SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I ROZLICZEŃ Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 493,21 PLN
Zakres obowiązków: Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,21 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie dostawpakowanie paczek/towarówznakowanie paczek, nadawanie listów przewozowychwystawianie paragonów fiskalnych i faktur VATwystawianie dokumentów magazywnowychidentyfikacja towarówsprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż. Przygotowywanie ofert dla klientów. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Poczta Polska S. A. - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa i prawidłowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
załadunek, rozładunek i przewóz towarów - artykuły spożywcze
CHUDY DARIUSZ DARKO TRANS - 2018-06-12 - Oświęcim (małopolskie)
zawieranie umów kompleksowych na dostawy energii, przepisywanie liczników , rabatowanie i ofertowanie firm oraz klientów indywidualnych, sprzedaż produktów z portfela energa-obrót (liczniki na kartę, rozliczenia żeczywiste).
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-07-13 - Jarocin (podkarpackie)
współpraca z przedsiębiowstawmi, które dostarczają towar, obsługa klinetów, zarządzanie kosztami związanymi z towarem
GIREJ Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zakres obowiązków: udział w pracach projektowych architektury stacji bazowych dla systemów radiokomunikacji mobilnej. analiza wymagań stawianych produktom w zależności od scenariuszy zastosowania, opracowanie modeli funkcjonowania platform sprzętowych a także interakcji pomiędzy sprzętem a oprogramowaniem. kandydat musi mieć doświadczenie w wykonywaniu implementacji na układach FPGA z wykorzystaniem języków VHDL i Verliog, znajomość oprogramowania do analizy matematycznej ( preferowany MatLab) oraz umiejętność analizy optymalnej algorytmów dla implementacji sprzętowej, doświadczenie w implementacji szybkich szeregowych interfejsów komunikacyjnych, doświadczenie w posługiwaniu sie sprzętem laboratoryjym i wykonywaniu pomiarów.Praca na czas określony : 2.10.2017 - 1.10.2018
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Łobez (zachodniopomorskie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-09-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-01-22 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Zaopatrzenie budów w materiały budowlane. Koordynacja transportu i sprzętu na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Kandydat będzie odpowiedzialny za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów, rozliczanie pracowników, udzielanie informacji, koordynowanie pracowników, głównie z krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
jw.
ART-SECURITY GROUP Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwiązywanie problemów z zakresu IT zgłoszonych przez użytkowników i praca w zespole odpowiedzialnym za kompleksową obsługę klienta w Lublinie. Eskalacja trudnych zgłoszeń do administratora oraz dokonywanie analiz rozwiązań w celu późniejszego samodzielnego rozwiązywania podobnych zgłoszeń. Dbanie o bazę inwentaryzacje sprzętu, oprogramowania i licencji.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Techcroud Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przygotowywanie maszyn i urządzeń do realizacji zadań produkcyjnych, obsługa linii produkcyjnej,bieżąca konserwacja polegająca na utrzymaniu właściwej czystości części maszyn, pomoc w naprawach i konserwacjach, dbałość o optymalny przebieg produkcji, jej wydajność i minimalizację strat materiałowych, dbałość o jakość produktu i bieżące kontrolowanie tej jakości, wypełnianie bieżących raportów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji stanowiskowej
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH POLI MARIAN HOLZ - 2018-04-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
Centrum Twoich Ubezpieczeń Aneta Sienkiewicz , nazwa skrócona: C.T.U. - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: techniczne; doświadczenie w pracy w biurze; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji biurowo administracyjnej oraz technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INWROKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Radom (mazowieckie)
samodzielna obsługa kadrowo – płacowa pracowników,przygotowywanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON,przygotowywanie sprawozdań GUS,przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością oraz terminowością sporządzania dokumentacji kadrowej,bieżące doradztwo z zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, i prawa pracy,przygotowywanie raportów oraz zestawień,współpraca z klientami, instytucjami zewnętrznym oraz innymi działami firmy. Kontakt z pracodawcą: akesy (at) profus.eu
PROFUS - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)