SPECJALISTA DS. P艁AC Opole oferta pracy Politechnika Opolska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. P艁AC
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 鈥bs艂uga p艂acowa pracownik贸w, w tym naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w i innych sk艂adnik贸w鈥erminowe sporz膮dzanie list p艂ac okre艣lonej grupy pracownik贸w鈥rowadzenie spraw zwi膮zanych z ZUS i Urz臋dem Skarbowym鈥porz膮dzanie raport贸w i analiz personalnych,鈥onitorowanie zmian w przepisach prawnych
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Politechnika Opolska
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pr贸szkowska 76, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
鈥bs艂uga p艂acowa pracownik贸w, w tym naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w i innych sk艂adnik贸w鈥erminowe sporz膮dzanie list p艂ac okre艣lonej grupy pracownik贸w鈥rowadzenie spraw zwi膮zanych z ZUS i Urz臋dem Skarbowym鈥porz膮dzanie raport贸w i analiz personalnych,鈥onitorowanie zmian w przepisach prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
CV wraz ze zgod膮 na przetwarzanie danych osobowychDo podanego powy偶ej wynagrodzenia brutto nale偶y doliczy膰 dodatek sta偶owy oraz premi臋 uznaniow膮 do 10%Szczeg贸艂y oferty pracy dost臋pne na stronie internetowej Politechniki Opolskiej w zak艂adce Informacje - Praca.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. P艁AC
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: specjalista do spraw wynagrodze艅
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Znajomo艣膰 pakietu MS Office. Znajomo艣膰 programu P艂atnik. Mile widziana znajomo艣膰 obs艂ugi systemu TETA. Wykszta艂cenie: ekonomiczne,prawnicze,administr.Min. 2 letnie do艣wiadczenie w zakresie obs艂ugi p艂acowej pracownik贸w. Bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy, ubezpiecze艅 spo艂., podatku doch.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Politechnika Opolska
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Pr贸szkowska 76, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz ze zgod膮 na przetwarzanie danych osobowychDo podanego powy偶ej wynagrodzenia brutto nale偶y doliczy膰 dodatek sta偶owy oraz premi臋 uznaniow膮 do 10%Szczeg贸艂y oferty pracy dost臋pne na stronie internetowej Politechniki Opolskiej w zak艂adce Informacje - Praca.Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Pr贸szkowska
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Szko艂y wy偶sze
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodze艅
Data dodania oferty pracy: 08.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 19.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 08.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e61c6a4ee4eca262a7bb95d4e7df309
Podobne oferty pracy
Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynno艣ci w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do samodzielnego 偶ycia , w tym zw艂aszcza:1) kszta艂towanie umiej臋tno艣ci zaspokajania podstawowych potrzeb 偶yciowych i umiej臋tno艣ci spo艂ecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywno艣ci, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie trening贸w umiej臋tno艣ci samoobs艂ugi i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych oraz wspieranie, tak偶e w formie asystowania w codziennych czynno艣ciach 偶yciowych.2. Piel臋gnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie obj臋tym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o 艣wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze 艣rodk贸w publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z p贸藕n. zm.)4. Us艂ugi b臋d膮 艣wiadczone w miejscu zamieszkania 艣wiadczeniobiorcy w ilo艣ci 10 godzin tygodniowo.II. Niezb臋dne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zaj臋ciowego, piel臋gniarki, asystenta osoby niepe艂nosprawnej, opiekunki 艣rodowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu daj膮cego wiedz臋 i umiej臋tno艣ci pozwalaj膮ce 艣wiadczy膰 okre艣lone specjalistyczne us艂ugi.2. Osoby 艣wiadcz膮ce specjalistyczne us艂ugi dla os贸b z zaburzeniami psychicznymi musz膮 posiada膰, co najmniej p贸艂roczny sta偶 w jednej z nast臋puj膮cych jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy spo艂ecznej dla os贸b z zaburzeniami psychicznymi;3) plac贸wce terapii lub plac贸wce o艣wiatowej , do kt贸rej ucz臋szczaj膮 dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upo艣ledzeniem umys艂owym;4) o艣rodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zak艂adzie rehabilitacji;6) innej jednostce ni偶 wymienione w pkt 1-5 , 艣wiadcz膮cej specjalistyczne us艂ugi opieku艅cze dla os贸b z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne us艂ugi mog膮 by膰 艣wiadczone przez osoby , kt贸re zdobywaj膮 lub podnosz膮 wymagane kwalifikacje zawodowe okre艣lone wy偶ej, posiadaj膮 co najmniej roczny sta偶 pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i maj膮 zapewnion膮 mo偶liwo艣膰 konsultacji z osobami 艣wiadcz膮cymi specjalistyczne us艂ugi, posiadaj膮cymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby 艣wiadcz膮ce specjalistyczne us艂ugi dla os贸b z zaburzeniami psychicznymi musz膮 posiada膰 przeszkolenie i do艣wiadczenie w zakresie:1) umiej臋tno艣ci kszta艂towania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowa艅;2) kszta艂towanie nawyk贸w celowej aktywno艣ci;3) prowadzenie treningu zachowa艅 spo艂ecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na powy偶szym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiej臋tno艣膰 skutecznego komunikowania si臋.2. Spostrzegawczo艣膰 , podzielno艣膰 uwagi.3. Zr贸wnowa偶enie emocjonalne.4. Odporno艣膰 na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych.7. Niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.8. Osoba musi by膰 dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiada膰 umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawiera膰 nast臋puj膮ce dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne musz膮 by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji naboru zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplom贸w oraz innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kwalifikacje i do艣wiadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. O艣wiadczenie osoby , 偶e nie by艂a skazana prawomocnym wyrokiem S膮du za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, w艂asnor臋cznie podpisane.5. O艣wiadczenie osoby , 偶e ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych, w艂asnor臋cznie podpisane.6. O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru w艂asnor臋cznie podpisane:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Harasiukach zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokument贸w nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie , przes艂a膰 poczt膮 tradycyjn膮 lub za po艣rednictwem kuriera (decyduje data wp艂ywu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne us艂ugi opieku艅cze
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)
Manager ds. sprzeda偶y z j臋zyskiem bu艂garskim/macedo艅skimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddzia艂u w Nowym S膮czu na stanowisko Manager ds. sprzeda偶y.Zakres obowi膮zk贸w:- aktywna sprzeda偶 produkt贸w portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorc贸w i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykszta艂cenie min. 艣rednie - studenci w trakcie studi贸w licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i rozmowy przez telefon- znajomo艣膰 funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomo艣膰 j臋zyka bu艂garskiego OBOWI膭ZKOWO lub macedo艅skim- mile widziane znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w obcych- do艣wiadczenie w sprzeda偶y b臋dzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umow臋 o prac臋- mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodze艅- prac臋 w m艂odym, mi臋dzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dob贸r aparatury dla prowadzonych projekt贸w,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udzia艂 w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- wsp贸艂praca z dzia艂ami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniej膮cych dokumentacji i projekt贸w zwi膮zanych z bran偶膮 automatyki oraz elektryczn膮
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SP脫艁KA Z O.O. - 2018-12-21 - Lubin (dolno艣l膮skie)
鈥rzygotowywanie dokumentacji do post臋powa艅 przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)鈥naliza post臋powania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych rob贸t, charakter wynagradzania)鈥eryfikacja i analiza planu zakup贸w鈥rzygotowywanie zapyta艅 ofertowych鈥naliza otrzymanych ofert鈥am贸wienie materia艂u, sprz臋tu鈥rzygotowywanie opracowa艅, zestawie艅 po wykonawczych鈥egocjacje z dostawcami materia艂贸w i us艂ug鈥sp贸艂praca z dzia艂em handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunk贸w ich realizacji鈥sp贸艂praca z kierownikiem budowy/ rob贸t w zakresie dostaw鈥rzygotowywanie i wykonywanie kosztorys贸w
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Morawczyna (ma艂opolskie)
Odpowiedzialno艣膰 za planowanie i realizacj臋 proces贸w rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydat贸w na ro偶ne stanowiska
TAP Uliana Szczetenko - 2016-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie bazy kandydat贸prowadzenie rekrutacji pracownik贸w dla klient贸w w POlsce i za granic膮pozyskiwqanie kandydat贸w do zatrudnienia
Human & Hunter Byli艅ski S.J. - 2015-11-09 - Cieszyn (艣l膮skie)
prowadzenie ksi臋gi handlowej, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzeda偶 towar贸w, pozyskiwanie klient贸w praca przy telefonie
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Chorz贸w (艣l膮skie)
zgodny z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (艂贸dzkie)
Transport z艂omu na terenie Niemic oraz Polski.
PHU Kolor Skup Z艂omu Stalowego Kolorowego Rafa艂 Jankowski - 2016-04-20 - 艢widwin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsi臋wzi臋cia zwi膮zane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpiecze艅stwa osobowego: 1. Udzia艂 w prowadzeniu zwyk艂ych postepowa艅 sprawdzaj膮cych zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pe艂nomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia os贸b z dost臋pem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dost臋pu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykaz贸w, przedstawianie kwartalnych meldunk贸w w tym zakresie do Pe艂nomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupe艂niaj膮cego oraz dla os贸b funkcjonuj膮cych z POIN. Nadz贸r nad terminowo艣ci膮 ich realizacji. Wydawanie stosowanych za艣wiadcze艅 oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 5. Opracowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu kontroli bie偶膮cych oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udzia艂 w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz os贸b zatrudnionych lub pe艂ni膮cych s艂u偶b臋 w 4 RBLog albo wykonuj膮cych czynno艣ci zlecone, kt贸re posiadaj膮 uprawnienia do dost臋pu do informacji niejawnych oraz os贸b, kt贸rym odm贸wiono wydania po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub je cofni臋to, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowa艅 wyja艣niaj膮cych okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozda艅 oraz wniosk贸w dotycz膮cych przestrzegania przepis贸w o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepis贸w okre艣laj膮cych spos贸b i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzw艂oczne wdro偶enie przepis贸w, wytycznych, zalece艅, instrukcji itp. Dotycz膮cych postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Okre艣lenie potrzeb materia艂owo-finansowych za zabezpieczenie zada艅 realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie dzia艂a艅 pracownik贸w Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zada艅 otrzymanych od Pe艂nomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak r贸wnie偶 wykonywanie dokument贸w sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prace w Dziale Finansowo-Ksi臋gowym zgodnie z Ustaw膮 o Rachunkowo艣ci
Szpital Powiatowy we Wrze艣ni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
pilnowanie punktualnego rozpoczynania i ko艅czenia lekcji, pilnowanie zmiany obuwia, dbanie o czysto艣膰 i porz膮dek w przydzielonym rejonie; praca w godz. 6-14
Zesp贸艂 Szk贸艂 im. W艂. St. Reymonta - 2017-06-10 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem. Praca na umow臋 zlecenie, od poniedzia艂ku do piatku w godz. 8-16 lub 10-18.
TELESTRADA SP脫艁KA AKCYJNA - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obs艂uga klienta oraz sprzeda偶 us艂ug
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Zarz膮dzanie bie偶膮cymi projektami, sprzeda偶 us艂ug, testowanie us艂ug.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Bochnia (ma艂opolskie)
Analiza ofert handlowych i transportowych. Sporz膮dzanie dokumentacji dotycz膮cej zam贸wie艅. Wsp贸艂praca z magazynem i dzia艂em produkcji.
Sp贸艂dzielnia Inwalid贸w "ZJEDNOCZENIE" - 2020-11-06 - Nowa D臋ba (podkarpackie)
Dzia艂anie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych us艂ug HR i zarz膮dzania zasobami ludzkimi poprzez rozwi膮zywaniez艂o偶onych wniosk贸w i wsp贸lnych / wiod膮cych inicjatyw. Zapewnianie klientom pe艂nej, dok艂adnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wska藕nik贸w KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narz臋dzi i system贸w HR. Przejrzysto艣膰 wszystkich przychodz膮cych zapyta艅, w tym koordynacja z r贸偶nymi zespo艂ami, regularna obserwacja i informowanie klient贸w o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewn臋trznym interesariuszom w zakresie proces贸w i system贸w HR SSC.Wykonywanie lokalnych dzia艂a艅 zwi膮zanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynk贸w w celu dostarczenia dok艂adnego i terminowego wynagrodzenia pracownik贸w za po艣rednictwem listy p艂ac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewn臋trznej, procedur膮 audytu, OPM i wska藕nikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn 藕r贸d艂owychwszystkich b艂臋d贸w i implementacja dzia艂a艅 zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespo艂om SSC jasnych i dok艂adnych odpowiedzi dot. lokalnych proces贸w C & B. Badanie i eskalacja wyj膮tkowych przypadk贸w i przetwarzanie niesp贸jno艣ci w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespo艂ach centralnych. Wspieranie zespo艂u kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety p艂acowe) i dla projekt贸w.Przygotowanie wysokiej jako艣ci standardowych i z艂o偶onych raport贸w, w tym oblicze艅 (np. wytyczne dotycz膮ce wzrostu wynagrodze艅) i symulacji. Uruchamianie raport贸w i kontroli kwalifikowalno艣ci, aby wspiera膰 lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy 艣wiadcze艅).Koordynowanie i wykonywanie z艂o偶onych zmian masowych poprzez analiz臋 org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaanga偶owanymi stronami, terminowe i dok艂adne utrzymanie danych i przygotowanie dokument贸w.Proaktywne okre艣lanie obszar贸w i sposob贸w poprawy w ramach us艂ug 艣wiadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projekt贸w CI w celu poprawy wydajno艣ci us艂ug. Budowanie skutecznej wsp贸艂pracy mi臋dzy zespo艂ami SSC i rynkiem HR w celu wdro偶enia proponowanych ulepsze艅. Dzielenie si臋 najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwi臋kszy膰 jako艣膰 us艂ug. Aktywne monitorowanie KPI zespo艂u, abyidentyfikowa膰 przyczyny op贸藕nie艅 i / lub b艂臋d贸w i proponowanie ulepsze艅.Wspieranie wdra偶ania nowych proces贸w i narz臋dzi, uczestnicz膮c w dzia艂aniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jako艣ci w porozumieniu z r贸偶nymi zaanga偶owanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespo艂u, koordynuj膮c wsp贸lne inicjatywy z zespo艂ami SSC irynkowymi zespo艂ami HR. Zast臋powanie Lidera Zespo艂u podczas jego / jejnieobecno艣ci.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wdra偶anie i ulepszanie produkcji LSH, Cd-DPF i CD-GPE, przygotowywanie raport贸w dla japo艅skich prze艂o偶onych, kontakt ze specjalistami w Japonii, szkolenie polskich pracownik贸w w zakresie nowych technologii
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Gliwice (艣l膮skie)
- Aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug finansowych. Realizowanie za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych. Pozyskiwanie nowych cz艂onk贸w Kasy. Wsp贸艂udzia艂 w organizowaniu dzia艂a艅 marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. D臋bowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, potem umowa na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. D臋bowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie zwi膮zane ze sprzeda偶膮 oraz obs艂ug膮 Klienta. Komunikatywno艣膰 oraz wysoka kultura osobista, up贸r i nastawienie na realizacj臋 cel贸w, du偶e zaanga偶owanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy w艂asnej, dobre umiej臋tno艣ci obs艂ugi MS Office (w szczeg贸lno艣ci Excel). Mile widziane: do艣wiadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomo艣膰 produkt贸w finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SP脫艁DZIELCZA KASA OSZCZ臉DNO艢CIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (艣l膮skie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W:鈥RZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE鈥OSZTORYSOWANIE WYPOSA呕ENIA MEBLOWEGO鈥RZYGOTOWYWANIE ZESTAWIE艃 POTRZEBNYCH MATERIA艁脫W鈥ADZ脫R NAD REALIZACJ膭 PROJEKT脫WWYMAGANIA:鈥NAJOMO艢膯 MATERIA艁脫W I ROZWI膭ZA艃 STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE鈥O艢WIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI鈥ARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJ臉TNO艢膯 PRACY POD PRESJ膭 CZASU I OTOCZENIA鈥AANGA呕OWANIE W PRAC臉 I SAMODZIELNO艢膯 W REALIZACJI ZADA艃鈥NAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA鈥RAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:鈥TA艁膭 PRAC臉 W DYNAMICZNIE ROZWIJAJ膭CEJ SI臉 FIRMIE鈥O呕LIWO艢膯 ROZWOJU ZAWODOWEGO鈥YNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJ臉TNO艢CI, ZAANGA呕OWANIA W REALIZACJ臉 ZADA艃 I OSI膭GANYCH EFEKT脫W PRACY
Meble.pl S.A. - 2016-06-17 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, poszukiwanie nowych obszar贸w sprzeda偶y produkt贸w, przygotowywanie ofert, obs艂uga sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku.
RYTEX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-27 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w:1. Udzia艂 w opiniowaniu dokument贸w planistycznych z rejonu odpowiedzialno艣ci RZI w Bydgoszczy, w tym badania i analiza zapis贸w w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz identyfikacja konflikt贸w przestrzennych maj膮ca wp艂yw na obecne i przysz艂e zagospodarowanie terenu.2. Udzia艂 w spotkaniach oraz naradach koordynacyjnych.3. Sprawowanie nadzoru nad w艂a艣ciwym przestrzeganiem przez u偶ytkownik贸w i administrator贸w w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania teren贸w wojskowych.4. Udzia艂 w pracach komisji dotycz膮cy ustanawiania lub znoszenia stref ochronnych teren贸w zamkni臋tych, dokonywanie wizji lokalnej teren贸w wojskowych obj臋tych ustanowion膮 stref膮 ochrony.5. Badanie i analiza zapis贸w w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, odnosz膮cych si臋 do teren贸w wok贸艂 kompleks贸w nieruchomo艣ci wojskowych.6. Opracowanie przegl膮d贸w kompleks贸w nieruchomo艣ci wojskowych o stanie obecnego wykorzystania i zagospodarowania terenu oraz opracowanie raport贸w o stanie zagospodarowania teren贸w.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2019-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rehabilitacja uczestnik贸w Warsztatu Terapii Zaj臋ciowej w zakresie kinezyterapii, prowadzenie pracowni rehabilitacyjnej.Praca w godzinach od 09:13:00 lub 08:00 do 14:00 ( do uzgodnienia z pracodawc膮), etat 1/2.
CARITAS Diecezji Siedleckiej - 2020-10-13 - Kisielany-呕michy (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga bie偶膮cych nale偶no艣ci oraz monitorowanie zaleg艂ych nale偶no艣ci. Prowadzenie czynno艣ci windykacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
- uczestnictwo w tworzeniu standard贸w oraz doskonalenie obowi膮zuj膮cych system贸w jako艣ci,- wspieranie zespo艂贸w projektowych w realizacji zada艅 zgodnie z ustalon膮 strategi膮 i harmonogramem,- nadzorowanie i dzia艂ania koryguj膮ce i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszar贸w wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raport贸w oraz 艣ledzenie statusu wdra偶ania dzia艂a艅 naprawczych,- wsp贸艂uczenie w procesie wyja艣niania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewn臋trznych i zewn臋trznych,- ustalanie kryteri贸w akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalno艣ci wyrobu,- monitorowanie rezultat贸w jako艣ciowych dostaw,- sprawdzanie zgodno艣ci procesu i produktu na podstawie plan贸w,- opracowywanie raport贸w i zestawie艅 jako艣ciowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
Koordynowanie pracy personelem
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)