SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M

Wynagrodzenie: od 1 900 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, ekonomia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie z zakresu prawa, administracji, ekonomii Staż pracy: 3 lat Pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy; znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów; Obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych; Odporność na stres, asertywność; Dyspozycyjność; Gotowość do doskonalenia zawodowego; Wymagania dodatkowe: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i nadzorowanie całokształtu zamówień publicznych w PIS MSWiA; obsługa zamówień publicznych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem; tworzenie i aktualizacja wewnętrznych procedur zgodnych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych; sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych; prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Wydziałami PIS MSWIA projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej; sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów; bieżąca współpraca z Wydziałami w PIS MSWiA Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Termin składania dokumentów: 05.11.2019 r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego) Miejsce składania dokumentów: Inspektorat Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Wołoska 137, bud. S, 02-507 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie specjalista ds. zamówień publicznych. Inne informacje: Metody i techniki naboru: Rekrutacja w zależności od liczby kandydatów może być dwu- lub trzyetapowa, z zastrzeżeniem, że etapy I i III są obowiązkowe. I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydata; II etap test wiedzy, III etap rozmowa z Głównym Inspektorem Sanitarnym MSWiA. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi do kandydatów, po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego zostaną protokolarnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 845-70-49 wew. 103 Prosimy o zapoznanie się z treścią Polityki informacyjnej w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Nazwa pracodawcy: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Wołoska

Numer budynku pracodawcy: 137

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 28.10.2019

Oferta pracy ważna do: 05.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bee424fe6b89e091e9297818d263ef7

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie miesięcznych dokumentacji, rozliczanie zobowiązań, wystawianie faktur
F.H.U. KLUCZ SERWIS MARCIN ŁOSKI - 2017-01-03 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)

KASJERKA - od 2 250 PLN

Kasjerka
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Sokółka (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 3 000 PLN

- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA W SEKCJI TECHNICZNEJ - od 2 250 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:współpraca przy organizacji przetargów;ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji; bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;1) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2019-06-27 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 14,7 PLN

Specjalista ds. nieruchomości
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wielka Wieś (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż oferty turystycznej i ubezpieczeń
Biuro Obsługi Klienta Rainbou Tours - 2016-09-21 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - od 2 100 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DAŃ DO SPRZEDAŻY W LOKALACH GASTRONOMICZNYCH PRACODAWCY; WYMAGANIA: DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA DAŃ WEDŁUG RECEPTURY KUCHNI ORIENTALNEJ (CHIŃSKIEJ)
BINGO JAROSŁAW FIGIEL I WSPÓLNICY SP. J. - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 850 PLN

prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumiennośc, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY - od 2 250 PLN

obsługa reklamodawców, pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowych
Reklama J&E sp. z o.o. - 2019-04-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA D/S EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODNIE - do 3 000 PLN

Kontakty handlowe z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ADMNISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 1 900 PLN

weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ARABSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA D/S EKSPLOATACJI I REMONTÓW - od 2 105 PLN

nadzór nad funkcjonowaniem oczysczalni ścieków, wodociągów, prowadzenie remontów zasobów lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie spraw związanych z reklamacjami; wprowadzanie zamówień;
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI BUDOWLANYCH/DOPOSAŻENIE/16/8349 - od 2 000 PLN

wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 4 300 PLN

Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 3 200 PLN

uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkt 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704); umowa na 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-05 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 800 PLN

Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Wola Ociecka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 2 500 - 3 000 PLN

wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do systemu, współpraca z działem księgowości, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji oraz poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby firmy, kontakt z dostawcami i kontrahentami urzędami- głównie telefonicznie i email, dbanie o przestrzeń biurową i przygotowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

planowanie i koordynowanie produkcji, tworzenie i realizacja planów produkcyjnych, nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Prabuty (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - od 4 000 PLN

Główne obowiązki:• organizacja, koordynacja i odbiory remontów prowadzonych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego• przygotowanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznym regulaminem Uczelni• przeprowadzanie okresowych przeglądów zrealizowanych zadań w okresie trwania rękojmi za wady• wykonywanie kosztorysów inwestorskich w zakresie robót elektrycznychGodziny pracy 7:30 - 15:303-MIESIĘCZNY OKRES PRÓBNYKontakt z pracodawcą: PRACA (at) UWR.EDU.PL
Uniwersytet Wrocławski - 2019-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - do 1 850 PLN

obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat