SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH [ J.NIEMIECKI DZIAŁ B2B-MOTORYZACJA ] Opole oferta pracy MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH [ J.NIEMIECKI DZIAŁ B2B-MOTORYZACJA ]
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka niemieckiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH [ J.NIEMIECKI DZIAŁ B2B-MOTORYZACJA ]
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Umiejetność komunikacji, wspołpracy i podejmowania decyzj,[Inne] : Mile widziane doświadczenie w wybranym zakresie –handlowym, pracy z klientem b2b, na rynkach zagranicznych,** KONTAKT ** : Zapraszamy do kontaktu i prosimy o przesłanie CV w raz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres : kariera (at) msxinternational.pl
Nazwa pracodawcy: MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K
danePracodawcy_nip: 7543026496
danePracodawcy_regon: 160374794
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 05.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?186711d1ea3f28d7dba120c56866ab47
Podobne oferty pracy
tłumaczenie opisów towarów z j. polskiego na czeski i słowacki, wystawianie aukcji na portalu aukro.cz, wysyłka towarów do Czech i Słowacji, kontakt telefoniczny z klientami czeskimi i słowackimi
GMK - Jan Gwizdała - 2016-12-14 - Brzesko (małopolskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Koło (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników głównie z Ukrainy, zawieranie umów z pracownikami, rozmowy kwalifikacyjne, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
-Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej;- Doradztwo w zakresie serwisu;- Tworzenie dokumentacji technicznej dla nowych usług;-Przedstawienie rozwiązania klientowi (demo usługi);- Koordynacja konfiguracji usług w środowisku klienta;- Wsparcie Proof of Concept dla nowych usług / technologii
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
usługi świadczone przez Spółkę skierowane są do obywateli Polski oraz obywateli innych krajów, m.in. Ukrainy.Praca w godz. 7-19 - zgodnie z rozkładem dnia pracy pracownika (pracę można rozpoczynać w godz.7-11)
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowanie planu procedury rekrutacji;-przygotowanie materiałów dydaktycznych z zakresu technik rekrutacji;-przygotowanie wizerunku idealnego kandydata;-przygotowanie ofert pracy w języku ukraińskim;
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja budżetu projektu na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie,przygotowywanie kompletu dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014r.-2020 r.,finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz opiekunami projektów,przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące,opisywanie dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z Wytycznymi,podróże służbowe.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
HBCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa klientów, wypisywanie faktur, dokumentów sprzedaży, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-02-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie w hostelu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa drobnych urzadzeń - elektronarzędzia, praca w drewnie, opieka, nadzór nad osobami niepełnosprawnymi
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Żyrardów (mazowieckie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe związane z projektowaniem w branży elektroenergetycznej
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Lublin (lubelskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)
tworzenie rozwiązań internetowych i sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Zamawianie materiału, sprzętu na budowę, tworzenie dokumentacji, kontakt z kontrahentami
STAL-SYSTEM Przemysław Buszkiewicz - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
przygotowane elementów kamiennych ich obróbka i montaż
F.H.U. EKOTHERM NIECIĄG KRZYSZTOF - 2016-04-22 - Świdnica (dolnośląskie)
NAUKA: WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW HANDLOWYCH, KONTAKTOWANIA SIĘ Z KLIENTEM, POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, ANALIZOWANIA RYNKU I OFERT KONKURENCJI.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Osowce (wielkopolskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż nawozów
Zakład Obrotu Towarowego " Siarkopol" Sp z o.o. 39-400 Tarnobrzeg ul. Chemiczna 11 - 2018-06-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa sklepu www, weryfikacja dokumentów, zakładanie nowych profili klientów, koordynacja realizacji zamówień - marka OZZONE
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Częstochowa (śląskie)
Programista JavaPraca na czas określony : około 3 lataGodzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki i według zleceń Pracodawcy. Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)