SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH
Wynagrodzenie: do 1 125 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów, samoorganizacja pracy, łatwośc nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność koordynacji działań, aktywne zaangażowanie w Rozwój fundacji, chęć rozwoju umiejętności miękkich: zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, e-mailowym, bezpośrednimm budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działem marketingu miejsce pracy: Gliwice; praca w godz. 10:00-18:00; 1/2 etatu
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów, samoorganizacja pracy, łatwośc nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność koordynacji działań, aktywne zaangażowanie w Rozwój fundacji, chęć rozwoju umiejętności miękkich: zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym, e-mailowym, bezpośrednimm budowanie długotrwałych relacji z klientem, ścisła współpraca z działem marketingu miejsce pracy: Gliwice; praca w godz. 10:00-18:00; 1/2 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DZIAŁAŃ WIZERUNKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w CAZ Gliwice w celu otrzymania skierowania na Giełdę Pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b64e35dfed3c58380a6f93359f43cfb1
Podobne oferty pracy
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI - 2018-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, konsultację u klienta,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i prowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a innymi Punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci,- przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,- samokształcenie w zakresie niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach,inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (np. organizacja stoisk informacyjnych i udział w festynach, imprezach plenerowych itp.)
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2019-11-07 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym, zapewnienie dostepu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-04 - Głuchów (łódzkie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy, tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, kwater, szkoleń,badań.Wprowadzanie pracowników na stanowiska, kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie umów z klientami zagranicznymi, prowadzenie dokumentacji działu, obsługa i realizacja zamówień, poszukiwanie, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
GAMRAT WPC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Jasło (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
Planowanie dostaw do odbiorcy na UkrainieRejestracja dostaw i śledzenie poziomu zapasów,Optymalizacja kosztów logistycznych.Min. 2 tyg. doświadczenia w w/w zawodzie.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Zapewnienie dostępności komponentów we współpracy z działem produkcyjnym w celu zachowania ciągłości produkcji;- Zarządzanie nad materiałami składowanymi na magazynie;- Nadzór nad procesami optymalizacji zapasów;- Nadzór nad terminowością realizacji zamówień;- Weryfikacja materiałowa dostaw oraz jej zarządzanie przy współpracy z działami; - Analiza kosztów oraz ich optymalizacja;- Stała współpraca z działem produkcji i logistyki;- Sporządzanie zestawień i analiz.Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, pełen etat, w godz. 7.00-15.00, branża: automotive, systemy wygłuszeń.
NVH Poland Sp. z o.o. - 2020-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Mleczarnia Turek Sp. z o.o. Zakład w Głubczycach - 2016-08-02 - Głubczyce (opolskie)
ZAKUP TOWARÓW I SUROWCÓW, SPRZEDAŻ WYROBÓW WŁASNYCH
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista korporacyjny
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP - 2016-10-13 - Tarnów (małopolskie)
PROMOWANIE FIRMY I USŁUG, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I ICH OBSŁUGA, PRZYGOTOWANIE OFERT, UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, UDZIAŁ W SPOTKANIACH I TARGACH , ANALIZA POTRZEB RYNKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych Wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Mile widziana znajomość oprogramowania subiekt Mile widziana znajomość Base Linker
FHU TREES - SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2020-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych, przygotowanie dokumentacji do postepowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć z uczestnikami WTZ z zakresu rehalibitacji ruchowej i społecznej. Prowadzenie dokumentacji z procesu rehabiliotacji. Współpraca z rodzicami lub opiekunami uczestników.
STOWARZYSZENIE INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SION Bartoszyce - 2019-05-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
opieka od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 18:00;czynności pielęgnacyjne, podawanie leków, dotrzymywanie towarzystwa podopiecznej chorej na stwardnienie rozsiane
NOVUM PRO CARER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
•Obsługa płacowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych składników•Terminowe sporządzanie list płac określonej grupy pracowników•Prowadzenie spraw związanych z ZUS i Urzędem Skarbowym•Sporządzanie raportów i analiz personalnych,•Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Politechnika Opolska - 2020-01-08 - Opole (opolskie)
- praca na budowie, - prowadzenie dokumentacji budowy (w tym również sporządzanie dokumentacji powykonawczej), - sporządzanie rozliczeń na budowie (harmonogram, sprzedaże),- nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu,- współpraca z Inwestorem,- raportowanie postępu prac na budowie.
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)