SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH

Wynagrodzenie: do 1 125 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów, samoorganizacja pracy, łatwośc nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność koordynacji działań, aktywne zaangażowanie w Rozwój fundacji, chęć rozwoju umiejętności miękkich: zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, e-mailowym, bezpośrednimm budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działem marketingu miejsce pracy: Gliwice; praca w godz. 10:00-18:00; 1/2 etatu

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów, samoorganizacja pracy, łatwośc nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność koordynacji działań, aktywne zaangażowanie w Rozwój fundacji, chęć rozwoju umiejętności miękkich: zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, e-mailowym, bezpośrednimm budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działem marketingu miejsce pracy: Gliwice; praca w godz. 10:00-18:00; 1/2 etatu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 125 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: opiekun klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 125 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w CAZ Gliwice w celu otrzymania skierowania na Giełdę Pracy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych

Numer budynku pracodawcy: 12

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta

Data dodania oferty pracy: 03.10.2019

Oferta pracy ważna do: 12.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b64e35dfed3c58380a6f93359f43cfb1

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - do 13 300 PLN

- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 1 825 PLN

- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, konsultację u klienta,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i prowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a innymi Punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci,- przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,- samokształcenie w zakresie niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach,inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (np. organizacja stoisk informacyjnych i udział w festynach, imprezach plenerowych itp.)
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-11-07 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)

SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO K/M - 5 000 - 6 000 PLN

sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPARW KADR - od 735 PLN

prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - do 2 200 PLN

udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I ROZLICZEŃ - od 3 493,21 PLN

Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW OPERACYJNYCH - od 2 700 PLN

Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Głuchów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 700 PLN

Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 200 PLN

Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy, tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, kwater, szkoleń,badań.Wprowadzanie pracowników na stanowiska, kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 600 PLN

Planowanie dostaw do odbiorcy na UkrainieRejestracja dostaw i śledzenie poziomu zapasów,Optymalizacja kosztów logistycznych.Min. 2 tyg. doświadczenia w w/w zawodzie.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Bedoń-Wieś (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADR I OBSŁUGI ZARZĄDU - od 2 400 PLN

Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 4 000 PLN

- Zapewnienie dostępności komponentów we współpracy z działem produkcyjnym w celu zachowania ciągłości produkcji;- Zarządzanie nad materiałami składowanymi na magazynie;- Nadzór nad procesami optymalizacji zapasów;- Nadzór nad terminowością realizacji zamówień;- Weryfikacja materiałowa dostaw oraz jej zarządzanie przy współpracy z działami; - Analiza kosztów oraz ich optymalizacja;- Stała współpraca z działem produkcji i logistyki;- Sporządzanie zestawień i analiz.Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, pełen etat, w godz. 7.00-15.00, branża: automotive, systemy wygłuszeń.
NVH Poland Sp. z o.o. - 2020-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 600 PLN

nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Mleczarnia Turek Sp. z o.o. Zakład w Głubczycach - 2016-08-02 - Głubczyce (opolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC/DOPOSAŻENIE/20/1438 - od 2 600 PLN

ZAKUP TOWARÓW I SUROWCÓW, SPRZEDAŻ WYROBÓW WŁASNYCH
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ON-LINE. - od 2 600 PLN

umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych Wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Mile widziana znajomość oprogramowania subiekt Mile widziana znajomość Base Linker
FHU TREES - SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2020-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA (DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI INFRASTRUKTURY SPECJALISTYCZNEJ)/INSPEKTOR - od 2 695 PLN

prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych, przygotowanie dokumentacji do postepowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 1 500 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REHABILITACJI - od 2 250 PLN

Prowadzenie zajęć z uczestnikami WTZ z zakresu rehalibitacji ruchowej i społecznej. Prowadzenie dokumentacji z procesu rehabiliotacji. Współpraca z rodzicami lub opiekunami uczestników.
STOWARZYSZENIE INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SION Bartoszyce - 2019-05-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA - 2 500 - 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)

OPIEKUN/KA OSOBY STARSZEJ - od 14 PLN

opieka od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 18:00;czynności pielęgnacyjne, podawanie leków, dotrzymywanie towarzystwa podopiecznej chorej na stwardnienie rozsiane
NOVUM PRO CARER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

•Obsługa płacowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników•Terminowe sporządzanie list płac określonej grupy pracowników•Prowadzenie spraw związanych z ZUS i Urzędem Skarbowym•Sporządzanie raportów i analiz personalnych,•Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Politechnika Opolska - 2020-01-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH / ROZLICZEŃ NA BUDOWIE(NR 3818) - od 3 000 PLN

- praca na budowie, - prowadzenie dokumentacji budowy (w tym również sporządzanie dokumentacji powykonawczej), - sporządzanie rozliczeń na budowie (harmonogram, sprzedaże),- nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu,- współpraca z Inwestorem,- raportowanie postępu prac na budowie.
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)