SPECJALISTA Koszalin oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw kadrowych pracowników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz procedurami obowiązującymi w KRUS, prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie spraw pracowników z zakresu szkolenia, doskonalenia i dokształcania pracowników, prowadzenie spraw pracowników w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie obowiązujących informacji, analiz oraz sprawozdań statystycznych, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników, prowadzenie gospodarki pieczęciami i tabliczkami informacyjnymi
Data publikacji: 2016-10-31
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa spraw kadrowych pracowników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz procedurami obowiązującymi w KRUS, prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie spraw pracowników z zakresu szkolenia, doskonalenia i dokształcania pracowników, prowadzenie spraw pracowników w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie obowiązujących informacji, analiz oraz sprawozdań statystycznych, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników, prowadzenie gospodarki pieczęciami i tabliczkami informacyjnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne lub prawnicze, posiadanie przynajmniej dwuletniego stażu pracy w tym minimum rocznego stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych pracowników, znajomość przepisów Kodeksu pracy, przepisów ustawy o urzędnikach państwowych, rozporządzenia w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkeim pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracowników, umiejętność odpowiedzialnego i samodzielnego wykonywania zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na dokształcanie i doskonalenie, kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: osobiście więcej informacji na temat ogłoszenia znajduje się na stronie www.bip.krus.gov.pl Termin składania dokumentów: do 14.11.2016 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie Samodzielny Referat Administracyjno - Gospodarczy, pokój nr 105 ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0600-OP.110.13.2016
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.krus.gov.pl
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.10.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich); załatwanie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi; planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji.
Design sp. z o.o. - 2016-02-18 - Głuchołazy (opolskie)
-poznanie systemów informatycznych firmy, program:SUBIEKT GT, program CONAN-wsparcie zespołu sprzedażowego, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kąkolewo (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, przygotowywanie półproduktów
WIKI SMAK Wiktoria Potrac - 2018-09-21 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-10-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z ustawą o OZSS, standardy opiniowania; szczegółowe informacje, dotyczace procedury konkursowej znajduja sie pod adresem http://so.torun.pl/100, ogloszenia-o-pracy.html;wymagania: kwalifikacje formalne zg. z ustawą o OZSS DZUrz. poz. 1418 z 2015r, umiejętności: diagnoza psychologiczna, sporzadzanie opinii
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2016-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego, opracowywanie opisu produktów, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, administrowanie sklepem internetowym, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja sprzedaży usług według ustalonego budżetu, bieżąca obsługa klientów w poczatkowej fazie, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy (praca na terenie Polski)
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Mszczonów (mazowieckie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie faktur do systemu, wystawianie faktur, zamawianie towaru, wydawanie towaru na kwiaciarnię
Majewscy-Świat Kwiatów i Roślin Centrum Ogrodnicze ZPChr Grażyna Majewska - 2018-06-21 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2018-01-03 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
ATRADIUS CREDIT INSURANCE - 2016-06-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
w/g stanowiska
PLUS KADRA Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Montaż izolacji przemysłowych na terenie Anwil Włocławek
USŁUGI BUDOWLANO - ANTYKOROZYJNE BUDROKOR ANDRZEJ ALABRUDZIŃSKI - 2016-01-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kozenin (łódzkie)
nadzór nad pracownikami i ich pracą,bieżące segregowanie dokumentów biurowo-pracowniczych,praca w biurze i związane z tym obowiązki,sprawy kadrowe pracowników
"Marzenie" Spółdzielnia Socjalna - 2016-09-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)