SPECJALISTA DS.BUDOWNICTWA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO Grzmiąca oferta pracy Urząd Gminy w Grzmiącej
Stanowisko: SPECJALISTA DS.BUDOWNICTWA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie http://bip.grzmiaca.org.pl/index.php?id=248692
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Grzmiąca (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Grzmiącej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie http://bip.grzmiaca.org.pl/index.php?id=248692
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.BUDOWNICTWA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grzmiąca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grzmiąca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy B (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy :min 1 rok w administracji, nieposzlakowana opinia więcej informacji na BIP
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Grzmiącej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie http://bip.grzmiaca.org.pl/index.php?id=248692
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Grzmiąca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grzmiąca
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b8a5228056e414c7e2cf920a0dead9c
Podobne oferty pracy
realizacja zamówień (obróbka komputerowa), kontakt telefoniczny z klientem
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Końskie (świętokrzyskie)
Organizacja i realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie kontaktów handlowych.
MIR-KAR HF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Makowiska (łódzkie)
1. Kontakt i współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego. 2. Diagnozowanieusterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego. 3. Kontrolowanie prawidłowościeksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR. 4. Sporządzenie harmonogramu rocznegoprzeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 5. Nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparaturymedycznej. 6. Sporządzanie wniosków na przeprowadzenie procedury przetargowej wraz z opisem zamówienia nawyłonienie wykonawcy przeglądów i naprawy sprzętu i aparatury medycznej. 7. Kontrolowanie dotrzymania zawartych umówz firmami świadczącymi usługi serwisowe. 8. Uczestniczenie w komisji opiniującej stan techn. i kasację aparatury medycznej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Słupsk (pomorskie)
dokonywanie doborów i wycen produktówwykonywanie rysunków technicznychdoradztwo techniczne
MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O. - 2019-03-25 - Łomża (podlaskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów sprzedaży, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2017-05-06 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów w sklepie spożywczym.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Obsługa klientów, sprzedaż
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Międzyrzecz (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie wykazu zatrudnienia, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie zaopatrzenia, ewidencji odzieży i przydziałów pracowniczych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie kadr oraz inne prace zlecone w zakresie kadr.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-18 - Strzyżów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Supraśl (podlaskie)
w/g potrzeb
MEGASTORE PL - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
SOLARIS Marcin Pilarski - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodmie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Komunikatywna znajomośćj.ukraińskiego, gotowośćd opracy w wyjazdach na terenie całego kraju.
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-28 - Krapkowice (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o - 2016-03-14 - Sierpów (łódzkie)
- archiwizacja dokumentów;- ustalanie i rozliczanie uprawnień urlopowych;- planowanie i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie listy płac;- ustalanie i naliczanie wysokości poszczególnych składników wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w siedzibie firmy ale również na terenie Polski.
FABRYKA WYROBÓW RUNOWYCH RUNOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Kalisz (wielkopolskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- wyszukiwanie dotacji unijnych, ministerialnych, samorządowych o profilusportowym - wyszukiwanie potencjalnych sponsorów mikroregionalnych,makroregionalnych oraz ogólnopolskich - pisanie wniosków o dotacjeprzedstawianie oferty sponsoringowej kontakt mailowy i telefoniczny zpotencjalnymi sponsorami Zapewniamy: - stałe miesięczne wynagrodzenieplus bardzo atrakcyjny system prowizyjny - stałe godziny pracy - przyjazneśrodowisko pracy szansę na rozwój - udział w najdynamiczniejrozwijającym się projekcie sportowym w Polsc, praca w godz.8-16
Fundacja Football Academy Group - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-17 pn-ptWynagrodzenie 2000 zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (Rewizor Insert GT- pełne księgi handlowe), bieżące prace w dziale księgowości. przygotowywanie sprawozdań finansowych, naliczanie podatków- Godziny pracy: 8:00-16:00.
KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-27 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Skała (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Swarzędz (wielkopolskie)