SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH Gręzówka-Kolonia oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-400 Gręzówka-Kolonia 34, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gręzówka-Kolonia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe finanse i rachunkowość, znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, mile widziany staż pracy
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
T. Kościuszki 15, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: siedlecki
Gmina pracodawcy: Wiśniew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wiśniew
Ulica pracodawcy: T. Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
prac.biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
kontakt z klientem, wykonywanie projektów w pragramie komputerowym, prezentacja projektów klientowi
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wyszków (mazowieckie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
j/w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)
tworzenie bazy danych dla produkcji
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
.
GUTENBERG DESIGN KATARZYNA KUDEŁ - 2016-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw,
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników tymczasowych, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami (UE, Ukraina) w celu wyszukiwania wolnych miejsc pracy
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Małkowice (podkarpackie)
Sprzedaż sprzetu medycznego, prezentacja działania sprzętu, praca stacjonarna. Miejsce pracy: Wrocław ul. Gubińska 15/17 sklep ze sprzetem medycznym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 503-58-22-58Oferta znajduje się w sali: G
MIROPOLAND SP. Z O. O. - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
- obsługa klientów internetowych i stacjonarnych;- wystawianie faktur;- obsługa maszyn biurowych;- wykonywanie wycen;- utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)
specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)
Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)
sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2016-11-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, delegowanie pracowników za granicę
EuroJob24 Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)