SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja, ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie z zakresu prawa, administracji, ekonomii Staż pracy: 3 lat Pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy; znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów; Obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych; Odporność na stres, asertywność; Dyspozycyjność; Gotowość do doskonalenia zawodowego; Wymagania dodatkowe: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i nadzorowanie całokształtu zamówień publicznych w PIS MSWiA; obsługa zamówień publicznych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem; tworzenie i aktualizacja wewnętrznych procedur zgodnych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych; wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych; sporządzanie i aktualizacja planów udzielania zamówień publicznych; prowadzenie pełnej obsługi procesu przetargowego, w tym m.in.: weryfikacja dokumentacji przetargowej pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowywanie we współpracy z Wydziałami PIS MSWIA projektów umów w sprawach zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie i nadzorowanie obiegu dokumentacji przetargowej; sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań i prowadzenie rejestrów; bieżąca współpraca z Wydziałami w PIS MSWiA Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Termin składania dokumentów: 05.11.2019 r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego) Miejsce składania dokumentów: Inspektorat Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Wołoska 137, bud. S, 02-507 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie specjalista ds. zamówień publicznych. Inne informacje: Metody i techniki naboru: Rekrutacja w zależności od liczby kandydatów może być dwu- lub trzyetapowa, z zastrzeżeniem, że etapy I i III są obowiązkowe. I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydata; II etap test wiedzy, III etap rozmowa z Głównym Inspektorem Sanitarnym MSWiA. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi do kandydatów, po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego zostaną protokolarnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 845-70-49 wew. 103 Prosimy o zapoznanie się z treścią Polityki informacyjnej w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Wołoska
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bee424fe6b89e091e9297818d263ef7
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie miesięcznych dokumentacji, rozliczanie zobowiązań, wystawianie faktur
F.H.U. KLUCZ SERWIS MARCIN ŁOSKI - 2017-01-03 - Grójec (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Kasjerka
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Sokółka (podlaskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:współpraca przy organizacji przetargów;ustalanie wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi; przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji; bieżący kontakt z jednostkami wykonującymi dokumentacje projektowe na zlecenie zarządu dróg lub gminy; odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;1) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merytorycznej zamówień publicznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Możliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2019-06-27 - Płock (mazowieckie)
Specjalista ds. nieruchomości
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
sprzedaż oferty turystycznej i ubezpieczeń
Biuro Obsługi Klienta Rainbou Tours - 2016-09-21 - Wołomin (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ DO SPRZEDAŻY W LOKALACH GASTRONOMICZNYCH PRACODAWCY; WYMAGANIA: DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA DAŃ WEDŁUG RECEPTURY KUCHNI ORIENTALNEJ (CHIŃSKIEJ)
BINGO JAROSŁAW FIGIEL I WSPÓLNICY SP. J. - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumiennośc, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa reklamodawców, pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowych
Reklama J&E sp. z o.o. - 2019-04-01 - Łódź (łódzkie)
Kontakty handlowe z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad funkcjonowaniem oczysczalni ścieków, wodociągów, prowadzenie remontów zasobów lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie spraw związanych z reklamacjami; wprowadzanie zamówień;
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
uprawnienia zgodnie z § 2. 1. pkt 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704); umowa na 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-05 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Wola Ociecka (podkarpackie)
wystawianie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do systemu, współpraca z działem księgowości, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji oraz poczty przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie raportów, zestawień na potrzeby firmy, kontakt z dostawcami i kontrahentami urzędami- głównie telefonicznie i email, dbanie o przestrzeń biurową i przygotowanie spotkań
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie i koordynowanie produkcji, tworzenie i realizacja planów produkcyjnych, nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Prabuty (pomorskie)
Główne obowiązki:• organizacja, koordynacja i odbiory remontów prowadzonych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego• przygotowanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznym regulaminem Uczelni• przeprowadzanie okresowych przeglądów zrealizowanych zadań w okresie trwania rękojmi za wady• wykonywanie kosztorysów inwestorskich w zakresie robót elektrycznychGodziny pracy 7:30 - 15:303-MIESIĘCZNY OKRES PRÓBNYKontakt z pracodawcą: PRACA (at) UWR.EDU.PL
Uniwersytet Wrocławski - 2019-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)