SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH Chojnice oferta pracy Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Wynagrodzenie: od 1 825 PLN
Zakres obowiązków: - świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, konsultację u klienta,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i prowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a innymi Punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci,- przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,- samokształcenie w zakresie niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach,inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (np. organizacja stoisk informacyjnych i udział w festynach, imprezach plenerowych itp.)
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysoka 3, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym i ew.specjalistycznym,- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, konsultację u klienta,- diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji,- promocja Funduszy Europejskich, Sieci Lokalnych Punktów Informacyjnych oraz Głównego Punktu Informacyjnego.- organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i prowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów,- organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a innymi Punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy Siecią, a punktami Informacyjnymi,- wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci,- przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych,- samokształcenie w zakresie niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach,inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (np. organizacja stoisk informacyjnych i udział w festynach, imprezach plenerowych itp.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 825 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 825 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, europeistyka, nauki społeczne i pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
prawo jazdy kat.B, umiejętność analogicznego myślenia, pracy w zespole i wystąpień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w realizowaniu projektów finansowanych z Funduszy Europejskich, wiedza z zakresu Funduszy Europejskich , preferowane osoby z minimum 4 letnim doświadczeniem zawodowym. 89.2019.AN
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Rybacka 10, 89-606 Charzykowy, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Charzykowy
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19f89be379cc4dca2a93cb16ba8c1d84
Podobne oferty pracy
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-01-30 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów finansowych
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa komputera, obsługa faksu, przyjmowanie zamówień sprzedaży, układanie dokumentów, udzielanie informacji telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Izdebnik (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów, sprzedaż produktów i usług firmy Audiofon , dbałość o porządek, zewnętrzna promocja marki Audiofon,
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-03-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, wdrażanie strategii marketingowych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie działu sprzedaży.
"INT. PRODUCTION JCS" Sp. Zo.o - 2016-02-15 - Barlinek (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa prawna Spółki, wydawanie opinii prawnych, kontrola zgodności umów i dokumentów z aktualnymi przepisami prawa, tworzenie umów, dokumentów prawnych, sporządzanie pism procesowych, udział w negocjowaniu warunków umów, reprezentowanie Spółki przed sądami i instytucjami prawnymi,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umów o pracę
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Nasz Dom" - 2017-10-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Kontakt z anglojęzycznymi partnerami, częste wyjazdy
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2019-04-01 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującym prawem,sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji: ZUS, PIT, GUS, współpraca z ZUS, GUS, US oraz innymi Instytucjami, przygotowywanie raportów oraz analiz,prowadzenie dokumentacji płacowej, rozliczanie czasu pracy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, udzielanie informacji telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
PLANOWANIE I KIEROWANIE BUDOWĄ ( PRACE Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI). PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI. ORGANIZOWANIE PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP.WYMAGANE : WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE. UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI. UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI Z ZAKRESU HYDROTECHNIKI . DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Z ZAKRESU BUDOWNICTWA WODNEGO.KONTAKT OSOBISTY, TELEFONICZNY 091 482 24 81, CV NA EMAIL - kadry (at) odra3.com.plwynagrodzenie 6000,00 zł brutto + premia (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od posiadanego doświadczenia zawodowego oraz umiejętnosci).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO ODRA 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- administrowanie sprawami pracowniczymi- wsparcie procesów rekrutacji, selekcji i zatrudnienia- wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników- wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych - współtworzenie i realizacja PR wewnętrznego oraz marketingu personalnego Umowa na czas określony, jedna zmiana. Proponowany okres zatrudnienia : 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
opieka domowa, praca na terenie Sosnowca
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "SILOE" Tomasz Załęcki - 2017-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
- realizacja planów sprzedażowych- kompleksowa obsługa klienta- indywidualne podejście do klienta- dobór najlepszych produktów i usług- równoważny system pracy ( dwie zmiany )
LIBERTY POLAND S.A. - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacja imprez, udział przy opracowaniu regulaminów imprez i konkursów, przygotowywanie i analizowanie list uczestników konkursu, udział w działaniach związanych z organizacją imprezy, kontakt z innymi instytucajmi i urzędami, poszukiwanie instytucji w celu wsparcia działań związanych z organizacją imprez, przygotowywanie treści materiałów promocyjnych, ścisła współpraca z inymi działami jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym staowiskiem.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa klientów biura podróży, sprzedaż wycieczek, wyjazdów, ubezpieczeń turystycznych, podpisywanie umów z klientami, udzielanie inform. o ofertach. Praca stała dwuzmianowa w godz. 8-22 w Kołobrzegu.
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz - 2018-07-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wdrożenie oraz zarządzanie bazą produktów oraz nadzór nad ich kompletnością, kontrola poziomu cen dla poszczególnych grup klientów, administrowanie treścią zamieszczanych publikacji, wystawianie dokumentów magazynowo-księgowych, sporządzanie ofert oraz nadzór nad ichkompletnością oraz poprawnością, informowanie o statucie realizacji zamówienia kontrahentów, prowadzenie kampanii informacyjno-marketingowych, rozliczanie oraz raportowanie statusu płatności, raportowanie oraz analiza procesów sprzedażowych, planowanie procesu przepływu towarów, planowanie procesu przepływu finansowego, wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonego, raportowanie podmiotom zewnętrznym stanu oraz statusu bieżącyhc należnosci oraz ich ewentualna windykacja.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Gostynin (mazowieckie)