SPECJALISTA DS.KONTROLI KOSZTÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KONTROLI KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie administracyjnymi kosztami frachtu dla przychodządzych komponentów i wychodządzych gotowych produktów- odpowiedzialność za proces kalkulacji kosztów wysyłki,wystawianie faktur,zatwierdzanie kosztów,rejestrację księgową- zarządzanie zezwoleniami na dodatkowe koszty- odpowieedzialność za rozliczenia międzyokresowe- odpowiedzialność za tworzenie zamówień zakupu według kosztu i inwestycji- rejestracja przyjęcia materiałów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem hindi w kontraktach z współpracownikami w zespole
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie administracyjnymi kosztami frachtu dla przychodządzych komponentów i wychodządzych gotowych produktów- odpowiedzialność za proces kalkulacji kosztów wysyłki,wystawianie faktur,zatwierdzanie kosztów,rejestrację księgową- zarządzanie zezwoleniami na dodatkowe koszty- odpowieedzialność za rozliczenia międzyokresowe- odpowiedzialność za tworzenie zamówień zakupu według kosztu i inwestycji- rejestracja przyjęcia materiałów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem hindi w kontraktach z współpracownikami w zespole
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KONTROLI KOSZTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe kierunki finanse,księgowość,zarządzanie administracją- wymagany staż pracy minimum 2 lata- umiejętność obsługi programów komputerowych SAP,EXCELL,ŚRODOWISKO GOOGLE- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poziom biegły- znajomość języka hindi w mowie i piśmie poziom biegły- zorientowanie na szczegóły,skrupulatność,dokładność,lojalność,rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2019
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a59bc42ace9d4f6194c1228907caa0af
Podobne oferty pracy
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i realizację planów sprzedaży na powierzonym rynku,obsługę systemu CRM, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji, bieżącą analizę rynku (klienci, konkurencja, trendy) oraz inicjowanie zmian pozwalających na utrzymanie wysokiej jakości produktu, raportowanie działań.
ABE Complex Technology - 2018-07-09 - Otmuchów (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa inwestycji budowlanych, doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobre relacje z wykonawcami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych z inwestorami i firmami budowlanymi, obsługa klomputera i kasy fiskalnej
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2019-03-08 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiego i tureckiego jest konieczna do kontaktu z dostawcami, partnerami.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: mile widziane handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zapotrzebowania na surowce, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Poświętne (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
praca w kancelarii rachunkowej na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac
Kancelaria Rachunkowa Anna Wowra - 2017-09-15 - Pawłowice (śląskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa spraw kadrowych pracowników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz procedurami obowiązującymi w KRUS, prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie spraw pracowników z zakresu szkolenia, doskonalenia i dokształcania pracowników, prowadzenie spraw pracowników w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie obowiązujących informacji, analiz oraz sprawozdań statystycznych, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników, prowadzenie gospodarki pieczęciami i tabliczkami informacyjnymi
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-10-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych oraz dokumentacji kadrowej, sporządanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych
POLSTAR DOORS Sp. z o.o., Sp. komandytowa - 2017-05-10 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
przygotowanie technologiczne do druku, obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, możliwość przyuczenia
KB Folie Polska sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ogółu spraw pracowniczych w MOSiR w Łomży;/Pełną informację nt. ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. Kadr można znaleźć na stronach: MOSiR w Łomży (link do strony: http://www.mosir.biplomza.pl/index.php?wiad=237) oraz PUP w Łomży w zakładce dla bezrobotnych i poszukujących pracy (link do strony: http://pup.lomza.pl/wiad/969/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-kadr-mosir-w-lomzy- )
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży - 2016-08-17 - Łomża (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Koordynowanie realizacji procesu produkcyjno sprzedażowego szczepionki, wybór oraz zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych. Bieżące raportowanie postępów prac, tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej. Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem projektowym.
"BIOMED-LUBLIN" Wytwórnia Surowic i Szczepionek S.A. - 2018-02-12 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pianowo (wielkopolskie)
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, doradztwo i zawieranie umów ubezpieczenia, obsługa posprzedażowa klienta
FIX FORUM LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Kraczkowa (podkarpackie)
wg stanowiska
Beata Kulinicz "KULA" Firma sprzątająca - 2016-03-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie bazy kontaktów. Tłumaczenie, prowadzenie rozmów i pisanie maili w języku białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego; utrzymanie czystości
PETRO GUM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Otorowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
montaż pojemników plastikowych przy taśmie produkcyjnej, pakowanie pojemników plastikowych w kartony zbiorcze przy uwzględnieniu wytycznych produkcyjnych, naklejanie etykiet oraz sprawdzanie ich poprawności, zgłaszanie problemów jakościowych produktów, dbanie o czystość na swoim stanowisku pracywykonywanie innych poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)