawności maszyn i urządzeń.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Zakrze (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)